Hi!

Tavalyi évhez hasonlóan idén is játszóházban tartottuk Bence szülinapját, jobb megoldás nem lévén. Mivel a legjobb barátjának 3 nap különbséggel van a születésnapja, így kézenfekvő volt, hogy megérdeklődjem Zsuzsit (Milán anyukáját), hogy nem tartanánk-e együtt, ha ők is ilyet terveznek, mert akkor nem üti a két a szülinap egymást, és nem kell minden nap/héten szülinapra járni, meg a meghívottaknak sem. Úgyhogy Zsuzsi lényegében leszervezte az egészet, nekem csak menni kellett, meg fizetni a rám eső részt a végén. :) Mondjuk pont az is lett volna a lényeg, hogy közös barátokat hívnak meg, de végül mindenki mást akart meghívni, így akár külön is tarthattuk volna a költséghatékonyságot nézve, de jobb volt így :D

Zsuzsi felvetésére most egy teljesen új helyre mentünk, ahol még nem jártunk idáig, mégpedig a Millipop játszóházba a Millenáris Parkba. Ez egy régi gyárépültnek tűnő ingatlan, hatalmas belmagassággal, és ennek megfelelően hatalmas megmászható tornyokkal, csúszdákkal, és emeleti gokart pályával. Mit ne mondjak, imádták a gyerekek, ez lett hirtelen a kedvencük; de szerintem egyrészt ez az újdonság varázsa, másrészt volt játékterem. Na, ez az, amiatt többet ide nem hozom őket. :) Az első pár órában még vígan ugrált, csúszott, mászott mindenki, de a tortabontás után megkapták a zsetonjaikat, és leszabadultak a zsetonnal működő játékgépekhez. Utána pedig jöttek még pénzt lejmolni zsetonokra, és onnantól minden gyerek ott zombizott a gépek előtt, és gyűjtötték a jegyeket. A gépek jegyet adtak ki, ha nyert valaki, és a jegyek ajándékra beválthatóak. Mondjuk akár 20 jegyet is begyűjtöttek fejenként csomó zseton árán, ajándékok meg többszáz jegytől voltak, úgyhogy nem érte meg. De mint mondtam, a gyerekek imádták. :) Volt animátor is, aki programokra vitte őket, és ott is jegyeket lehetett nyerni. Aki gyorsabban csúszott le, több gólt lőtt, vagy nyert a kidobósban. Az egyetlen szomorú esemény az volt, hogy Noémit sírva adták be, mert nem örült neki, hogy az anyukája nem marad, mert ment ajándékot vásárolni, és amúgy is ez a szokás már, hogy a gyerekeket csak beadják szülinapra, úgyhogy ezzel nem is lett volna gond. Azzal már inkább, hogy szegény Noémit végig pesztrálni kellett (nem nekem, volt más lelkes szülő is ott), mert semmi játékhoz nem volt kedve inkább. :/ Remélem, azért neki sem volt rossz élmény, de a többiek tényleg nagyon vígan voltak. Valószínűleg. Mert nem nagyon láttam őket. :)

Bence kapott sok szuper ajándékot, lettek új Lego-i, meg persze ötleteket is gyűjthettem, mert a zsúr még a szülinapja előtt volt, és még nem volt minden megvásárova neki. Pl Milán kapott ajándékba egy könyvet, amitől Bence is igen lelkes lett, úgyhogy azt pl meg is kapta rákövetkező héten nagyika nevében. :) És a könyvet egy-két hétig ki sem engedte a kezéből, vitte suliba is magával, és a kocsiban is azt olvasta. (Valami Lego Nexo Knights-hoz kapcsolódó könyv, csak most nem jut eszembe a neve.)

A szülinapját otthon tartottuk rákövetkező héten, oda jött át mindenki köszönteni. A lényeget - Lego-t - most is megkapta a nagyszülőktől, én meg vettem neki egy mobiltelefont. Ezt ugye írtam már korábban is, hogy kell neki, hogy elérjem, ha egyedül megy játszótérre suli után. Ez persze nem okostelefon, és igencsak simogatta mindig a kijelzőt, és az első kérdése az volt, hogy milyen játék van rajta. :D Hát, van rajta Snake. Ennyi. Illetve lehet rádiót hallgatni rajta. :D Vettem bele sd kártyát, és töltöttem rá neki zenét is azóta, de igazából pont annyi funkciója van a telefonnak, mint kell lennie. Az első napokban mindenkit felhívott mindennel (kb 4 név van a névjegyzékben), azóta meg a táskájában ül a telefon, és néha-néha feltöltjük. Tehát, annyi a funkciója, amire vettem. Hívjuk majd egymást, ha kell, amúgy meg elő sem veszi (nincs miért) mintha nem is lenne. :) Ezzel én így elégedett is vagyok. Úgyis megy pár hét múlva erdei táborba, legalább minden este tudunk beszélni szükség esetén.

Ezen kívül pedig cirkuszba ment Líviával szülinapja alkalmából, és nagyon tetszett neki, mert valami vizes előadás volt, de erről nincsenek bővebb infóim.

És, ha még a szülinapoknál tartunk. Rákövetkező hétvége így nézett ki hivatalosan: Oviban jótékonysági vásár, Bence sulijában családi nap, Kincső sulijában kertrendezős családi nap. Ez így egyszerre, egy délelőttön. Majd délután Kincső volt hivatalos szülinapra Gazdagrétre, és ezzel párhuzamosan Bence szintén szülinapra az Eleven parkba. Szeretem az ilyen napokat, tényleg. Amúgy Bence családi napja elmaradt, Kincsőére nem mentünk, hanem jótékonysági vásáron voltunk, hiszen utoljára. Mint külön téma - akkor erről nem írok külön bejegyzést - az elmúlt hetekben volt Levi iskolai beiratkozása is, és minden gond nélkül felvették Kincső iskolájába, és 1.a osztályba fog járni. :) Szóval, jó sok pénzt elköltöttünk a jótékonysági vásáron, utána elmentünk ebédelni, hazaszaladtunk az ajándékokért, illetve átöltözni, és szinte indultunk is tovább. Először Kincsőt adtuk le a kis barátnője (Viki) szülnapján Gazdagréten (a nagyszülei laknak ott kertes házban, csak Vikiék épp költöznek, ezért náluk nem volt alkalmas a buli megszervezése), onnan meg kis késéssel befutottam a két fiúval Levi (Bence osztálytársa) szülinapjára. Szerencsére innen már nem kellett rohanni tovább, mert Kincsőért Lívia ment. Estig maradtunk.

Ja, és előtte lévő hétvégén is szülinapon volt Bence, a Dóri nevű osztálytársához volt hivatalos. Dóri az a kislány, akinek az anyukája Levi (én Levim) szülinapjára csinálta a tortát. (Mindegy, már én is alig követem ezeket, de remélem képbe hoztam mindenkit. :D ) Ott viszont nem maradtunk, csak beadtuk Bencét. Ja, és akkor is Lívia ment érte. Akkor Bence aludt nála, mert mentek utána cirkuszba másnap, rákövetkező héten meg Kincső aludt ott, mert ő is szeretett volna. A lényeg, hogy a hétvégéink pont ugyanolyan zsúfoltak, mint a hétköznapjaim, azaz 2-3 hetente ha tudok takarítani, mert nincs időm, otthon sem vagyunk. Botrány. A lakás is, meg a folyamatos rohanás is. :/

Akkor, ennyit a szülinapokról, és a következő téma új bejegyzésben lesz. :)

Pá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr178709802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása