Medellin 2013.08.22. 21:15

Piknik

Hi!

Két napja tart az ovi és a bölcsi, és minden a legnagyobb rendben van. Vidáman mennek, és alig akarnak eljönni. Persze még összevont csoportok vannak, úgyhogy Bence és Kincső együtt vannak. De szeptembertől is egymás melletti csoportban lesznek mindkettőjük legnagyobb örömére. :) Az óvónők is mondták, hogy milyen jó nekik, hogy élvezik, hogy Bence mennyire szereti a húgát, hogy mindig fogja a kezét, stb. Persze, ő egy biztos pont ott neki. Nincs túl nagy önbizalma bent, nem jók a tapasztalatai, a berögzült emlékek, hogy ő a kicsi, a kívülálló új gyerek. Most is új csoportba fog kerülni, hogy ő nem ballagott el, de Kincső ott lesz erősítésként, illetve sulykolom belé, hogy itt ő lesz a legnagyobb. Illetve már most ismeri sok új csoporttársát, mert a nyári összevonás miatt együtt van velük.

Még nem készültem fel teljesen az ovikezdésre, de jövő héten remélhetőleg el tudok mindent intézni. Ma semmit nem sikerült. Hol lehet 110*160-as paplant, és 40*45-ös párnát venni?? Oké, Google a barátom, de nem akarnék miatta zarándokútra menni, hogy milyen oviellátónál van ilyen. :/ Auchanban miért nincs? :( Úgyhogy jövő hétre kiveszek egy szabadnapot, szerdán délután családlátogatás lesz (Leventéhez jönnek az óvónők, ez ilyen kötelező izé mindig), délelőtt pedig beszerzek mindent, ami még kell. Lényegében a tisztasági csomagot 3 gyerekre. Meg Levinek kell még párna, paplan, meg arra huzat. A huzatot megoldom, már csak le kell adnom a rendelést méret alapján, de arra már van ember. Meg persze még orvosi igazolás kell. Majd azt is jövő héten. :)

Szóval, ma elindultam a 3 gyerekkel. Többek közt azért, hogy nézzünk paplant/párnát az Auchanban, illetve ugyanitt ajándékot vegyünk Bencének. Nyáron már annyi mindenre mondta, hogy azt akarja névnapjára, hogy inkább nem akartam elcseszni. :)) Gondoltam, kivételesen kiválaszthatja ő, akkor nem lehet gond. Először választott egy kukabúvárt, mert azt nagyon régóta akart. Nem sokra rá majdnem egy autót, de inkább egy Ben Ten szörnyfigurát. Azt majdnem lecserélte valami zombis, vagy szörnyes akármire, de végül egy Gormiti akármivel jöttünk el. 3 feje van, az biztos. Vagyis lehet neki 3 fejet csinálni. Nagyon menő, odáig van érte. :) Persze mondtam neki, hogy azt holnap kapja meg - mert azért mégis - de persze nem így lett.

Itt már kicsit leizzadtam amúgy, mármint az Auchanban. Nehezen, de eljutottunk oda (fél óra rohangálás a kisállat-kereskedés kirakata előtt kötelező), de az Auchanból ki még nehezebben. Kincső elég rosszul viselte, hogy ő nem kap semmit, és jött a "neki mikor van a szülinapja, hány nap, mennyit kell aludni", stb, stb végeláthatatlanul, közben a folyamatos válogatás (mindhárom gyerek részéről), anya ezt nézd, azt nézd (lehetőleg felváltva, a játékos folyosó két végéből), meg a minden lepakolása. Amikor Bence végre döntött, akkor átzavartam őket az ágyneműs sorba. Ott csak válogatni nem tudtam, mert folyamatosan beszéltek hozzám ("anya, mikor lesz a szülinapom, hányat kell aludni"/"anya, ugye ma megkapom, kibonthatom otthon?"), közben Levi leborította a párnákat a földre. Majd a fonálgombolyagokat szedték le úgy, hogy métereket lógott utánuk a fonál. Gondolatban itt már kapkodtam a nyugtatókat, de még higgadt voltam. A pénztárnál nem volt gond, hamar végeztünk, Kincső nyusziját sem blokkolták le, hiába tette a szalagra, de cserébe majdnem otthagyta.

Az elektromos cigisnél tologatták az üvegszekrény ajtaját, jó, hogy nem pakolták ki a cuccokat belőle, de addigra már kicsit túl voltak pörögve, és nem kötötte le őket a program, úgyhogy generáltak maguknak. :/

A DM közepén nyolcszemközti oktatást tartottam arról, hogy értik-e, amit mondok nekik 10 másodpercenként, hogy ne nyúljanak semmihez. Azt mondták értették. Én ennek örültem...

Ekkor már éhesek és szomjasak is voltak, úgyhogy megnyugtattam őket, hogy már csak az Aldiba ugrunk be gyorsan. :/ Víz volt a kocsiban, kaptak a pogisnál egy-egy valamit, és mentünk tovább. A parkolóban újabb eligazítást tartottam, hogy mellettem maradnak, gyorsan haladunk, nem nyúlnak semmihez, stb, stb, mint a kisangyalok, úgy viselkedjenek. Bólogatás, ígérgetés megvolt. Odabent egy megakadt lemezjátszónak éreztem magam, ami monotonon  ismételgeti, hogy "Kérlek, ne húzd/told a kocsit, vagy állj rajta, vagy szállj le róla, ne rollerezz vele" stb. De ezt így megállás nélkül, mert lehetőleg felváltva csinálták. Nem mozdultak mellőlem, nem nyúlkáltak semmihez, csak a kocsit nem tudtam tolni egyenesen, és, ha megálltam, a kocsi ment tovább, mert húzták/tolták. De akkor már az ingerküszöböm kicsit lejjebb volt az előző órának köszönhetően, úgyhogy már nehezebben toleráltam, mint általában. Na mindegy, megvoltunk a vásárlással is, azért még a kocsiban elmeséltem nekik, hogy jelenlegi lelkiállapotomban mit csinálnék magammal, és mit velük. Mindenesetre mondtam, hogy büntiből nem vonom meg a piknikezés lehetőségét, mert nem azért szenvedtem velük végig a bevásárlást az alkalomra.

Ééés, el is jutottunk a piknikezéshez, amiről a mai poszt szólt volna. :D

Múltkor nem lett igazi a piknikezésünk, azaz a lényeg, a pokrócos rész kimaradt. Úgyhogy, tegnap megbeszéltem velük, hogy piknikezni fogunk a kertben. Ha jó az idő. Ha nem, akkor a lakásban, de mindenképp földön leszünk, és pokrócon. :)) És ennek mindenki rettenetesen örült. Rekordidő alatt, talán 6-ra haza is értünk (jelezném, hogy 4 körül hoztam el őket, és hazafelé csak a Savoyába ugrottunk be), onnantól pedig egyből kicsaptam őket a kertbe, ledobtam 3 pokrócot a fűbe, megpakoltam egy tálcát mindennel, amit vettünk, és találtam a hűtőben, fogtam 2 kést, 3 tányért, és már készen is álltunk mindenre kb. 2 perc leforgása alatt.

Mit mondjak, rettenetesen élvezték. Ki volt téve minden, ehettek, amit akartak, kint ücsörögtünk, és most nem volt az, hogy ezért-azért felállna valaki, vagy nem kér többet. Ha nem ettek, akkor meg ott játszottak a pokrócon, senki el nem mozdult. Igaz, hogy a fél baguettet én ettem meg, mert Bence evett egy szeletet (mondom, baguette... hihetetlen méret ám egy szelet...), Kincső evett egy szeletet, Levi meg egyet sem. Cserébe elfogyott fél uborka, 2 paprika, fél csomag sonka, fél csomag szalámi, fél doboz macisajt, egy teljes camemebert sajt, 3 banán és 3 Kinder Pingui. Asszem.

Aztán játszottak Bence Gormiti figurájával, mert nagyon rábeszélt, hogy ma szeretné megkapni, nem holnap. Aztán 7-kor nekiláttam összepakolni, ők fél 8-ig még szöcskét fogtak, és megint megállapították, hogy ez volt életük legjobb napja. :)) Szerencsére ezt sűrűn hallom tőlük, úgyhogy túl rossz dolguk nem lehet. :)) De nagyon kellett ez a lazulás, pokrócon fekvés az ég alatt a mai délután után. Még nekem is a normál alá zuhant a vérnyomásom, annyira kellemes volt. :) Ahogy az idő is. Tökéletes volt piknikezésre. Szerintem még csinálunk idén is ilyet. :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr715471742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása