Hi!

Gyerekszáj:

- Apának szakálla van.

- Nem.

- Gyere, nézd meg.

(Megfogja.)

- Csípős!

 

Aludtunk éjszaka! Kincső csak 2-szer kelt fel, akkor sem ordítva, és 7-kor sem sírt fel reggeli miatt, hanem simán kimászott az ágyból, és négykézláb a hálózsákjában elindult a konyha felé... A caplatásra riadtam fel:) Levente meg egyszer ébredezett valamikor, próbáltam megetetni nem sok sikerrel, úgyhogy aludtunk tovább. Úgy döntöttem tényleg nem kell éjszaka ennie, nem is nagyon igényli. Kap majd 2 korty vizet, teát, akármit, aztán majd azt sem, ha nem kell. Bírnám, ha a pár hetes gyerekem már átaludná az éjszakát evés nélkül:) De sokszor írtam, hogy a kettő elevenség mellé már kijár nekem egy nyugodt, alvós, higgadt baba! Amúgy este 11-ig ébren volt, úgy 7-8-tól, de legalább éjszaka meg sem nyikkant, és reggel 9-kor úgy ráztam fel, hogy ideje ennie.

A szemei ma is váladékoznak, pedig tegnap szépek voltak már. Mosogatom kamillával lelkesen. Amúgy ma jött meg a TAJ kártyája, az önkormányzatot már fel is hívtam miatta. Telefonálnom kéne már csípőszűrésre is időpontot kérni. Ahová Bencét és Kincsőt vittem a Királyhágó utcába, az fizetős lett! Valami 5-6ezer forint a szűrés. De a védőnő mondta, hogy a Fehérvári útra is lehet vinni, úgyhogy őket hívom fel, hogy mikor mehetünk.

Képzeljétek, Kincső azt mondja, hogy "tessék"! Odaad valamit, és mondja mellé, hogy tessék:) Odáig vagyok:) És annyira cica még mindig! Amit tud bújni, hemperegni, nyúlni a szőnyegen! Azzal a huncut mosolyával! Apja már végérvényesen tök szerelmes belé, bár a hangját továbbra sem bírja. Már amikor üvölt, meg sikít természetesen:)

Bence továbbra sem akar kakilni, addig rohangál szenvedve, míg nem bírja tartani tovább. Szerencsére mostanában naponta, kétnaponta van kaki, nem bírja tovább húzni. De idegőrlő neki és nekem is.

Ma délután pedig Lívia elvitte Bencét, anyu Kincsőt, ott is alszanak a nagyszülőknél, én pedig folytatom a szakdolgozat írását, amennyire Levente engedi majd. Kezdek csúszásban lenni, és a végén össze fogom dobni az egészet 2 nap alatt, aztán adjanak rá valamit:) De azt nagyon utálnám.

Ez még eszembe jutott, utólag idebiggyesztem:) Tegnap mentünk ki Bencével a konyhába, mert éhes volt. Ha még nem írtam volna, egyfolytában éhes, fél óránként enni kér, egyszerűen már nem normális az állapot:) De tudom, hogy most megint nőni fog, mert az elmúlt egy évben az agya fejlődött, ruhaméretet meg csak egyet váltott kb... Szóval, mentünk ki, ő szorosan jött a sarkamban. Aztán én megtorpantam, mert hirtelen lehajoltam egy a földre egy műanyag tányérért, hogy azt is kivigyem a konyhába, Bence meg azzal a lendülettel nekiment a fenekemnek és visszapattant róla:))) Még le is ült a földre:) Mindenkinek nagyon tetszett a produkció, úgyhogy utána fél órán keresztül azt játszotta, hogy ő egy kos. Lehajtott fejjel nekirohant a lábamnak, ütköztünk, utána visszaszaladt a nappaliba, és újból támadott. Én a konyhaajtóban álltam Kincsővel a karomon (aki a villanykapcsolót nyomogatta lelkesen), Bence meg rohant a nappalin és az előszobán keresztül végig, hogy nekem jöjjön:) Jó móka volt:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr985518711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2010.03.12. 23:44:36

Vicces :) Itt van nálunk Bence, délután szórakoztattam:) Aztán később én ettem, Bence meg ott sündörgött körülöttem, csináltam neki is kaját, bemegy az asztal alá, én fél szemmel figyelem. Egyszer csak beveri a fejét egy picit, megszeppenve néz rám, én meg vigyorgok :) -Beütötted a fejed? Bólogat. -Te póc. Te bolond póc :)) :) és erre mindketten elkezdtünk nevetni :) Jó pillanat volt :) Bence olyan édesen tud bólogatni, hogy megzabálom :) Nagyon édes, imádom :) Persze azért ma is megvert :)) Ja és nem egyszer verte be a fejét, de megnyugtattam hogy kosok vagyunk, én is jó párszor bevertem, semmi baj :) De nem volt hiszti. Csak este hisztizett mindenért, mert fáradt volt már. Puszi

8249 2010.03.13. 10:00:12

Igen, hallottam, hogy ott sem akart fürdeni. Ezen a héten ez ellen kezdett el lázadozni érthetetlen módon. Veszünk majd neki megint habfürdőt, hátha kedvet kap megint a fürdéshez...
süti beállítások módosítása