Medellin 2012.04.12. 21:48

Mégis vírus

Hi!

Levike reggel kipihenten és vidáman ébredt, látszólag semmi baja nem volt, evett, ivott. Elvittem bölcsibe, gondolván, hogy oké, hányt előző nap, de látszólag ennyi volt, de nem engedtek be minket, mondván ma reggelre 6-an jelezték már, hogy nem viszik a gyereket, mert hasmenés, hányás van... Tehát, vírus. De gyorsan átfutó, láz nélküli, egy napos - a tapasztalat szerint. Úgyhogy hívtam anyut, hogy viszem hozzá Levit, mert Kincsővel meg oviba kell mennem.

Kincső a Bárányka csoportba fog kerülni Panni nénihez. A szoba egy folyosóval odébb van, mint Bence csoportja, de egyformák teljesen ezek, Kincső mindig ott lesett, hogy hol van Bence a másik teremben. :) Amúgy egyből bevetette magát egy játékkonyhába, jól megreggeliztetett engem, és amikor a csoportba ténylegesen megérkezett a reggeli, akkor távoztunk. Mentünk Leventéért, majd a doktor bácsihoz, aki épp délelőtt rendelt.

Nem volt senki a váróban, csak Kriszti érkezett pont akkor az ő két gyermekével. :) Kincső kapott igazolást, hogy mehet oviba, Levente kapott igazolást, hogy hétfőn mehet bölcsibe, és kaptak sünis pecsétet a kézfejükre. :) Utána Kincső ment a napközibe, én meg Leventével haza.

Délután aztán Levente ment megint anyuhoz, én meg begyűjteni a maradék gyerekeket. Útközben még vettünk szép virágot, vásároltunk, 3/4 6-ra haza is értünk. Utána jött a szokásos esti program, ami nem elalvással végződött.

Kényelmesen befeküdtem a kád forró vizembe, sorozat elindítva, mikor megjelenik Kincső... Innentől másfél órán át a bilin ülés, és a wc-be hányás felváltott programja következett. Ja, a wc mindig csak a célállomás volt... :) Hát, most 3/4 10 van, remélem elalszanak lassan, és szerintem már nincs semmi, ami ki tudna jönni belőle. :( És remélem holnapra semmi baja nem lesz, mint mára Levinek!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr985519052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása