Medellin 2011.12.29. 19:49

Szünidő alatt

Hi!

Túl sok esemény nincs karácsony óta. Szünet van, itthon vagyunk. Játszanak, dvd-t néznek, amit ilyenkor kell. :) Anyu átjön mindig babázni pár órára, akkor én vásárlásokat intézek mindenfelé, aztán csak telik az idő. :) Persze van több hiszti, napi 5-ször söprök fel kb., és naponta mosok fel, ezen kívül főzök minden nap, mert nincs kajarendelés a két ünnep közt, úgyhogy nagyüzem van. Mint régen, csak most főzök is. :) (A gyerekeknek nagyon ízlik, és anyunak is, aki a helyi ÁNTSZ, és mindenből kóstolót kell félretenni neki...:) )

Amúgy még mindig köhögnek, de már kifelé jönnek belőle. Igazából szerencsés, hogy a szünetre időzítették, remélem gyógyultan mehetnek már jövő héten. Orvosnál nem voltam velük, de nincs is miért. Már a köptetőt sem adom nekik.

Kincső viszont elég rosszul alszik az elmúlt napokban, talán nem kap jól levegőt, pedig alig náthás. De lehet, hogy fekvés közben azért ez is más, nem tudom. De én úgy 2-3 napja nem alszom szerintem. Eleget... Meg egyben. :) De legalább fél 8 előtt ritkán keltenek fel, az pozitív. :) Komolyan. Felkelnek, nekilátnak játszani, és csak akkor szólnak nekem, ha már szükség van rám. :) Aranyosak. :)

Egyik reggel nagyon cukik voltak - ennek már jó pár napja amúgy. Átvittem Leventét aludni magamhoz, mert sokat köhögött, nem akartam 5 percenként kimászni az ágyból. Reggel félálomban megfogtam a kezét, aztán nem értelmeztem a dolgot. Mit keres annyira lent a keze?? Mármint nekem csípőmagasságban, mikor a fejemnél fekszik?? Megfordult? Kiderült, hogy Kincső költözött be Levente alá aludni, és az ő kezét fogtam meg. :)) Édesek nagyon. :)

Ma meg úgy néztük a tegnap vett Kisvakond dvd-t, hogy Levente mellettem nyomorgott a kanapén, Kincső meg rajtam feküdt hosszában, úgyhogy körbe voltam bástyázva velük. :) Olyan jók ezek a nyugis, meghitt percek. :) Ritkán van ilyen az itthoni pörgésben.

Ja, anyu vett nekik szilveszterre mindenféle fontos kelléket. Az álarc az édi, bár Levente nem veszi fel. Kincsőnek cicás van, Bencének pókemberes. De kaptak trombitát... Azt nem is kommentelném... :D Illetve anyósnyelvet, de amiatt akkora hiszti és ordítás volt, hogy azt inkább el is vitte anyu. :) Bence azzal kergette és ijesztgette Kincsőt, ő meg visított. :)

Nagyjából ilyen történések vannak mifelénk manapság.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr735519016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása