Medellin 2012.04.13. 20:30

Kidőltünk

Hi!

Miután tegnap este megírtam a blogot, minden folytatódott ugyanúgy. Kikapcsoltam a gépet, mindent, és 10-kor befeküdtem Kincső mellé. Nem mondom, hogy sokat aludtunk éjszaka, mert nem. Lényegében 6 órán keresztül ment folyamatosan vagy a bilire, vagy hányni. Megállás nélkül öklendezett az ágyban is, olyan szinten volt hányingere, de kb. már csak a lenyelt nyála jött fel, mert más nem volt szegény gyermekben. :( Fél 3-kor hívtam fel az ügyeletet egy kis tanácsért, útmutatásért, miután már kúpot is adtam neki, inni meg már abszolút nem. Megmondták, milyen teát csináljak neki, ha nincs itthon az a szájon át adható infúziós keverék (Humana elektrolyt, vagy mi), illetve mondták, hogy kiszáradás esetén a Jánosba menjek vele, mert ahová kéne, az megtelt.... Most hirtelen jött ez a vírus, és mindenkit lecsapott a lábáról.

Úgyhogy kanalanként itattam hajnalig, akkor kicsit jobban lett, és kért többet inni. Kapott 3-4 kanállal is egyszerre. :)) De aztán ment ki szokás szerint bilire, és azzal a lendülettel hányt ki megint mindent, hiába hittem azt, hogy jobban van. Bár, akkor hányt ma utoljára, úgyhogy tényleg jobban volt.:) (Viszont egész nap ment a hasa, abban nincs változás, pedig nincs benne már semmi.) Én az utolsó hányása idején lettem szarabbul, mert gyönyörűen benyaltam én is a vírust. Ma nem ment senki sehová, itthon maradt mindenki, mert anya is a halálán volt, és van.

Úgyhogy Kincsővel nagyjából egész nap feküdtünk és szarul voltunk, és nem ettünk semmit, ennek megfelelően alig élünk, és alig állunk a lábunkon. Vagyis ő jobban van már azért. Én persze Bencének csináltam egész nap inni, enni, mostam, teregettem, porszívóztam, amit kellett, de elég necces volt, sokáig kellett minden tevékenység után feküdnöm, és erőt gyűjtenem.

De legjobban Bence miatt aggódom. Ő szépen elvolt egész nap, nem betegedett meg. Még. De holnap van a szülinapja, amit nagyon vár, számolja vissza a napokat egy hete, számít rá, hogy megy Líviáékhoz, és tudja, hogy ajándékok várnak rá. Hát, azt hiszem az én szívfájdalmam még az övénél is nagyobb lenne, ha szülinapozás helyett a kórházban kötnénk ki, mert nála könnyen előfordul ilyenkor. :((( De nagyon bizonygatta ma nekem, hogy ő nem fog megbetegedni, mert neki holnap van a születésnapja. :)) Édes baba. :) Úgy legyen, bár neki a legrosszabb az immunrendszere a 3 gyerek közül, szerintem. Az enyém meg a legjobb, évente egyszer kapok el valamit tőlük, de ezt pikkpakk. Úgyhogy nincsenek illúzióim. Remélem, hogy legalább kicsit tovább bírja, és csak holnap estére, vagy vasárnap reggelre betegszik meg, ha már muszáj. :( Félek a ma estétől azért. :(

Levikének meg azóta sincs semmi baja. Én pedig megyek, és kidőlök, hogy készüljek az éjszakai műszakra - meg előző este sem aludtam semmit lényegében.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr915519053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2012.04.13. 22:11:54

Ó szegénykéim! :( Nekem kb. 2 éve volt ilyen, hogy Nemzeti ünnepkor váratlanul úgy ébredtem fel, hogy szarul vagyok, és egyszer csak 5-6 év után váratlanul hánytam. Azt hittem az előző napi sörözéstől, de nem! Hanem egyszerűen egy napos vírusszerűség lehetett, ugyanis már egy korty víztől is hánytam, mindent kihánytam, semmi nem maradt meg bennem, ekkor Anyu is megelégelte a dolgot, és elment Daedalon kúpért. Az segített, félóra múlva már végre tudtam inni, meg megenni egy tányér levest...Szóval az legyen mindig otthon (gondolom ezt gyerekek is kaphatják). Reméljük Bencuskánk nem betegszik meg, mert tényleg nagyon könnyen betegszik meg :( Na, sok a szóismétlés :) Mindenesetre jobbulást mindenkinek! Puszi

8249 2012.04.14. 13:33:24

Igen, ennek van egy gyerekeknek való változata, Daedalonetta (remélem jól írtam) ezt adtam neki éjszaka, de ugyanúgy öklendezett tovább még órákon keresztül. :( De átaludta az éjszakát, és azóta sem volt se bilin, se hányni, evett is, úgyhogy túl is vagyunk rajta. :) Bence pedig még nem beteg. :)
süti beállítások módosítása