Hi!

Kincső jól aludt Líviáéknál, délelőtt jött haza, úgyhogy ma mindhárman itthon voltak:) Ebéd után kis probléma adódott (közben is, mivel megint mindenki egyszerre evett) mert Kincsőt megint nem tudtam elaltatni, mert Levente épp sokadszorra felsírt, Bence épp inni akart, stb. Úgyhogy ma Kincső nem aludt délután, azaz egy kicsit, estefelé:) Ma anyunál alszik, babakocsival ment át, és séta közben elaludt. Szegény Kincső:) Ehhez képest nem volt annyira hisztis délután, főleg azért, mert bármikor hisztire nyílt a szája, akkor ráförmedtem, hogy viszem aludni, ha ilyen nyűgös és álmos:) Úgyhogy sokszor csak állt mellettem, és csendben szenvedett, hogy pl. mosogatni merészelek. Mert azt nagyon nem tolerálja. De annyira mérges voltam, hogy nem jött össze az altatás, hogy a babák simán levágták, hogy mi a helyzet, így egy szót sem szóltak, és békén hagytak, míg elmosogattam, elpakoltam a konyhát, kitakarítottam a cica wc-t, leszedtem a teregetést, összehajtogattam, kiteregettem az új adagot, hajat mostam, stb. Azaz végig a nyomomban voltak, követték az eseményeket, de se hiszit nem volt, sem nyújtózkodó kezek, hogy vegyem fel, szomjas se volt épp senki, nem kellett sürgősen lovaggá vagy sárkánnyá alakulnom, és senki nem akart tőlem semmit. Sőt. Bence adogatta a ruhákat teregetéshez. Nagyon megérzik rajtam, hogy mikor vagyok tettetett mérges, és mikor igazából, de nagyon.

De édesek is voltak délután. Pl. tettem be nekik Halász Juditot, mert azt hónapok óta nem hallgatták, és táncoltak rá:) (Na jó, csak a kalózos számot tettem be kétszer...) Ott lépkedtek és forogtak a szoba közepén, mind a ketten:) Az nagyon édes volt! Hallgatnak ők sok zenét, minden nap, de kimondott babazenét ritkán teszek be. Ha Bence nincs itthon, akkor Kincsőnek szoktam, amúgy azt hallgatják, amit én. Vagyis én nem hallgatok semmit alapjáraton, eszembe sem jut napközben, de mindig hozzák a telefonomat, és akkor azon kapcsolok be zenét, ami le van rá töltve. Na, erről jut eszembe Kincső mai performansza. Mielőtt ment volna anyuhoz, tisztába akartam tenni. Vittem be a nappaliba, de ő nem azt akarta, és mérgében elhajította a kezében cipelt telefonomat a szoba másik végébe. Boldog voltam. Letettem a kanapéra, levetkőztettem, levettem a pelenkáját. Míg összehajtottam a használtat, és kiterítettem az újat, azalatt leugrott az ágyról, és elszaladt az asztal mögé. Rászóltam, hogy azonnal szedje vissza a lábait hozzám, de még végig sem mondtam, odapisilt a földre... Mindez (mármint a lemászásától számolva) kb. 10 mp alatt történt. Utána menekülni akart tovább, hogy ne tudjam elkapni, erre beletenyerelt a saját pisijébe, elcsúszott rajta a tenyere, és majdnem totál orra esett... Én akkor már tajtékoztam természetesen, de megadóan vittem ki lemosdatni a gyermeket, mert mit lehet tenni egyebet?:) Úgyhogy szokás szerint zajlik az élet. Ma elég változékony idő volt és a szél is fújt, úgyhogy ma nem mentünk le.

De miután anyu elvitte Kincsőt, fogtam magam, és újra megszöktem otthonról! Elmentem Bencével tápszert venni Kincsőnek a DM-be, miután Leventét lefektettem. Utána még játszótérre is akartam menni vele, de ember tervez... Mint tudjuk. Tehát, amint kitettük a lábunkat, abban a pillanatban felkelt Levente, és nem lehetett lecsendesíteni. Vagyis Süvinek nem ment, pedig mondtam neki pár praktikát. Úgyhogy szaladhattunk haza az Eleven Centerből, pedig még ott is igen jól érezte magát Bence. És végig mondta, hogy megyünk/menjünk játszótérre is, és annyira rossz volt, hogy nem vihettem el:( Így is 7 után kicsivel értünk haza, úgyhogy nem is lett volna rá sok időnk. Leventét kikaptam, kicsit megdajkáltam, majd megint apára hagytuk, mert eszembe jutott, hogy megígértem anyunak, hogy Kincső hálózsákját még átviszem, amit elfelejtettem elcsomagolni:) Úgyhogy Bencével megint kocsiba pattantunk:)

Hú, olyan is történt ma, hogy Bence mérges volt rám, hisztizett (sírt), és azt mondta nekem, hogy nem szeret! Életében először ilyet is mondott nekem, ezt muszáj feljegyeznem!:) Mondtam neki, hogy nem érdekel különösebben, Kincső és Levente szeret engem, na ehhez mit szól?:) Illetve megnyugtattam, hogy ahogy gondolja, nem estem kétségbe, én azért szeretem őt:) Aztán csináltam tovább a dolgomat.

Levente alig vacsizott és bealudt, viszont nem sokra rá, hogy letettem felébredt, és megint kezdtem ideges lenni, de sikerült visszaaltatnom. Úgyhogy távozok a vasalódeszkám felé.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr355518725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása