Hi!

Minden nem várt tényező beleszámításával 6-kor keltem, hogy 8-ra készen legyünk az indulásra, mert ma én vittem Bencét böcsibe, előtte meg Leventét anyuhoz. Szegény Bence nagyon sírt, hogy anya elmegy, ráadásul Kincső is mehet vele, neki meg a bölcsiben kell maradnia:( Ő jött volna, Kincső meg szerintem maradt volna:) De persze ez volt ma a könnyebbik sírás, amit hallanom kellett.

Kincsővel először elmentünk receptért a háziorvoshoz, ahol jó sok beteg ismerős volt, lázzal, mandulagyulladással, meg köhögéssel, úgyhogy Kincsővel inkább kint várakoztunk, hiszen ezeken épp az elmúlt hetekben-hónapokban estünk át, és nem szeretném újra átélni. Aztán nekiindultunk a városnak, ahol kisebb volt a forgalom, mint amire számítottam. És a kórház előtt tudtunk parkolni valami csoda folytán. Tök jó helyen van a kórház (azt leszámítva, hogy messze), de nem túl ideális kisgyerekeseknek. Feltolni az épülethez a babakocsit, hát, jó sport. És csak a kis babakocsival voltunk, nem a naggyal... A vérvétel. Hát, nem volt egy könnyű menet. Először nem értette a kicsi lányom, hogy mit nyomkodják a karját (vénát kerestek), és már akkor kicsit ideges volt. De sajnos hiába nyomkodták a kis párnás karjait, nem találtak vénát, úgyhogy le kellett feküdnie, hogy kézfejen tudják szúrni. Kiderült, hogy az azért a rosszabbik megoldás, mert onnan nem folyik ám  vér! 4 kémcsövet csöpögtettek teli a vérével. És persze jól le kellett fogni, hogy ne mozogjon közben. Szerintem egyébként ezért sírt - mit sírt, ordított - mert tehetetlen volt, nem tudott mozogni. És az még egy dolog, hogy végigordította a vérvételt, de milyen sértődött hisztit csapott a folyosón! Főleg, hogy nem engedtem el a kezét, mert ugye 3-4 percig szorítani kellett rá a gézt! Szerencsére kihoztak egy zenélő, éneklő, mozgó hóembert neki, és pont addig tartott a visítása:) Kb. még 10 percig ültünk a folyosón, mert újra és újra be kellett kapcsolnom a hóembert:) De olyan édes volt:) Amikor levettem a gézt, akkor gyorsan elvette tőlem, és gondosan rátette a másik kézfejére, és odaszorította:)) Majd itthon mindig mutogatta a kezét, nagy "au" szólamok közepette:)

Levente nincs túl jó állapotban az elmúlt 2 napban. Sugárban jön ki belőle a kaja, nem tudom miért. Eszi, aztán evés közben már jön is vissza. De tényleg sugárban! A sírásai ellenére próbálok még több időt hagyni a két evése közt, és azt is kis részletekben adni neki, de az sem az igazi. Mármint nem mindig jön belőle sugárban, de legalább 3-szor volt ilyen az elmúlt 2 napban, viszont sokat bukik. Ha 3 órája evett utoljára, még akkor is jön belőle. Ma délelőtt anyu csak teát adott neki (míg mi vérvételen voltunk), hogy kicsit rendeződjön a gyomra, de nem lett sokkal jobb. Amúgy nincs semmi baja, jól érzi magát, nem hisztizik, ha ébren van, aludni alszik rendesen, úgyhogy túl nagy gond nem lehet. De többet is kakil most. Sok neki a kaja, túl sokat akar enni? Pedig az előírt mennyiséget adom, és ezzel nem is volt baja idáig. Ja, és az elmúlt 3 napban nem akar este elaludni. Napközben nincs semmi gond, de este... Már nem is Kincső a fő gondom, hanem Levente! Már Kincső is alszik, amikor még mindig Leventével küzdök, aki tök ideg, hadonászik, szedi ki a cumiját, vagy véletlenül elhagyja, és ordít. Én meg fektetem ide, fektetem oda, próbálom még büfiztetni, teát adok, cumit adok, mindent csinálok, de hosszú folyamat, míg végre elalszik. Utána még 2-3-szor felkel balhézni, mire végleg elalszik. Talán összefüggésben van a gyomrával. Talán nem. Talán még nem elég álmos, vagy fél a sötétben. Az elmúlt 2 napban a hordozójában aludt el, mert se háton, se hason nem ment. A hordozóban pedig stabilan tudtam az oldalára fektetni, és akkor a cumi is "támasztódik", jobban megmarad a szájában. Aztán az éjszakai evés után teszem le az ágyába.

Holnap megint olyan napunk lesz, mint ma, de még előbb kell indulnunk. Most Kincsőt adom le, és Leventével viszem Bencét a bölcsibe. És holnap nem fogok tudni maradni vele semennyit. 9.10-re oda kell érnünk a szemészetre, a reggeli forgalommal és parkolással kalkulálva. (És a parkolásra kiemelten oda kell figyelnem, mert két hete sikerült rossz helyen megállnom, mert kavicsos és fás az utca, baromira nem vettem észre, hogy mozgáskorlátozott helyen állok meg - nincs felfestve ugyebár. Nem akarom mondani, hogy ez mibe fog fájni nekem - kértem tőlük részletfizetést, de még nem válaszoltak...) Mindenesetre reggel majd Bence sír megint, utána Kincső helyett Levente.

Voltam ma Tescoban is, és felkutattam a tejmentes élelmiszereket. Vettem bio margarint (szerintem vagy fél évre elég lesz), szójatejet (a rizstej irreálisan drága), kecskesajtot, tejpor mentes felvágottakat (Gála), meg pár nasit próbaképp, de egyik sem jött be neki. Amúgy kecsketejet fog majd kapni, anyu hoz majd mindig a piacról, de ha épp kifogynánk, arra vettem a szójatejet. Hogy legyen. Kíváncsi vagyok, hogy fog-e neki ízleni. Egyébként, szombaton derült ki a tejérzékenysége, azóta figyelünk oda az evésére, és már tegnapra helyrejött az emésztése! De olyan szinten, hogy napi 2-szer is simán produkál a leányzó! És nincs vele szenvedés. Nem hittem volna, de tényleg ennyit számít a tejmentes étkezés. Még annyi tejet kap, hogy ma fogyott ki a tejalapú tápszere, de igazából az nem is érinti annyira az emésztését, hiszen rendbe jött a tápszer mellett is. De nyilván nem kaphat nyugdíjig tápszert, úgyhogy mindenképp ki kell váltani más itallal, ami a kecsketej:) Azt kaphat nyugodtan. Meg bármilyen kecske-terméket. Van most itthon kecsketejből készült joghurt is, azt is anyu szerezte. Baromi finom. Abba kockázom bele reggel az epret, és gyors kaja a bölcsi előtt. Meg Kincsőnek a reggeli előtt:)

Ma a Tescoban be akartam vásárolni ruhákat is Bencének, de nem találtam semmit. Komolyan semmit! Egy olyan se jött szembe, amit megvettem volna neki, és még azok is drágák voltak. Aránylag. Anyu minden héten megy Érdre az öregek otthonába (ő a betegjogi képviselőjük is, vagy mi), és ilyenkor be szokott nézni a központban lévő kínaiba. Ahol nem csak kínai termékek vannak:) És olyan szép és jó és olcsó cuccokat zsákmányol ott mindig! Oda kéne kimennem, vagy pedig az Újbuda Centerben lévő "K" betűs akármibe. Ott is voltam egyszer, nagy a választék (sokkal nagyobb, mint a Tescoban), és olcsó is. Voltam a Takko-ban is, de ott sem volt semmi. Az árait már meg sem néztem, mert simán nem találtam egy darabot sem, minek egyáltalán az árát érdemes lett volna megnéznem. És még be sem érkeztek a nyári modellek, pedig már május közepe van. Holnap talán kiszaladunk az Újbuda Centerbe, ha lesz időnk. (De jó, hogy Süvi csapatépítőn van, nekem meg van kocsim:))

Nem baba téma, de azért megírom. Stresszben vagyok:) Unom a fejem, és egy heti gondolkodás után ma beruháztam egy hajszínezőbe. Tartós, 28 mosást ír. De nagyon félek az eredménytől:) Max. melír szokott menni a hajamba, ha nagyon unom a tükörképem, de a festés az festés, akkor is, ha csak tartós színezés:) A szombati vizsga után merem majd csak befesteni a hajam, utána pedig 28-szor meg fogom mosni államvizsgáig, ha borzasztó lenne az eredmény:) (Bár tinikoromból emlékszem, hogy olyan típusú a hajam, hogy ami 4 mosással jön ki, az nekem 4 hónap, vagy több, mert olyan a hajam szerkezete valószínűleg.) No nem baj, játszótérre jó lesz. Remélem:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr625518765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2010.05.16. 10:49:35

Azt nem írtad, milyen színű :) Szőke? Barna? Fekete? Ahogy elképzelem, Te pont az a csaj vagy, akinek minden szín jól áll :) Kivéve a vörös :) Vagy a fene se tudja... Az előző 3 színnel még el tudlak képzelni, de a vörössel már kevésbé. Fekete biztos nem lesz, annyira nem vagy drasztikus, nem beszélve arról, hogy az bizony nehezen jön ki:) Tehát arra tippelek, hogy vagy szőkének valamelyik árnyalata, vagy barna :) Szóval kíváncsi vagyok, mire készülsz :) Kincső ügyes volt, de most miért is vettek vért tőle? Szójatermékről múltkor rosszat olvastam...A margarin lejáratát figyeld :) Azért nem fél évig jó :) Puszillak

8249 2010.05.16. 13:40:25

Jól tippeltél, aranyszőke lesz, ami a doboz alapján sötétebb az én hajamnál. Kincsőtől azért kellett vért venni, mert gyanús, hogy valami olyan betegsége volt, amire nem lehet ráoltani, viszont annak a betegségnek a vírusa (nem tudom a nevét) 6-8 hétig marad meg a szervezetben. És ezt akarja megtudni a háziorvos. A margarint megnéztem vásárláskor, ha jól emlékszem szeptemberig jó:)
süti beállítások módosítása