Medellin 2007.03.30. 08:38

Jó reggelt!

Hi!

Nemsokára indulok NST-re! Utána majd megírom, hogy mi volt!

Ami meg a mai éjszakát illeti: jobban aludtam, nem keltem fel annyiszor, nem is figyeltem nagyon, hogy keményedik-e a hasam, úgyhogy nagyszerű volt! Egy kis apróságot leszámítva: egyszer, amikor fordultam, akkor olyan fájdalom hasított valamimbe a bordámnál, hogy egyből visszaugrottam, meg csillagokat láttam kb... Még után is percekig sajgott... Olyan volt, mintha a bordám tört volna el kb, de valószínűbb, hogy mivel kicsit előre voltam görnyedve, inkább beledöfődött v.melyik belső részembe a bordám vége... Ugyebár, mióta hiányzik onnan a hasizmom, ami jól tartott ott mindent... Hát, nem volt finom! Utána már vigyázállásban aludtam, meg forgolódtam, meg fogok is még 2 hétig, és akkor nem lesz semmi baj! :))) Ujjaim a szokásosak, de már tényleg fel se tűnik...

Pá! 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr55517779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása