Hi!

Ma volt az első munkanapom, úgyhogy jó időben elindultunk, hogy lássam, mennyi időre van szükségem. Persze most csak 2 gyereket vittem, de ez nem oszt, nem szoroz, mivel Leventének 3/4 8-ig kell beérnie. Én meg 9-re járok. Tehát abba mindenképp belefér Bence elszállítása az oviba. :))

7-1/4 8 között indultunk a napközibe, szerintem negyedkor el is indultam onnan Leventével. Csak beadtam Kincsőt, Ili néni öltöztette. Leventével is jó hamar beértünk (új útvonal:), úgyhogy 3/4 8-kor már el is hagytam a bölcsit.

Ma nagyon ügyes volt a babám! Szépen átöltözött, bement a saját lábán, megnyugodott, hogy Ági néni van bent, majd kizárt a teremből, és integetett az üvegajtón keresztül. :))) 2-re pedig mentem érte, és nagyon édesen aludt még félig-meddig a matracán. (Neki van a legvastagabb matraca, ami biztos kényelmes, de ő esik nagyobbat, ha esik...:) Amúgy ébredezett már, néha pakolgatta a takaróját, emelgette a lábát... De szerintem negyed 3 körül hozta csak ki a valaki, nem is néztem órát. Úgy örül nekem ilyenkor mindig, olyan kis édes. :)

4-re Kincsőhöz mentünk, kint voltak a kertben. Én speciel fáztam, bár nem is vagyok úgy felöltözve, mint a gyermekeim. :) Mindenesetre Kincső készített fagylaltokat homokból, amivel körbekínált mindenkit. Levente persze, hogy belenyalt! :) És persze, hogy nem is egyszer!! :D Miután mindig jól letöröltem a nyelvét, azután mindig próbálkozott újra, hogy csak jó lesz már az a fagyi...:)) Még nem érti a szerepjáték lényegét. :) Mikor csak úgy teszünk, mintha. :)

Bencécske pedig holnap jön haza, megyek érte egyből munka után, és együtt megyünk Leventéért. Olyan kis boldog lesz! Mindenki boldog lesz. :)

Aztán nem is tudom, mit fogok minden nap megírni a blogon... Én dolgozni fogok, gyerekek végre oviban, bölcsiben, napköziben. A reggeli események nem túl izgalmasak, a délután meg már rövid fektetésig. Hát, igyekszem majd valamikről beszámolni, ami nem lesz több, mint a fenti. Bocsi. :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr245518973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása