Medellin 2011.11.12. 19:43

Szülinapi zsúron

Hi!

Tegnap extra rohanós napom volt, rengeteg programmal. Fél 6-kor keltem, és fél 2-kor feküdtem le. Ezen programok egyike volt, hogy délután szülinapi bulin vettünk részt.

Mielőtt indultam a gyerekekért, még hazaszaladtam becsomagolni Viki ajándékát, meg összepakolni a gyermekeknek estére, mert nagyszülőknél aludtak. Vikinek vettem egy mese dvd-t, meg valami Disney tojást, amiben meglepi és édesség is van állítólag. Reméljem, hogy az is volt. :)

Tehát, összeszedtem a babákat, és mentünk a Camponába, ahol van egy játszóház, sőt, kalandpark , mert oda voltunk hivatalosak. Viki anyja nagyon rendes volt, mert Kincső volt meghívva, de én mondtam, hogy 3 gyerekkel megyek, és elintézte valahogy. Mármint ők is ingyen mentek be, meg kaptak enni, inni. (Lehet, hogy ezt pénzért intézte, de akkor pláne rendes. :) )

Voltak mindenféle programok, azon kívül, hogy játszóházban voltak. Volt bohócos program, de azon nem vettem részt, mert Leventét nem érdekelte, inkább máshol töltöttük az időt. Néha odaszaladtam, akkor épp hangszerekkel játszottak a gyerekek, meg a tortán fújták el a gyertyákat, meg közös fotózás volt. Meg biztos sok más egyéb érdekes is volt, de azokról lemaradtam, ott Süvi felügyelt a nagyokra. (Ő is jött, csak később csatlakozott.)

A vacsi egy pizza volt a gyerekek közt szétosztva (azt is én ettem meg nagyjából - kész szerencse, hogy 3 gyerek maradékát :) ), meg üdítők voltak. Külön a babáknak, külön a felnőtteknek. Kb. 10 meghívott gyerek volt egyébként. (Ebből egy szülinapos, 3 enyém. :) )

A kalandpark amúgy nagyon jó! Kicsinek és nagyoknak is van külön rész. Levente kedvence pl az a rész volt, ahol a kis labdákban el lehet merülni. Iszonyúan élvezte. :) Beledőlt, úszott benne, kacagott nagyokat...:) A "mászós" rész pedig úgy volt kialakítva, hogy a felnőttek is felmehettek rá. Konkrétan csúszdáztam, ugrálóváraztam,  másztam át a mindenféle akadályokon, úgyhogy jó buli volt. :)) Az ugrálóvárat is nagyon élvezte Levente. :) (Ő állandó felügyeletet igényelt, vele voltam egyfolytában. A nagyok meg egyedül, vagy Süvivel.) Én nem gondoltam volna, hogy az ugrálóvár ennyire le tudja fárasztani az embert! Jó buli, de fárasztó. :)

Jött arcfestő is, bár az már elég későn volt, de a gyerekek miatt meg kellett várni. Bence bohóc lett, Kincső pedig pillangó. Fél 8 után indultunk el, pedig nálam már 7-kor ágyban szoktak lenni a gyermekek. Úgyhogy tegnap jó napjuk volt. :) És a kocsiban sem aludtak el. Én majdnem, pedig nekem még további programom is volt, ahová már erőteljesen ásítozva indultam. :)

Úgyhogy nagyon jó szülinap volt, nagyon élvezték a gyermekek, és talán máskor is kéne menni ide, ha lesz segítségem hozzá. Nagy terület, teljesen átláthatatlan, 3 gyerekre tuti nem tudnék egyedül felügyelni.

Ma pedig nem volt semmi különös. Levente anyunál aludt (én is), a nagyok Líviánál. Levente anyuval piacra ment délelőtt, a nagyok Líviával Dórihoz. Fél 4 körül állt össze a teljes létszám, és 5 körül indultunk haza.

Holnap pedig itthon leszünk.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr105519000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása