Hi!

Bence hétvégén beteg volt, de igazából nem volt nagyon para. Vasárnap elvittem az ügyeletre, mert kissé zavart, hogy péntek estétől vasárnap reggelig megállás nélkül magas láza volt (egyszer lett neki megmérve, akkor is 40 fok körül volt). A doki a Fehérvárin (ügyelet van a Fehérvárin már, szünnapokon napközben!!) egy cukorfalat volt, nagyon elégedett voltam vele, és mondta, hogy semmi különös, ez egy ilyen vírus. 2-3 nap láz, semmit nem kell vele csinálni, csak lázcsillapítás, pihenés. Hát, ezt idáig is csináltuk, úgyhogy túl sok extra nem jött bele a kezelésbe. :) De ez is olyan "nyugis" betegség volt. Amikor lázas volt épp, akkor ült/feküdt a kanapén, és tévézett, amikor lement a láza a hűtőfürdőtől, vagy Nurofentől, akkor meg szaladgált, játszott, mintha mi sem történt volna, egyből visszaállt a normálisba. Míg el nem múlt a lázcsillapító hatása... Hétfőn már nem volt lázas, csak még kicsit fáradt, de lényegében hétvégén végigfutott rajta a vírus. (A kicsik nem kapták el, úgy tűnik.)

Aztán szokásos ovi/bölcsi/játszóteres programok, erről nincs nagyon mit írnom. Talán annyit megjegyzek, hogy Bence egy pókember, és minden mászóka olyan szempontból érdekes neki, hogy miképp tud a legtetejére mászni (mondjuk legalább 2,5-3 méter magasságba) ott, ahol lógni kéne mondjuk az adott rúdon, és nem a tetején mászkálni. És végigrohan az összes játékon, mászókán, és semmit nem hagy ott addig, míg keresztbe-kasul meg nem mászta minden lehetséges módon, amit alapvetően nem úgy kéne "használni". :)

Még pár szót a mai reggelünkről, ha már rendhagyó volt.

Levente reggel nem jött ki a gyerekszobából, hanem állt az ajtóban, és sírt, hogy fáj a lába. Kihoztam, letettem a kanapéra, megnéztem, nem láttam rajta semmit. Kicsit átgyúrtam, hogy hátha elaludta, aztán pörögtem tovább. De kiderült, hogy tényleg fáj a lába, mert, amikor hívtam öltözködni, nem tudott jönni, nem tudott ráállni. A nappaliban az asztalra támaszkodva araszolt tovább, amikor leült, akkor meg nem tudott felállni. Hajj, mondom, remek.

Talán még emlékeztek páran, hogy Kincsővel is volt ilyen, de akkor sokkal kisebb volt, talán 1 éves. Letettem a földre, hogy menjen (akkor már tudott járni, vagy totyogni), majd összecsuklott. És ennyi. Mondanom sem kell, hogy szívinfarktus, stb, gondolhatjátok. Vittük orvoshoz, mindenhová (Ilonkához - megmasszírozta, meg szellemet szedett le róla), aztán pár nap alatt javulni kezdett, és azóta sincs semmi baja. (Az orvos vmi hülyeségeket beszélt amúgy, azt a vonalat ki is hagytuk a gyógyulási folyamatból.) Nem sokkal később meg olvastam egy cikket D. Tóth Krisztától, aki írta, hogy a gyerekével ugyanez volt, és babakocsiba kellett visszatennie a (talán) 4-5 éves lányát, mert másképp nem tudtak közlekedni. És ezt egy vírus okozza, és aztán ott is meggyógyult a lány. (Kincsőnél az orvos egy szót sem szólt vírusról amúgy.) Tehát, ilyen tapasztalatokkal és infókkal felvértezve ma reggel nem estem kétségbe.

Levi anyunál van, állítólag már rá tud állni a lábára, csak kicsit lassú, és mondja, hogy fáj neki, meg fáradt. Úgyhogy ezzel még ennyi gond se lesz, holnap szerintem már mehet bölcsibe.

Akkor, ha már itt vagyok, még megírom, hogy megszívattak ma az oviban. Jó, nem nagyon, csak pont annyira, hogy problémát csináljak belőle. :)) Logopédia.

Reggel Márti néni adott egy papírt a logopédiáról, amikor beadtam Bencét. Eltettem, vittem Kincsőt is átöltöztetni, majd, mikor jöttem ki, akkor néztem a lapon, hogy időpontra kell jelentkezni fogadóórára. Fogadóóra napjai: ma, és jöv. hét csütörtök. Jó, hátra arc, oviba vissza, jelentkezni. Persze csak reggel/délelőtt lehet menni, és persze pont akkor, amikor bementem ma (korábban is értünk be, hogy böcsibe nem mentünk) volt végig szabad időpont, simán el tudtam volna akkor intézni, ha tudok róla. És amikor odamentem, akkorra se volt senki beírva, de hallottam, hogy beszélgetnek bent, úgyhogy gondoltam, várok. 10 perces időközönként lenne váltás, de 10 perc várakozás után se jött ki senki, a következő időpontos meg már be volt írva, úgyhogy be sem jutottam, cserébe el is késtem, és Murphy, hogy ma kivételesen (100 alkalomból egyszer) előbb bent volt a főnököm, mint én... :/ Ja, és el ne felejtsem a lényeget, a legszebb az egészben, hogy csomóan már tegnap megkapták ezt az értesítőt, és simán tudtam volna jelentkezni a ma reggeli üres időpontokra - főleg, hogy előbb bent voltam, fél órát töltöttem ma az oviban - és túl lennék már az egészen.

Jövő héten 8-ra megyek a logopédushoz fogadóórára. Akkor is késni fogok melóból.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr985519108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása