Medellin 2012.08.13. 20:56

Kezdődik az ovi

Hi!

A babák az elmúlt időben hol napköziben, hol Sukorón voltak, jól eltöltötték az utolsó nyári hónap első felét. Ma viszont Bencének elkezdődött az óvoda.

Úgy volt, hogy ma még nem viszem, mert nem emlékeztem, hogy ilyenkor kell-e orvosi igazolás, hogy egészséges, közösségbe mehet. Gondoltam, hogy ma akkor még napközi, délután orvos, aztán holnaptól mehet. De reggel 7-kor csak betelefonáltam, hogy mi a helyzet, és azt mondták, hogy nem kell igazolás, mehet nyugodtan, úgyhogy magamhoz kaptam pár dolgot, és vittem. Bence nagyon jól érezte magát a napköziben a tesókkal, Ili néniékkel, de nem nyavalygott, hogy oviba kell mennie. Ha sok-sok pénzem lenne, akkor elgondolkodnék rajta, hogy iskoláig mindenki a magánoviba járjon, mert túl idilli, de utána túl nagy váltás és törés lenne egyből iskolába menni. Így legalább kicsit szokják a "szigort". :) (Ili néniéknél a héten pl. bodzát szedtek, és utána ők csipegették a bogyókat egy tálba. És élvezik, és ezek olyan jó programok egy városi gyereknek - bár nem a belvárosban élünk, és vannak eleget Bp-n kívül.)

Szokásomhoz hívem már első nap ügyes voltam - ahogy azt már megszokhatták tőlem - mert persze nem gondoltam reggel mindenre, így pl. nem vittem ágyneműt... Nem baj, nem akadok fenn ilyeneken, max ők. :) Majd holnapra viszek, valamennyi tisztasági csomaggal.

Bencéék terme még tök üres (értsd: se játék, se semmi nincs benne), még összevont csoport van a Napocskában. Kevesen vannak még, ami jó, és a saját csoportjából csak páran voltak ott. Igazából reggel nem nagyon akart bemenni - bár ezt nem mondta - de megkért, hogy kikísérhessen az ajtóig, ami mondjuk nem szokott előfordulni. :) De utána hátra arcot vágott, és visszavonult, nem állt az ajtóban könnyes szemmel, hogy most elmegyek. :)

Nem tudom, hogy milyen évnek nézünk elébe, mert alapjáraton egyáltalán nem szeret óvodába járni, (mint már sokszor írtam, másfél éves kora nem alszik délután, és ez a mindennapos kötelező program egy tortúra neki), de talán vidámabban fog idén járni, hogy Kincső is ott lesz már ovis. Igaz, másik folyosón, de az udvaron biztos tudnak majd találkozni minden nap. :) Illetve együtt mennek majd, meg jönnek el, remélem így szebb emlékként marad majd meg az óvoda az emlékezetében. :) Nekem jó emlékeim vannak, de többektől hallottam, hogy nekik nem, és ebből tényleg az alvás volt az egyik ok. Vagy későn mentek érte, és ő ült ott mindig egyedül, szorongva. Mondjuk náluk nincs ilyen gond, fél 4-4 között mindig ott vagyok, attól függően, hogy Leventéért megyek-e előbb, vagy az óvodába. Erről mindig Bence dönt. :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr435519095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása