Hi!

Bence jól van, tényleg csak elcsaphatta a hasát, fene tudja mivel... De milyen hisztink volt ennek kapcsán:) Akartam neki adni széntablettát, de nem akarta megenni. Mármint porrá zúztam és kompótlébe tettem, de nem akarta. Megkóstoltam, semmi íze nem volt. Mindenesetre beletöltöttem. És persze elmondtam neki, hogy ezt azért kapja, mert hasmenése volt, meg hányt, és ez segít, és a hasa sem fog fájni. Eltelik 1-2 óra, Bence megjelenik a széntablettás tégellyel, hogy kér. Mondom oké, úgyis 3-szor kell kapnod ma, de mégis hogy akarod megenni? Megrágod? "Igen." Oké. Megette:) Eltelik megint 1-2 óra, Bence megint megjelenik a tégellyel, hogy kér:) Na mondom, nem. Harcot vívtunk érte, majd feltettem a szagelszívó tetejére, míg ő  lábamnál őrjöngött. Először azért ment a hiszti, hogy nem kéri, utána meg azért, mert kéri. Láttatok már bárkit széntablettát szétrágni? Fekete lesz az ember nyelve, foga, és fekete nyál folyik a szájból. Egészen különleges látvány.

Tegnap ilyet is mondott, amikor Dórival beszélgettem:

- Holnap megy Levente a doktornőhöz. (Mondom Dórinak.)

- Én is megyek! (Mondja Bence.)

- Te nem mész, te bölcsibe fogsz menni!

- De megyek! Hánytam!

:)) Simán hipochonder lesz a fiam, vagy gyógyszerfüggő, vagy orvosfüggő, vagy valami:) Tüsszent egyet, máris orvoshoz akar menni:) Vagy gyógyszert kér:)

Ja, Dóri tegnap átjött hozzánk, babázott egy kicsit:) Bence jól ki is használta, hogy végre tud őrjöngeni, verekedni valakivel:)

Ma Bence már 7-kor felkelt, sosem szokott ilyen korán. Gondolom csak azért csinálta, mert készülődnöm kellett mielőtt felkelnek a gyerekek:) De szerencsére semmi baja nem volt, úgyhogy ma már ment bölcsibe. Kincső és Levente pedig orvosnál voltak. Levente állítólag elérte az 5 kilót (talán 5060 g, vagy ilyesmi), és senki nem kapott oltást. Kincsőnek még kicsit piros a torka, és Kenderesi elküldte vérvételre, mert mostanában sokat volt beteg, de oltást csak makkegészségesen kaphat. Kicsit kétségbe vagyok zuhanva:( Szegény Kincső:( Csütörtökön elmegy anyával autózni, majd megböködik tűvel a kis párnás kezét, amin egy ér sem látszódik, vagy érződik:( Levente sem kapott oltást, mert minimum 2 hét betegség után még csak mostanában gyógyult meg, még erősödni kell. Úgyhogy - a vérvétel eredményétől függően - mindketten jövő héten kapnak oltást. Szegény Kincső:( Heti egy szúrás:(

Én ma jól meg lettem szívatva a többi vizsgázóval együtt, amit nem írok meg, mert babablog, de kaptam egy négyest és két ötöst.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr625518762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2010.05.11. 15:58:02

Szerintem az szuper eredmény, vagy nem? Azért hadd gratuláljak! :) elvégre 2-3 gyerek mellett 4-eseket meg 5ösöket viszel haza :) Szép teljesítmény, bravó :)! Azért nem verekedtem :) Inkább csak a kezemmel (kezemben lévő sárkánnyal, kígyóval, stb.) verekedett Bence :)) És amúgy hozzám bújt és édes volt :) A szurinak nem örülök, szegény Kincső :( Remélem kibírja! Majd adj neki valami jutalomfalatot :) Puszi
süti beállítások módosítása