Medellin 2010.05.06. 15:59

Gyerekszáj

Hi!

Tegnap leültem sminkelni magam, míg Kincső aludt, Bence pedig leült mellém, és leste a folyamatot. Mindig megkérdezte, hogy mi az, meg mit csinálok, stb. Nem szó szerint így volt, ütősebb volt, de a lényeg marad:

- Mit csinálsz?

- Sminkelek, hogy szép legyek.

Utána nekilátott egyesével adogatni mindent.

- Ez is, hogy szép legyél?

- Igen köszönöm/nem ez már volt/köszi, ezt most épp nem! (stb. válaszok)

Már a sminkelés végén tartottam, amikor újabb szemhéjpúdert nyújtott át:

- Ezt is, hogy szép legyél! Mint a Shrek!

:)))

Miután kiváló szépségűvé varázsoltam magam, és úgy néztem ki, mint egy ogre, megnyugodva indultam le velük a beiratkozásra:))

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr915518758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása