Medellin 2010.06.12. 23:35

Mik vannak...

Hi!

Most hallottam, hogy nyikorog az ajtó, néztem is nagyot, hogy ki a fene nyitogatná ilyenkor, egy hang nélkül? Próbálom nyitni az ajtót, nem megy. Benyúlok lent, Kincső malacos párnája van az útban. Próbálok beljebb jutni, erre Kincső mászik odébb a földön, beüti a fejét az ágy aljába, kijelenti, hogy "cui", szájába gyűri az ágy alatt lévő cumiját, majd visszateszi a fejét a rongyára, és alszik tovább egy hang nélkül!! Az ágy mellett/alatt a földön, az ajtó útjában. És nem tudom, hogy mióta alszik ott, mert tuti nem  cumi miatt mászott le. Akkor simán felkelt volna sírni, hogy eltűnt a cumija, és nekem kellett volna összekotornom a földről. És be is volt neki ágyazva lent, azaz volt ott párna, alvós rongy, pótcumi, minden. Miket ki nem talál.... Felvettem és betettem az ágyába a bolond kislányt:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr335518791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása