Medellin 2011.03.23. 19:40

Játszótéren

Hi!

Ezen a héten már minden a normális kerékvágásban folyik, kicsit egyszerűbb is az életem. A nagyszülők is összebeszéltek, hogy anyu hétfőnként, Lívia szerdánként megy Bencéért oviba, és akkor náluk is alszik. Ami azért is jó, mert kedden és csütörtökön nem 2 helyre kell vinni a gyerekeket, és nem kell rohanni. És persze Bence is imádja, nagyon élvezi, hogy ennyi esemény történik körülötte:)

Megjött a jó idő is. Tegnap 5-ig kint voltunk az óvoda udvarán, és, míg a gyerekek játszottak, én az óvónővel beszélgettem. De aztán csak összetereltem őket, hogy vacsira hazaérjünk. Nem nagyon akartak jönni, de csak elindultunk:)

Ma pedig védőnőhöz mentünk. A múltkori mérésen azt mondták, hogy Kincső nem gyarapodott, egy hónap múlva újra meg kell mérni a súlyát. Persze múltkor valami betegség után voltunk, mondtam is, fel is volt írva a nőnek, hogy nem evett, vagy valami ilyesmi volt. Nos, mondanom sem kell, hogy most is vírusos megbetegedés után mentünk, Kincső napokig koplalt, ment a hasa, úgyhogy ideális időpont volt megint a mérésre:)) 12.7 kg, tehát megint nem gyarapodott. De a védőnő megfilozofálta, hogy amikor nem evett, akkor fogyott, de már megint súlyánál van, úgyhogy biztos tud gyarapodni.:)) Ahogy nézem a lányom, még mindig nem egy csontkollekció:))

Aztán megkérdeztem a védőnőt, hol van errefelé játszótér. Ősszel költöztünk, akkor már nem volt olyan jó az idő, csak a 2 utcával odébb lévő játszóteret fedeztük fel, azt is Kriszti mutatta meg. De az elég béna, körbe sincs kerítve, és nincs igazán kicsiknek való játék. Úgyhogy most a javasolt helyre mentünk, ami lényegében a VII. utca folytatásánál van. Most megtudtam, hogy ott van egy lakótelep. Nagyon kis édes, csak 4 emeletes panelok vannak, köztük nagy zöld területek. Nagyon kellemes hely. És aranyos volt a játszótér is. A négy sarokban 4 homokozó volt, mindegyikben 1-1 valami játék. Pl. csúszda, faház, stb. Meg volt hinta is. Levente nagyon élvezte a dolgot:))) Még sosem volt úgy igazán játszótéren, mert tavaly nyáron, kora ősszel még kicsi volt, költözés óta pedig nem jártunk játszótérre, nem volt olyan idő:) Most lehasalt a földre, és a homokot simogatta, szórta, pakolta, ette, nagyon ismerkedett a dolgokkal:)) Nagyon élvezte a hintát, nagyokat kacagott. Úgyhogy holnap is megyünk, csak máshová. Elmegyünk Bencéért oviba, aztán arrafelé nézünk valamit. Ami az ovi mellett van, az nem jó, azt már megnéztük egyszer. Az sem kizárt, hogy elmegyünk Őrmezőre. Még holnapig kitalálom. Megpróbálunk korábban menni Bencéért, hogy több időnk legyen játszóterezni.

Az esti fektetést is egyszerűbben megoldottam ma. Nem maradtam bent, hanem odanyomtam Levente kezébe a cumisüveget, aztán távoztam:) Igazából tud ő egyedül inni...:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr75518930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása