Medellin 2010.04.17. 13:27

Gyerekszáj

Hi!

Levente az elmúlt napokban napi egyszer-kétszer hatalmas vigyorokat küld nekem, és ilyenkor mindig bejelenti, hogy: "Heő" :)) Már vagy 3-szor mondta! :) Odáig vagyok; megeszem!:))

Bence:

- Anya, mi az?

- Baba. Barbie baba.

- Nem!! Néni!

:)) Azt hiszem bőven látja a néni és baba közti különbséget:) Én meg tuti át akarom verni:)

Írtam, hogy a sok hülyeségét sosem tudom megjegyezni, mert azok igazából olyanok, hogy ritkán használatos szavakat mond teljesen oda nem illő alkalmakkor. Pl. ma:

- Anya, betettem a játékot a zacskóba. Sajnálom.

:)) (Az ő születésnapi Mici Mackós "zacskója", ami legalább olyan jó ajándék, mint bármi más... Lehet bele pakolni, és cipelni...)

Hát ennyi, gondoltam gyorsan megírom, míg el nem felejtem.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr385518745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása