Hi!

Kicsit el voltam tűnve, mert hét elején a szakdogát pofozgattam (már ott figyel 2 példányban beköttetve a nappaliban!), aztán az elmúlt pár napban nem volt net esténként - délutánonként is csak szakaszosan - (pénteken jönnek ki megnézni), úgyhogy nem tudtam írni. És ha így alvásidőben épp nem lesz lehetőségem, akkor még sokáig nem is fogok írni, mert szombaton le kell adnom egy dolgozatot (már a szakdolgozaton kívül), kedden pedig 3 tantárgyból vizsgázom. Hmm.

Akkor, kezdem az egészségügyi jelentéssel. Bence abszolút jól van, semmi baja sincs. Kincső már nem köhög, az orra sem folyik rég, és az antibiotikum szedésén is átesett. A nyirokmirigyével és a fülével ezért remélem már minden rendben van, de doki csak jövő héten fogja látni, a héten már nem viszem le. Amúgy is csak jövő héten lesz Kenderesi, és időpontunk is van egészséges rendelésre. Oltást kéne kapnia, de nem fog. Ez a 16. havi oltás amúgy, talán 18 hónaposan már meg is tudja majd kapni:)) Levente kezd javulni. Orrát már napok óta nem szívom, néha-néha még szörcsögött tegnap (ma még nem), de köhögni már csak akkor köhög, ha konkrétan köhög fel valamit. De ma még köhögni sem hallottam, és ma már az ágyában - azaz vízszintben - is altattam sikeresen! Úgyhogy holnapra szerintem tényleg kutya baja!

Visszatérve Kincsőre, ő azért még nem tökéletes. Voltak a nyakán kis kiütések a borogatástól, mert nem kentem be a bőrét elég alaposan. Aztán furcsa volt, hogy ahelyett, hogy múlnának, több van belőle. Meg a pelenkája alatt is. Gondoltam (tapasztalatból), hogy a meleg miatt van, tuti beizzad. Na, ezt egészen máig gondoltam, mikor is egy pöttyös fejű kislány szállt ma ki az ágyból, és a hasán és hátán is vannak már pöttyök. Tudom, hogy épp bárányhimlő járvány van a bölcsikben, ovikban, de ez más:) Tapasztalataim alapján allergiás reakció, amit azzal tudok magyarázni, hogy a napokban kezdtem neki ismét bevezetni a tejet. Feles tejet. Úgyhogy elég light-os. Múltkor székrekedése lett tőle, azért hanyagoltam fél évig, most pedig kiütései lettek tőle. Már megint számolom össze magamban, hogy kit, mire kell vinni. Leventét szemészetre, könnycsatorna átmosás miatt, mert a szemcsepp sem hozott javulást, Kincsőt pedig allergiavizsgálatra, hogy én is tisztábban lássak. Egyébként furcsa, mert soha, senki, semmire nem volt allergiás a családban. Már mindkét családban. Tudtommal. Persze ennyi agyam is csak nekem van, hogy több heti betegség, antibiotikum, nullázott immunrendszer mellett kezdek el neki tejet adni, de a saját (és a gyereke kárán) tanul az ember.

Egyébként meg kell dicsérnem, egyre ügyesebb és önállóbb a leányzó! Már egyedül mászik fel a székre, és egyedül mászik le, és persze egyedül is eszik! Már én is tudok velük egy időben enni, vagy épp mosogatok, vagy egyéb hasznos dolgot csinálok etetés helyett. És az alvás körüli gondok is rendeződnek szép lassan. Most is csak letettem, utána jöttem blogot írni. Egy hang nélkül maradt a helyén, és már alszik szerintem.

Tegnap voltunk az óvodában beiratkozni! Ennek az volt az előzménye, hogy kedden ültem lent a játszótéren, beszélgettem egy anyukával (mármint levegővétel nélkül beszélt hozzám megállás nélkül, míg haza nem mentünk:), és ő kérdezte, hogy Bence hova jár, hova fog járni. Mondtam neki, hogy "szeptembertől megy oviba, ha minden jól megy, épp most lesz a beiratkozás ... aaa ... basszus! Most van a beiratkozás a héten!" :)) Úgyhogy tegnap leszaladtunk. Tegnap Bence nem ment bölcsibe, mert reggel kivágta a hisztit és zokogni kezdett, hogy ő itthon akar maradni. Végül maradhatott itthon, hogy ne érezze azt, hogy ki van taszítva, nehogy ne érezze magát biztonságban, ugyanakkor nyilván nem az van, amit ő akar, mert az óvoda sem játszótér lesz, hogy mettől-meddig van kedve. Úgyhogy úgy határoztam, hogy nem lököm ki anyuval az ajtón, hanem egy ideig én fogom vinni, míg anyu vigyáz a többire. Tehát, 3 gyerekkel mentem le beiratkozni, és Leventét életében először kenguruban vittem! Mondjuk eleve 2 hónapos kortól használható, úgyhogy előbb nem is tudtam volna:) De mivel lógott az eső lába, és játszótérre ezért nem szándékoztam vinni a nagyokat, úgy döntöttem, hogy így egyszerűbb és gyorsabb lesz leszaladni a beiratkozásra. Az is volt, csak épp el vagyok képedve, hogy ez így hogy fog működni?? A hátam masszőrért sikít, holott csak egy alig több, mint 4 kilós gyereket cipeltem. És ugye sokkal nagyobb babákat is szoktak így cipelni. Igaz, hogy még egy ideig maradtunk az óvoda kertjében is játszani (nem a játszótéren, hanem a Neszmélyi út felé eső részen), úgyhogy több, mint egy órát lógott rajtam a kis pasi. Az is lehet, hogy a szíjakat kéne máshová állítani, talán pont rossz helyen lóg és feszül. Fene tudja. Pedig igen jó erőben vagyok általában, úgyhogy ez most meglepett. Mellesleg már csak másfél-két hónap, és leköltözöm esténként a konditerembe; Karcsiéktól is bérletet kaptam szülinapomra - jól ismernek már engem:) Mindenesetre június első hetében fogják kifüggeszteni, hogy kiket vettek fel. Nagyon remélem, hogy Bencét felveszik! 47-es számmal lett regisztrálva, de nyilván van olyan beiratkozó is, aki több helyre is jelentkezett, nem helyi, nincs még 3 éves, stb.

No, ezek voltak a főbb események, aztán majd jelentkezek, ha lesz lehetőségem!

(Hétvégén ráálltam anyuéknál a mérlegre - legalább 10 kilót kell fogynom még, de hosszú távon 15-től sem esnék kétségbe... Az esküvői képeken pedig 20 kilóval vagyok könnyebb. Durva:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr265518757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása