Hi!

Még az előző bejegyzéshez tényleg megemlíthettem volna Hédit, aki tényleg a jövő héten szül:) Meg egy volt munkatársam is. A volt főnökasszonyom meg januárban szült, meg előtte Kriszti is. Meg az iwiw-en is látom, hogy a volt osztálytársaim nekiláttak végre gyerekeket szülni:) Az előző osztálytalálkozón még csak kettőnknek volt gyermeke...

Bence gyerekszáj:

Apja épp iszonyúan vigyorgott rá, erre Bence kijelentette (ez fontos, ahogy mondta - kategorikusan kijelentette): "- Apa a fogaival örül. Csudálatos." :))) Hogy ezt honnan szedte, azt nem tudom. Én max. annyit szoktam mondani, hogy csodás, ha valaminek nagyon "örülök". Talán v.mi meséből. De dőltünk a röhögéstől, gondolhatjátok:)

Kincsőnél annyi a helyzet, hogy kénytelen voltam feladni a küzdelmet vele. Ha rajtam múlna, akkor játszhatnánk ezt évekig, én kitartó vagyok, de rájöttem, hogy másra is kell gondolnom. Az úgy nem megy, hogy 2+1 fő ellátatlan, míg Kincsővel vagyok elfoglalva. Bence esetleg éhes, szomjas, pisilnie kell, unatkozik stb, Levente pedig torka szakadtából üvölt egyedül, míg Kincsőt próbálok altatni. Úgyhogy átgondoltam, és ez így nem jó. Most az a stratégia, hogy Kincsőt bekísérem aludni, lefektetem, ráhajtom az ajtót, és ha előjön, akkor előjön. 10 perc múlva majd megint lefektetem, aztán megint, és megint. Egyszer csak az ágyában fog maradni, ha már álmos. Ha nem, akkor nem. Meglátjuk. Azt még mindig nem gondolom, hogy a problémát megkerülve és nem megoldva utazóágyat állítok neki a szobába. Amellett kitartok (még), hogy a saját ágyát kell megszoknia, és mielőbb. És amúgy sincs már hely a szobában:)

Izgalmas események vannak épp most! Apu elvitte a 2 gyereket a játszótérre!! Egyedül! Anyu értetlenkedett, hogy miért engedtem, illetve, azon is értetlenkedett, hogy apám hogy vállalhat be ilyet:) Mert apu csak egyet akart vinni, de amikor Kincsőm meghallotta, hogy séta, meg hinta, akkor kistartolt az ajtóhoz, próbált kijutni, utána meg rácsimpaszkodott a kabátjára az előszobában. Még arra is gondoltam, hogy menjen mindenki, én is Leventével, de aztán mégsem. Még pici. Apu viszont egyből vállalta, hogy akkor viszi mindkettőt. Kíváncsi vagyok milyen élményekkel tér haza:) 200 lesz a vérnyomása, amikor Bence majd nem akar elindulni haza, mert mostanában ezt csinálja. Tegnap Líviával volt, elmentek egy játszótérre, onnan sem akart eljönni. Bölcsiből sem. Nagyon élvezi, hogy programjai vannak, jön a jó idő, stb. Kincső dettó. Tényleg 1-2 hét, és mehetünk minden nap le. Még nem tudom hogyan. Vettem egy kengurut a napokban, de az 2 hónapos korig nem használható, ha jól tudom. Viszont Kincső is babakocsis még. Akarok venni egy testvérfellépőt, de iszonyat drágák:( Olyat akarok, amin ülni is lehet, de az használtan is 16e Ft, ha más nem licitál rá:)) Újonnan meg 24-26e Ft. Épp számolgattam, hogy kapunk 150e Ft-t összesen a szülés után, abból 130e lesz a bölcsi, a maradék 20-at pedig talán ebbe kéne befektetni. 4-et még mellé tudunk tenni. A használtak olyan gagyik. Már egy használat után olyan csúnya tud lenni egy kerék. Mindenesetre mielőbb be kéne szerezni, és remélem, hogy nem lesz Kincső ellenére. Ha igen, akkor 1 hónap múlva ülhet babakocsiba, akkor már kb. fellógathatom magamra Leventét. Vagy pedig néha-néha beszervezek valakit, hogy jöjjön velem sétáltatni, és akkor 2 babakocsival megyünk:) De szerintem nyárra Kincső jön már a lábán is, illetve kap egy motort a feneke alá, aztán gurulhat... Bence meg vagy bölcsiben lesz, vagy jön a lábán. Vagy a motorján. Vagy a biciklijén. De ennyi járművet már nem fogok tudni cipelni, ha épp nem akarják használni, és inkább szaladgálni szeretnének...

Az éjszakánk majdnem jól telt. Levente evett este fél 9-kor, és legközelebb 1/4 3-kor kelt!!! Lefekvés előtt 1/2 12-kor megpróbáltam megetetni álmában, hogy ne kelljen felkelnem hozzá egyből lefekvés után, de nem sikerült. Úgy aludt, hogy nem tudtam evésre bírni:) Viszont a nagy alvás után nem akart visszaaludni. Végül szerencsém volt, nem volt ébren következő etetésig, hanem 1/2 4-re elaludt. Kincső alig 2-3-szor kelt fel éjszaka, és csak picit. Nem volt sikítozás sem, meg semmi. Lényegében hajnalig egyszer sem kelt fel a lefekvésétől számolva. És elalváskor is csendben volt, nem hisztizett, bár így is 3/4 óra volt, míg elaludt. Igaz, Bence hangoskodott a nappaliban, a másik szobában meg Levente üvöltött, úgyhogy nem voltak nagyon adottak a feltételek egy elalváshoz... (Süvi meg Bencét fürdette, meg készítette elő az alváshoz, ezalatt hangoskodott Bence és ordított Levente. Hát igen, 3 gyerek van, de csak 2 szülő...) Az egyedüli baj az volt, hogy Kincső nem aludt vissza reggeli után, és Bencét is felébresztette, aki szintén nem tudott visszaaludni. Én meg egyiket sem tudtam visszaaltatni, mert nem tudtak a másiktól aludni... Úgyhogy fél 7-kor indult a napom, pedig a reggeli rövid alvások rám csodás hatással tudnak lenni akkor is, ha amúgy alig aludtam éjszaka. Most meg úgy ásítoztunk versenyt Bencével egész délelőtt, hogy öröm volt nézni:)

Na, megyek, szerintem gyorsan megebédelek mielőtt a babák hazaérnek, mert utána őket kell etetni, utána meg Leventét. És utána meg mindenki ébren lesz a jelek szerint, akkor már nem fogok ráérni ilyen luxus dolgokra, mint evés...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr415518717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása