Medellin 2012.10.14. 17:08

Állati hétvége

Hi!

Még a logopédiához annyi, hogy Bence péntek délutántól ismét 11. kerületi lakos, úgyhogy probléma elhárítva részemről, és akkor most ugorhatunk a hétvégére.

Anyuék ezen a hétvégén nászútra mentek, úgyhogy náluk nem jártunk, cserébe kitöltöttük a hétvégét sok-sok állatos programmal, mert az mindenkinek az egyik kedvence. :)

Tegnap meglátogattuk a közelünkben lévő Herosz Állatotthont, ahol nyílt nap volt. Egy gond volt a szervezéssel, hogy csak 5 órán át tartott a program, 10-15 óráig. 10:15-re már ott is voltunk, már ekkor is sokan voltak. Ragyogó idő volt, sütött a nap, nem kellett kabát sem. (Ezt csak így a körülmények kapcsán. :) ) Nagyon élvezték a gyerekek a programot, mondanom sem kell. Nagy füves terület, sok állat, sok érdekesség... Az egyik kedvencük az egyből a bejárat mellett lévő kis mesterséges tó (betonmedence) volt, ami teli volt teknősökkel (több fajta), meg pár hallal. Egy kis teknős az a hátán feküdt a medence alján, és gondolom nem aludt, hiába próbálta Levi bemagyarázni nekem. :D

Voltak szabadon engedett kutyusok, akiknek annyi volt a funkciójuk, hogy feküdtek a fűben, és oda lehetett menni megdögönyözni őket. :) Megnéztük a csincsillákat, tengerimalacokat, kiskutyákat, cicákat. Az egyik kennelbe be is lehetett menni felügyelettel, úgyhogy Kincső és Bence is bemenetek 3 lelkes kutyushoz. Kincső azért mindig megrettent, amikor ráugrott az egyik kutya, amikor a gondozó nem volt elég szemfüles, a másik meg ellopta a baseball sapiját, de nem volt semmi gond. :) Nem ijedt meg, bátran ment be, és jött ki. :) A cicák is nagyon édik voltak, napoztak, nézelődtek, szépek voltak.

Aztán megnéztük a "benti" kenneleket, az már nagyon szomorú volt. :( Kettesével voltak bedugva a kutyusok, és némelyik olyan szomorúan nézett. :(( Ha odament hozzá az ember, akkor bátortalanul szaglászott ki, de utána a törődéstől, odafigyeléstől fellelkesült, és utána kétségbeesett, mikor továbbállt az ember. :/ A szívem szakad meg. :( 2-vel szerelembe is estem, de sajnos nem én vagyok az, aki megmentheti őket. :(

Leghátul baromfiudvar volt. Találtunk sok kukoricát a földön, biztos etetéskor hullottak ki, úgyhogy a gyerekek azt lelkesen bedobálták a szárnyasoknak. Volt hatalmas pulyka is, meg gyöngytyúkok, meg mindenféle kapirgáló jószág. Nem vagyok otthon baromfiban. :D

Utána visszamentünk a kutyákkal játszani, ismét teknősöket nézni, vettem pogikat (2*10 darabot, 2*100 forintért - pont ennyibe került a tegnapi programunk), aztán később megnéztük a lovat, meg a juhokat. Úgy volt, hogy lesz ingyenes lovaglás is, de sokat késtek, akik a lovakat hozták, és póniló nem is volt köztük, úgyhogy azt kihagytuk. Ahogy a tombolát is, ami szintén ingyenes volt, de, mivel úgysem tudtunk 3-ig maradni, ezért én nem kértem el a tombolámat, felajánlottam bárki másnak, akinek odaadják. :) 12 után mentünk haza ebédelni, és igazából Levi nem aludt végül, úgyhogy akár vissza is mehettünk volna, de ezt előre nem tudhattam. :/ De az a két óra is remek volt, bár még el lehetett volna ott tölteni egy kis időt, ahogy elnéztem a gyerekeket. Gyereksarok is volt, azaz egy asztal, ahol kézműves-foglalkozás volt. Készült bográcsgulyás is, de még elég félkész állapotban volt délben. Ja, meg voltak nyuszik is, meg gerlék. Sokféle állatot tartanak ott, és igen jó helyen van a menhely, zöldövezetben, nagy terekkel.

Ma pedig egzotikus állat börzére mentünk családilag, azaz apa is velünk tartott. (Vagyis Bencével és ismerősökkel  kirándulni mentek volna, de a rossz időre való tekintettel módosították a programot.)

Baromi sokan voltak, már nyitás után hosszú sor állt, de azért aránylag hamar be lehetett jutni, és gyerekek is szépen ácsorogtak. :) Bent pedig ott volt a kánaán. A gyerekek is baromi lelkesek voltak, én meg minden második hüllővel estem csak szerelembe, a kis kígyóktól a kis békákig mindennel. :) Bence amúgy is naponta kérdezi meg, hogy hányat kell még aludni, hogy kígyója legyen. Hiába mondom neki, hogy nem ő kapja. :D Igazából csak az állatokat szerettem volna megnézni a gyerekekkel, meg kicsit körülnézni terrarisztika kapcsán, ennek ellenére nem akarom elárulni, mennyi pénzt sikerült elvernem a belépőjegyen kívül, holott nem terveztem semmit venni. :/ Pl. vettem egy hátterezett terráriumot, mert nem lehetett otthagyni, pedig már szereztem egyet, ami mondjuk akvárium, de berendezhető terráriumnak. Na mindegy. :) De pont engem várt, mert pont tökéletesen passzol a szekrénybe, ami a másik jelöltről nem volt elmondható (mert az nagyobb volt). Miután az összes gekkót, kaméleont, kígyót, tücsköt, teknőst, axolotlt, pókot, achát csigát, sünit, stb megnéztük, befizettünk az őslénytani kiállításra is, és azt is végigjártuk kétszer. :) A kitömött madarak nem voltak olyan érdekesek, de volt pár dolog, amitől a gyerekek lelkesedtek (strucctojás, kis aligátor, nagyorrú majom), volt pár, amitől féltek (Levi: csontváz), és volt pár, ami hatására én kaptam elő a fényképezőgépet, de ezeket inkább itt nem ecsetelném. :D

Lementünk utána az akvarisztikai részre, bár ott csak Süvi vett v.mi növényeket az akváriumába. Akartam szőlőtőkét venni, de tízesből nem tudtak visszaadni, úgyhogy azt majd kell még vennem. Elmentünk még a játszószobába is festeni, hajtogatni, rajzolni, úgyhogy jó későn indultunk enni. (Voltunk büfében is csomó pénzt elverni, azért ért rá az ebéd...). Nem is tudom, mikor jöttünk el, de rengetegen voltak addigra, szerintem már semmihez nem lehetett volna odaférni.

Elmentünk étterembe ebédelni (gyerekeknek játszósarok), tankolás, Deichmannban csizmát vettünk Kincsőnek, úgyhogy 4 óra elmúlt, mire hazaértünk. (Fél 10-kor indultunk otthonról.) Ha ma nem dőlnek ki korán, akkor soha. :))

Lesz még a Pecsában v.mi kiállítás, arról hoztunk szórólapot, de most már rossz idő van legtöbbször, úgyhogy jöhetnek az ilyen programok, nem a medencézős, játszóterezős, kirándulós, stb. dolgok.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr895519117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása