Hi!

Bár az előző bejegyzésben megemlítettem, mint felmerülő témát, természetesen egy szót sem ejtettem róla. :D

De először kezdem egy cuki kis sztorival, mert épp eszembe jutott. :)

Tegnap Bence lelkesen jött haza, hogy képzeljem el, bemondták a sulirádióban, hogy farsangkor a főnyeremények Don Pepe kuponok lesznek. Úgyhogy ő nem is vesz tombolát, nehogy nyerjen, mert én ott dolgozom, úgyhogy ő bármikor tud olyat enni. :D Kis cukim, nem veszi el mások elől a lehetőséget, nehogy véletlenül ő vigye el a főnyereményt. :D Inkább nem vesz tombolát. :D

Persze mondtam neki, hogy tudom, én intéztem a sulinak a kuponokat, de azt hittem, hogy ez meglepi lesz farsangra. Nem gondoltam volna, hogy bemondják. Na, erre megint elkerekedett a szeme, hogy tényleg én intéztem?? Na, holnap akkor majd mindenkinek el fogja dicsekedni. :D (Mondjuk én csak az ötletgazda voltam, már tavaly megbeszéltem bent a főnökkel, hogy jövőre szeretnék kérni kuponokat, mert elég gyér a felhozatal a fődíjakból, és tudom, hogy az őrmezei sulinál is ez bevett rendszer, mármint a DP kupon nyeremény. Ők mindig kérnek - és kapnak - az étteremtől, ami szemben van velük. Úgyhogy Anettnek - munkatárs, a gyerekeink osztálytársak - mondtam is, hogy jön a farsang, kérjük el a kuponokat, már le van beszélve. Ő pedig szmk-s anyuka lévén lebeszélte az igazgatónővel is a dolgot, és bevitte neki a kuponokat. Úgyhogy a gyakorlati megvalósításban részt sem kellett vennem. :) )

Szóval, szülői. Idén is Bence osztályába mentem, Leviére anyu, Kincsőére senki. As usual. Szokás szerint jó hosszú volt, csomó kötelező elemmel. Mint statisztikák, KIVA program, versenyek, egyéb dolgok, amiket az igazgatónő adott le, és minden osztályban bemutattak. Az osztályt konkrétan érintő dolgok kb az idő felét tették ki. Volt szó a farsangról, adtak ötleteket a ruhákhoz. Országok harca, vagy mi lesz a téma. Bence ugye jamaikai lesz, de lesz spanyol, francia, japán, mindeféle más nemzetiségű gyerek is. :)

Májusban mennek 4 napra erdei iskolába.

Áprilisban mennek Szentendrére, és színházba (Két Lotti).

Még nem lehet tudni, ki lesz az osztályfőnök ötödiktől, mert elég nagy a fluktuáció mostanában. 

Második félévtől indulnak a felelések. Bence azt nem tudom, hogy fogja meglépni, mert elájul az izgalomtól, ha ki kell állnia mások elé. :/

Új probléma az osztályban, hogy kezd minden poén a szex, a drogok, és a politika körül mozogni. :o Azt sem tudják, miről beszélnek, de látják, hallják, és vicces, és poén, és nagyon nehezen tudják ezt a tanárok kezelni. Bencével beszélgettem is, aztán röhögött, hogy Orbán, meg Soros, meg migránsok. De mindezt úgy, hogy újságot nem olvasok - nincs otthon napilap. Tévét nem nézek - soha egy híradót még nem látott otthon. Rádiót nem hallgatok - vagyis csak suliba menet a rock.fm-et, de abban sem szoktak politikai hírek lenni. Ami van, az az óriásplakátok (tiltanám be az összeset), és a haverok elmondásai. Kikerülhetetlen basszus. :o Szóval, nagyon kellene kontrollálnunk a gyerekeket, hogy mit néznek meg pl neten. Mondjuk ezt kérés nélkül is csinálom. Bencével nincs nehéz dolgom, mert csak YouTube-ot néz, azt sem tudja, mi az a böngésző, hol van, mit kell vele csinálni. Gmail-t nem használja. Vibert néha, de azt is úgy, hogy néha szólok neki, hogy már 5-en írtak neki üzenetet 3 napja, nem akar-e válaszolni esetleg. :D (Mert szóba került, hogy a gyerekek cseten is szedik ám össze az infókat.) Szóval, a YouTube előzménylistát úgy heti rendszerességgel átpörgetem, és mindig ugyanazokat látom. Clash Royale játékvideók, Family Guy, wrestling. Konkétan semmi más. Úgyhogy Bence csak a "szenvedő alanya" a kialakult problémának, Nem ő viszi be a suliba legalább...

Leviéknél hasonló dolgokról volt szó bár ott a probléma a csúnya beszédnél tart még csak. Hát, néha otthon is hallok a szájukból olyanokat, hogy égnek áll a hajam... Mármint nyilván semmi extrát, de egy bazdmeg sem hangzik jól a 8 éves szájából. Én tisztában vagyok vele, hogy minden csúnya szót rég ismernek ilyenkor. Ők tisztában vannak azzal, hogy én tisztában vagyok vele. Viszont szabály, hogy otthon meg ne halljak semmit a szájukból, mert képen törlöm őket. Mondjuk ezzel leginkább csak fenyegetőzöm, és mérgesen, úgyhogy ezzel nem viccelünk. Jó példát ugyan nem mutatok, de tudják, hogy amit egy felnőttnek szabad - ha nem is szép - a gyereknek nem szabad. Majd szabad lesz nekik is, de még nem. :D Ha kiszalad vmi a szájukon, azonnal bocsánatot kérnek, ahogy meghallják a fenyegető ordításomat.

Kincső osztályába csak egy percre ugrottam be, elhoztam a farsangi kellékeket, és már fel is varrtam a gombokat a rendelt pólóra. Kincsőék Pinokkiók lesznek. Anyu negyed 8-kor jött ki Leviéktől, amikor még javában arról folyt a vita, hogy mik legyen a gyerekek (jövő héten) farsangon. Még mindig nem tudom, mik lesznek...

Már megkaptam a levelet a szülői értekezlet témáiról Kincső osztályától is, (mármint a kézzel jegyzetelt dolgokat befotózva), de még át sem néztem. Ők nyilván idén sem mennek ottalvós táborba, mert azt az ofő nem tudja semmikor megoldani.

Ennyi jut most eszembe, más lényeges szerintem nem volt.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr8013645910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása