Medellin 2017.10.12. 12:13

Füllyukasztás

Hi!

Szombaton elmentünk a Kelenvölgyi Ezerjó fesztiválra (Kincső Sukorón volt), és szerencsére jól érezték magukat. Mármint Levi ellenállt, hogy nem akar jönni, meg ott is párszor közölte velem, hogy arról volt szó, hogy 1-2 órára kinézünk, cserébe már órák óta itt vagyunk; de ez nyilván azért voltunk ott sokáig, mert elfoglalták magukat. :) Voltak ismerősök is. Pl Bence írt Lilinek, hogy jöjjön le, és Lili meg is jelent. Onnantól ők ketten elvonultak, és mindent együtt csináltak. Persze voltak a suliból is ismerősök, meg voltak népi játékok, meg büfék, így palacsintáztak is a gyerekek. A színpadon mindenféle táncbemutatók, koncertek voltak, de azokat nem néztük, Inkább az árusok, játékok, lovak (huszárok), íjászbemutató körül nézelődtünk. Én mondjuk a főzőverseny oldalra is átnéztem, mert nekem meg ott volt ismerősöm. Volt felvonulás is Kelenvölgyben a huszárokkal, lovasszekérrel, de azt kihagytuk. És amúgy csodás volt az idő, szinte pólóban lehetett lenni. Volt már olyan év, hogy kabátban, sapkában voltunk ezen a rendezvényen. :) 4 körül felkaptuk Lilit is, úgy mentünk haza. Úgyhogy utána estig "buli" volt nálunk.

Vasárnap ebéd után leadtam a fiúkat anyunál, és elmentem Kincsővel az Allee-ba. Kezdésként beugrottunk a Claire's-be, mert gondoltam, hátha lát pár csajos dolgot, ami megtetszik neki, és esetleg meg is lephetem vele. De helyette eszembe ötlött a füllyukasztóhely láttán, hogy Kincső már mondogatta mostanában, hogy esetleg megint ki lehetne lövetni a fülét. El is döntöttem gyorsan, hogy akkor ez lesz ma a csajos napunk fő attrakciója és meglepetése, úgyhogy gyorsan kérdeztem is tőle, mit szólna egy füllyukasztáshoz. Persze fellelkesült a kérdés hallatán, úgyhogy abban a pillanatban meg is rendeltem a szolgáltatást, és ki is fizettem (azt előre kell). Na, akkor leesett a lányomnak, hogy a kérdést nem csak úgy általánosságban intéztem hozzá, hanem most lesz a lyukasztás. :D Természetesen bepánikolt. "Mi? Hogy most?? Anya, én most nem akarom!" Kétségbeesetten szaladgált fel-alá az üzletben a fülcimpáját fogdosva, míg a lányok előkészültek a műveletre. Kincső már ott tartott, hogy fáj a hasa, és kakilnia kell, de leoltottam, hogy ne sz*rjon már be a félelemtől. :D Utána még jött egy hosszadalmas műsor már a székben ülve. 50-szer kikérdezte a tök aranyos és türelmes lányokat, hogy mit csinálnak, mennyire fáj, stb, stb. Kapott plüssmacit is a kezébe az egyik polcról, és nézőserege is lett. :) Egy házaspár észrevette mi történik, és gyorsan megkérdezték a Kincsővel kb egykorú lányukat, hogy nem akar-e ő is egy fülbevalót végre? Úgyhogy mindhárman végignézték az eseményeket, hogy el tudja dönteni a lány, hogy akar-e fülbevalót. :D Szóval, Kincső végre megadta az engedélyt könnyes szemmel, hogy akkor mehet a dolog. Belőtték a két fülébe egyszerre a fülbevalókat, és kis hatásszünettel annyit mondott röviden, hogy "au". Ennyi volt, utána már persze röhögött, és a kislány is egyből kért egy lyukasztást. :)

Claire's után bementünk a lufishoz, vettünk Halloween-re lufikat. Utána elmentünk a Yogo-ba, mert pont ezért akart csajos napot. Fagyizás közben végignéztünk egy divatbemutatót, mert épp az is ment a lenti aulában. A fennmaradó időt pedig a Libriben töltöttük, a Best Byte-ba már be sem jutottam... Hát, a Libritől oda volt, meg vissza. Mármint volt ő már nem egy Libriben, de ebben még nem. Meg is kért, hogy innentől csak ebbe jöjjünk. :) Mire kiválasztotta a sok könyv közül, hogy melyik kettőt szeretné... mert ugye sokat szeretett volna, alig tudott választani. :) A fiúknak is vettünk 1-1 könyvet, de az egyik eltűnt. Vasárnap este megnézegették otthon, hogy milyen jó, alig várják, hogy kiolvassák, majd hétfő este Bence el akarta kezdeni, és nem találtuk. És azóta sincs meg. :o Én 4-re mentem csontkovácshoz, oda is vittem magammal Kincsőt. Míg elkészültem, addig telefonon játszott.

Jó későn értünk haza, de szerencsére senki nem panaszkodott a hétvégi programok miatt. :)

Ja, vasárnap este Levivel még verset tanultunk, mert persze akkor jutott eszébe, hogy azt meg kell tanulni. Ahogy Kincső hétfő este látott neki a nyelvtanverseny gyakorlófeladatait megoldani, miután egy anyukától megtudtam, hogy kaptak ilyeneket. Már két feladatlap volt nála, amiket hetek óta hurcolt magával. De ő legalább tényleg lelkes, szívesen tanul. :) Amúgy most az a policy, hogy napi fél óra önálló tanulás van bepakoláskor. Azaz átnézik az előző órán vett anyagokat. Ez úgy néz ki, hogy amikor már nálam vannak a bepakolt táskák, akkor átnézek mindent, (mindent bepakoltak-e, van-e úgy infó, stb). Közben belelapozok a füzetekbe, és gyorsan átkiabálok az egyik-másik szobába, hogy "Kincső, utoljára Magyarország nagytájait vettétek. Fel tudod sorolni őket? Nem? Akkor tessék, itt a könyv, tanuld meg, úgy látom, ezt elfelejtetted..." "Bence, a tulajdonneveket vettétek utoljára, mit tudsz róla mondani?" (És akkor riadtan belekezd abba, hogy a leírás jellemzőit elkezdje sorolni nekem, mert előző este amiatt ültettem ki magamhoz tanulási idő után...) És akkor megint kiültetem az ebédlőasztalhoz, és megint nekilátunk átvenni amit kellett volna neki egyedül, de valahogy az épp nem jött össze. Szóval, majd belerázódunk. De arra nincs időm, hogy minden nap 3 gyerekkel leüljek bepakolni, tanulni.

Közben egész héten lelkesen készítem őket a szuper hétvégi programokra, hogy nehogy az legyen, hogy hétvégén jöjjön a meglepett nyafogás, hogy hova kell már megint mennünk... Vagyis a Héroszban kezdenénk szombaton, amitől Kincső tök lelkes, Bence meg már kijelentette, hogy ő nem jön. Esküszöm, még otthon is hagynám, de akkor Levi sem jön, és úgy nincs semmi értelme. Héroszból egyből Érdre megyünk szülinapra, mert egy ismerősöm ideköltözött a gyerekével pár hete, és épp szülinapja lesz a fiának. Az elmúlt években voltunk 1-2 közös programon,  úgyhogy nem először fognak találkozni a gyerekeink. Vasárnap pedig gyönyörű idő lesz, úgyhogy irány Solymár és az erdő. Egész héten próbálok lelkesen beszélni erről a programról, hozzátéve, hogy nem egész napos kirándulás, csak ebéd után kinézünk oda pár órára. És rövid is a túraútvonal, és egyébként sem kötelező elmennünk a végéig. Azt már jó jelnek veszem, hogy nem ágálnak ellene, bár azt se hallottam még tőlük, hogy mennyit kell aludni vasárnapig. :D

Holnap megint visszük haza Milán is ebéd után, mert Zsuzsinak közbejött valami (szállítók, szerelők, és dobozok péntek délutánra), így nem tudják ők vinni Bencét. Ma meg anyuékhoz megyünk át kicsit (a gyerekek még nem tudják), mert ott lesznek épp az unokatesók, és ők is erőteljesen igénylik Bencéék társaságát.

Mindenesetre ez az utolsó hétvége idén (szerintem), amikor még szép idő van, úgyhogy kihasználjuk.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr7812956503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása