Medellin 2007.04.11. 08:46

Álom

Hi!

Ma éjszaka is már Bencével álmodtam, hogy már megszületett (sőt, már 1-2 hónapos is volt a mérete alapján), és az apja kezében volt, aki nagyon imádta, és nagyon büszke volt rá! De ettől függetlenül még mindig nem óhajt kijönni!:((( Ma reggel is már jól elszontyolódtam (de jó szó), mert olvastam a szokásos kismama fórumomat, és 2 nőnél már megint beindult a szülés, akik későbbre voltak kiírva, mint én! Tehát egy koraszülést leszámítva már 4-en előztek be egy hét leforgása alatt, holott  már én jöttem volna! De szép nagy vagyok, Bence jól elfér, kényelmesen, alszik, nem zavartatja magát, és eszébe sem jut, hogy meg kéne születnie... Jó, tudom, van még 1-2 napja rá, meg a pasik eleve lustábbak, szeretnek sokáig ellenni odabent...

Amúgy, bár sokat alszik, gyakrabban van ébren! Tegnap este is sokat mozgolódott, ma reggel óta már 2x ébredt fel (pedig még csak 9 óra lesz, én meg 1/4 8-kor keltem), úgyhogy remélem ez már azért van, mert ő is csomagol! :)

Ha lesz v.mi írok!

Ja, Süvi azt mondta ma reggel, hogy nemsokára "fiastyúk" leszek! :-)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr25517804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása