Hi!

Tegnap elég kacifántos napunk volt. Próbáltam orvosi igazolást szerezni... Bence nem aludt itthon, őt nem kellett oviba vinni, úgyhogy 8-ra elmentem orvoshoz Leventével, hogy onnan megyünk bölcsibe. Az orvos természetesen szabadságon volt - mikor máskor - úgyhogy hazamentünk még fél órára, mert csak 9-re kellett bemennünk. Ja, ki volt írva, hogy másik doktornő helyettesíti a dokinkat, aki a saját rendelési idejében fogadja a betegeket. Megnéztem a táblán: 12-14-ig.

Másfél órát voltunk a bölcsiben, kapott tízórait, és az udvarra is kimentünk. A tízórai kissé meglepett. A 6 gyereknek kihoztak két tányért, amin 2 banán volt felkarikázva. 6 gyerekre 2 banán. Hát, nem tudom, Levente éhezni fog szerintem. :)) Mindenki kapott poharat, abba 2 ujjnyi vizet. Jó, aki kért még, az kapott, de senki se volt lelkes, Levente is csak egy kortyot ivott. Aznap is csak az autókat tologatta, tízórainál is sokat pislogott felém, nyúlt hátra értem, úgyhogy 1 négyzetméteren belül mozogtunk végig. :))) Az udvaron viszont motorra pattant, meg játékokért harcolt, ott nagyon elemében volt, nagyon élvezte. :)) Bár az udvarra mostanában már nem fog menni, hogy beköszöntött ez a csodás ősz. :/

Ebéd után felkerekedtem Leventével, hogy megyünk orvoshoz. Odaértünk, ajtó zárva. Pedig tényleg azt írta a papír, hogy az a doktornő helyettesít, és tényleg déltől van kiírva. Nézelődtem még a papírok közt, és találtam egy olyat, hogy doktornő szabin van 5-től, helyettesíti másik doktornő a saját rendelési idejében, 14-16 óráig a tábla szerint... Azért nem kicsit szívattak meg. Visszamentünk Leventével, lefektettem, de nem aludt el. 3/4 óráig mocorgott, dünnyögött az ágyában, majd megunta, és kijött, és nézett rám nagy szemekkel, cumival a szájában. 3/4 2-kor... Úgyhogy lementünk megint az orvoshoz. :)) És akkor sikerrel jártunk! 3. nekifutásra. De nem adtam fel. :)

Ma kicsit nehezebb napom volt, már a reggelt is figyelembe véve. Front, mit adjak rájuk, ne hagyjam itthon Levente oltási könyvét, igazolást, másik benti ruhát, stb. Mivel állítólag nagyon meleg van a teremben a bölcsiben, ezért egyfolytában nyitva van az ablak. Én konkrétan egész nap fáztam ma. De ez már tegnap feltűnt a szőnyegen fekve, hogy jön be a hűvös talajszintre. Úgyhogy Leventének ma vittem meleg tréningnadrágot.  Amúgy ma 8-ra kellett volna menni, hogy szoktassam a benti reggelihez, de mondtam, hogy esélytelen. Kétszer tudom vinni 8-ra jövő héten, amikor Bence nem alszik itthon. Ez van. Úgyhogy 9 helyett fél 9 után nem sokkal betoppantunk, mert Bencét viszont fél 9-re viszem, de a két hely 5 percre van egymástól, mit csinálnék még fél óráig?? :) Bemegyek természetesen.

Levente ma már ügyesebb volt. Mármint idáig is az volt, nem volt vele gond, leragadt a kocsiknál a szőnyegen. Ma viszont többször játszott az asztalnál, hol kocsival, hol mással, és elindult felfedezni. Nézegetett könyvet Ági nénivel, "hintalovazott" (modern műanyag megfelelője, ami nem is ló, csak rá lehet ülni), és megnézett más játékokat is. És simán úgy, hogy én a terem másik végében ültem, mert papírokat kellett kitöltenem. Amúgy baromi unalmas egy ilyen beszoktatás. Nem akarok a gyerekkel foglalkozni, pont az a lényeg, hogy hamar megszokja, hogy nélkülem, egyedül, másokkal játszik, és nem megyek oda, ha nincs rám szüksége. Lényegében elválasztás a beszoktatás. Tényleg csak akkor foglalkozom vele, ha ő igényli, odajön, de akkor mindig visszaküldöm. :)) És nem volt vele gondja, látta, tudta, hogy ott ülök. Én viszont nem nagyon tudtam elfoglalni magam másfél órában, és ez csak egyre hosszabb lesz. Jövő hétfőn azt hiszem ebédet is kap már, nekem kell etetni. Ami hülyeség, mert önállóan eszik. :)) Amúgy ma narancslé volt a tízórai. :D Nem semmi. Én is kaptam. Azt hiszem elég, ha annyit mondok, hogy nem a 100%-os fajtából volt. De legalább nem is a cukrozottból. Konkrétan vízízű volt, kis rosttal. Nem tartom kizártnak, hogy kajailag nem lesz tökéletes ez a bölcsi, Levente szemszögéből. :)

Viszont ma már a kocsiban elaludt hazafelé, le is tettem, és ébredés után ebédelt. És jó korán elmentünk Bencéért, már fél 4-re, hogy onnan menjünk Kincsőhöz, hogy tudjanak még játszani a napköziben. Vagy 3/4 órát voltunk még ott. Kész szerencse, hogy ezért nem számolnak fel felárat, hogy oda járunk játszani nap végén, ha úgy jön ki...:D

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr85518988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása