Medellin 2010.07.20. 20:40

Kardomba dőlök

Hi!

Kezdeném azzal, hogy ma volt életem egyik legborzasztóbb napja. Vissza sem lehetne adni, le sem tudok mindent írni, így csak címszavakat vetek elétek. Kettő körül tudtam lefeküdni, fél 6 óta vagyok ébren, és a két időpont közt kb. 50-szer voltam bent a gyerekeknél. (Az orvos szerint a meleg az ok, ami miatt egész éjszaka is nyűgösek a picik.) Míg nyaraltunk, elromlott a hűtőnk, nem bírta a meleget. (Gyomorforgató dögszagra értünk haza, nekilátott pár lefagyasztott csalihal lebomlani a hűtőszekrényben. Többek közt.) Ma hozták az új hűtőt. Emiatt minden cuccot a nappaliba kellett menekíteni, mint pl.  a telepakolt asztalt. Amiről Kincső egyből lehúzta a leveses tányérját, így egy teljes tányér gulyásleves landolt a szőnyegen. Nem ám a konyha kövén. Nem. A szőnyegen. Még egyszer: gulyásleves. Levente délután kettőig (kora reggeltől számolva) 20 perc alvást tudott prezentálni. Ezt leszámítva nyűgös volt. Kincsőt is felordította délután, aki alig több, mint egy órát tudott csak aludni. Ő is nyűgös volt emiatt. Mindenesetre, amikor etettem (befektettem az ágyába, úgy kapta a tápszert - különben összeizzadunk), akkor Kincső megjelent egy paradicsommal, amit épp evett. És folyatott. Majd a fogával nekilátott hámozni a paradicsomot, és a héjdarabokat megpróbálta felragasztani a karomra. Majd inkább szétdobálta a szőnyegen. Fél kézzel etettem, fél füllel épp telefonáltam. Utána a kezembe nyomta a paradicsomot. Ültem, mint aki jógázik, fél kézben paradicsom, fél kézben cumisüveg, fél fül alatt telefon, így tekintettem meg, ahogy Kincső fejest ugrott a létráról. Na jó, csak leesett, de a feje túl nagyot koppant az én ízlésemnek. Akkor mindketten ordítottak kicsit, mert Levente etetését felfüggesztettem. Persze Kincső azért tudott begyűjteni paradicsomot, meg levest lehúzni, mert nem tudtam elpakolni, mert a nem alvó Leventével kellett foglalkozni. Amúgy, amikor a szállítókat vártam, akkor egy UPC-s jelent meg randomra, hogy beállítaná a műholdvevőt, mert új műholdjuk van, és kapunk még csatornákat. Legalább valami jó is történt ma ezáltal. Ma persze oltáson is voltunk. 10-re mentünk, kb. 11-re jutottunk be. Alig volt 40 fok a váróban, de ajtót nyitni nem lehetett, mert akkor szöknek a kölkök. A játszótérről fel kellett jönnünk délután, mert Bence kritikán alulin viselkedett, mondjuk ezáltal épp megúsztuk az esőt. Bence konkrétan lehúzta a nadrágját a játszótér közepén, hogy ő pisilni akar! Amikor rászóltam, hogy eszébe ne jusson (nem is tudom, hogy jut ilyen eszébe...), akkor letolt nadrággal (de még bugyiban), nekilátott kacagva menekülni előlem. Úgyhogy egy letolt nadrágú gyereket kellett kergetnem szégyenszemre a játszótéren, és amikor kivittem, akkor meg direkt nem akart a fához menni, hanem a füvön intézte a dolgát. És végig nevetett, hogy ő most milyen mókás és huncut. De nem is ezért jöttünk fel, hanem mert homokot szórt kisebb gyerekekre. Pedig tudja jól, hogy nem szabad. És ott is többször szóltam neki, hogy meg ne lássam. Komolyan. Azt hihetném, hogy ő  nagy, rá nem kell annyira figyelni, ő már okos, szót fogad, akármi, erre dehogy. Ha egy pillanatra is leveszem róla a szemem, akkor homokot szór, vagy épp a játszótér közepén végzi el a dolgát... És abszolút nem fogad szót. Szelektív hallása van.

Levente napok óta ordít és sikít éjjel-nappal. Nem egyfolytában, de magához képest sokat. Tudom, az időjárás. Meg a nyaralás. Mármint kicsit megborult a megszokott rendje esetleg. Elég kimerítő.

Bence ma egyébként sokat volt házon kívül, mert Lívia napközben vitte magával, többek közt fodrászhoz is:) Végre kicsit rendezett lett a frizurája, mert kezdett furcsán kinézni:))

A nyaralási beszámolónak nincs erőm (és időm) most nekilátni, de pótlom majd! Inkább fényképes beszámolót készítek (az 10-szer annyi idő legalább:), de ahhoz még az egyik gépet fel is kell töltenem, hogy életre keljen, és le tudjam szedni róla a képeket. A másik gépről már leszedtem. Amúgy lehet, hogy akkor azt feltöltöm, hogy addig is lássatok valamit:)

Ja, nyaralás előtti nap voltunk Fenriséknél is. Kata már olyan okos, hogy az szörnyű:)) Pár hónappal idősebb csak Bencénél, de pár évvel tart előrébb fejlettségben:) Bár Gabi rengeteget foglalkozik vele! Nekem nincs ilyen oktatói vénám, Gabi viszont tanárnő, úgyhogy erre biztos születni kell:) És nagyon ügyesen játszott a 3 gyerek a gyerekszobában, szinte rájuk sem kellett nézni! És Gabi azt írta nekem utólag, hogy milyen jól nevelt gyermekeim vannak. Ez jutott ma eszembe a játszótéren. Persze, jól vannak ők nevelve, csak épp nem fogadnak szót:) Vagy akkor milyen lehet a többi gyerek? :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr105518819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása