Medellin 2007.04.06. 08:38

Autózás

Hi! 

Tegnap be kellett menni a belvárosba ügyvédhez, pont a legnagyobb délutáni forgalomban. Végülis elég jól bírtam az utat, de nagyon bekeményedett a hasam. Vagyis konkrétan az ügyvédnél keményedett még be, és úgy is maradt, kb. míg haza nem értünk. Szerintem ez több, mint egy órát jelent! És jól be volt keményedve! Mert néha érzem, de nem fáj, nem feszül, most viszon ilyen "kő" effektus volt. De végülis nem érdekes, mert emiatt aztán nem történt semmi, szépen elmúlt, és ennyi! Csak azért írom, mert rég volt ennyire bekeményedve.

Viszont jó hír, hogy ma végigaludtam az egész éjszakát, és az ujjaimmal se volt semmi gond reggel! Mármint kicsit fájnak, de nincsenek lemerevedve! Tegnap is már jobb volt a helyzet, úgyhogy lehet mégis használ a sok pezsgőtabletta, csak nem egyik napról a másikra, hanem bő 1 hét fogyasztás után! Én mindenesetre örülök!

Ja, és tegnap este elkezdett fájni kicsit az egyik mellem! Lehet, hogy lassan beindul a tejtermelés? A bababoltos pasi már egy hónapja is rám akarta tukmálni a melltartó betétet az előtej miatt, de az nekem azóta sincs, nemhogy akkor...! (Mármint előtejem, nem betétem.) De lehet, hogy nemsokára lesz ezek szerint? :) Ha van fejlemény ezügyben, akkor majd teljesen új hírekkel tudok majd szolgálni! :))

Ma megyek délelőtt (10:30-ra) nst-re (ma nem lesz ultrahang), úgyhogy majd megírom mi volt!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr185517794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása