Hi!

Bence tegnap este elkezdett csúnyán köhögni valami hiszti közben, ami nem hangzott túl jó, de még nem tudtam hova tenni a dolgot, úgyhogy kapott egy kanál Stodalt-t lefekvés előtt. De aztán éjszaka is nekilátott ugatva köhögni (azt hiszem így nevezik) + nehézlégzése volt mellé, + fel is ült, és sírt, mert kb. olyan volt az egész, mint a krupp, de azért nem teljesen. Ja, és lázas is volt. Úgyhogy átmenekítettem magunkhoz, és hol itattam, hol homeopátiás bogyókkal, hol Stodallal tömtem, biztos, ami biztos alapon. Reggel még mindig nagyon meleg volt, de a hőmérő csak 37,9-et mutatott, úgyhogy nem csillapítottunk lázat, és neki is jó volt a kedve aránylag. Torka nem fájt, de azt mondta, hogy a háta igen. Gondoltam, hogy tuti tüdőgyulladás. Mert köhög, fáj a háta, de nem folyik az orra. Úgyhogy délután fogtam a két nagyot, míg Levente aludt, és elautókáztunk az ügyeletre. Kincsőt nem tudtam volna itthon hagyni, mert odáig volt a hótól, és alig várta, hogy kimehessen. (Utána cipelhettem is kézben mindenfelé kocsin kívül, mert minden hórögnél leakadt…) Az ügyeleten annyit állapítottak meg, hogy tuti nem tüdőgyulladás, a tüdeje aránylag rendben van, valószínűleg garatgyulladás – bár nem rekedt. Oké. Felírtak 3 gyógyszert, amiből 2 volt is itthon, és amiből reggel egyet már eleve adtam neki, mert gyakorlott vagyok:) Vagy tapasztalt, vagy mi… Szépen hazajöttünk, Bence pedig nem kért enni, hanem lefeküdt aludni. Ja, amúgy egész reggel sem evett semmit, csak ivott. Az alvásától már a rosszullét kerülgetett, hogy lázas, ilyenkor kikészül, alszik, nem iszik, kiszárad, és jöhet a kórház, meg az infúzió. Láz miatt már idén kétszer játszotta el ezt. Úgyhogy mindent megtettem, hogy ne tudjon sokat aludni (azaz bementünk játszani a gyerekszobába mellé), amire fel is kelt fél óra alvás után. Ivott (szerencsére), majd pár percre rá kihányt mindent. Ja, azt nem is írtam, hogy a hasát is fájlalta kicsit délelőtt, de akkor meg a hátát nem. Szóval, kihányt rengeteg folyadékot, mivel más nem volt benne. De azt is olyan remekül, hogy átázott a matrac, és még Kincsőé is olyan lett. Utána kezdődött a délutáni móka, hogy Bence igyon, igyon, és igyon. Apránként ment is, majd 5 körül megint kihányt mindent. Akkor már egy-két órája rajtam lógott, az ölemben ült, mesét sem akart nézni. És fájt a hasa. (Nagyon vicces volt 15 kilós gyereket cipelni a 9,5 kilós helyett…) Szóval, 5-kor a szőnyegen hanyatt fekve megint kihányt mindent. Akkor felhívtam megint az ügyeletet, hogy mi legyen, ha megyek, akkor melyik kórházba. (A Jánosba amúgy.) De nagyon profi volt az ügyeletes, mondta, hogy vírus, Daedelonetta kúpot adjak neki, 40 percre rá kezdjem el 10 percenként egy-egy korty hideg folyadékkal itatni, majd fél órára rá itassak meg vele 2 deci folyadékot. Ha kihányja, akkor kórház, ha nem, akkor oké. Persze mivel alszik, ezért a két decit még mindig nem tudtam vele megitatni, és idáig is álmában adtam neki az egy kortyokat. Vagyis akkor mindig többet ivott, úgy húztam ki a szájából a cumit (még egy cumisüveget is elővettem az itatásához), de ébren egy kortyot nem akart inni. De még nem hányt azóta. Aztán, 8 körül Kincső (fél óra alvás után) összehányta az egész ágyát. Ő viszont sokat evett ma… A délután cserélt ágyneműjét (ugye átfolyt Bencéé) szedhettem le ismét, és őt leköltöztettem a földre. (Miután a fürdőt is összehányta.) Bence a nappaliban alszik a kanapén jelenleg. Este 10 múlt, és már megint újabb mosás megy, és már azóta is lenne megint mit, úgyhogy nem unatkozom. Mióta megkapták a kúpjukat, azóta nem hányt senki, és most épp nyugalom van. Levente sokszor felsírt már (biztos a nagy jövésmenéstől), de most ő is alszik épp. Gyűjtöm az erőt az éjszakára:) Bencét egész éjszaka itatnom kell majd, különben holnap tuti költözhetünk a kórházba, ő olyan. Lassan szobát fogok bérelni a kórházakban. Úgy tömören ennyi történt ma.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr705518870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata 2010.11.28. 16:18:20

Nálunk is kicsit köhögött Berkó, de szerencsére meg is maradt ezen a szinten. Jobbulást mindenkinek. Levente nagyon erős, ha nála minden rendben, remélem nincs baj azóta senkivel. :)
süti beállítások módosítása