Medellin 2010.01.27. 19:23

Kórház

Hi!

Meglett mára (igazából tegnapra) a vérvétel eredménye, úgyhogy voltam bent a kórházban. Bár az 5 értékből egy magas lett, ettől függetlenül azt mondta a nőgyógyász, hogy jók az értékek, meg mintha valami olyat tanácskozott volna az egyik doktornővel, hogy 15 alatt van mindegyik, úgyhogy az jó. Pedig az egyik értékem 8,8 volt, pedig 3 alatt a normális, de ez nem zavarta, úgyhogy engem sem:) A toxoplazmózis negatív lett. UH-ra nem tudott vinni, de azt mondta, hogy pénteken délelőtt menjek be, és a doktornő (akivel volt) majd megnéz. De valószínűleg nem fogok menni. Voltam hétfőn, megyek jövő hét csütörtökön, mi a fenét tudnának még pénteken is megnézni? És mit számítana?

Velem együtt várt egy nő is, ő is Barnához jött vissza, de ő vérzéssel, ami a vetélése utáni műtét miatt van, aztán nem nagyon normális. Kiderült, hogy ez a második vetélése. Van már egy 7 éves fia, aki nagyon szeretne testvért (gondolom ő sem boldog, hogy 2 tesó elment már:(, de a nő 40 éves! Jókor jut eszébe... Mondta is, hogy csomó nőnek ilyenkor jut gyorsan eszébe, hogy kéne egy gyerek, aztán iszonyat megküzdenek érte, mert már nehéz megfoganni + várandósnak is maradni ennyi idősen. Na mindegy, remélem a következő összejön nekik, hogy a fiúcskának legyen tesója:)

Itthon mindkét gyerekből dől a nátha. Múltkor csak megcsapta a szele őket, de most! Bencének csak folyt idáig, de most már igazi nátha lett belőle. De ügyes, saját maga kéri az orrszívót és tisztítja az orrát. Aludni is tud, csak horkol. Kincsővel már több bajom van, mert utálja az orrtörlést, az orrszívást és aludni sem tud. Tegnap kb. 1/2 11-től ébren volt, de úgy, hogy ki is vettem, és a nappaliban játszott, mert nem haladtam a tanulással, mert a 2 órás előadásanyagból 1 és negyed órát néztem meg majdnem 2 óra alatt:)) A többi időt Kincsőnél töltöttem, aki csak akkor volt csendben, ha bent voltam, és simiztem a fejét, de ahogy kitettem a lábam, már üvöltött is. Éjfélkor beköltöztem hozzájuk aludni, meg őt is letettem, de igazából fél 2-ig sírt, mert nem akart/nem tudott aludni. Én meg hol orrot szívtam, hol itattam, hol orrspary-t nyomtam belé. Aztán egy-egy órákra elájult, de aztán kezdtük elölről a mókát. Nem aludtunk sokat. De cserébe fantasztikus dolog történt velem! Egész éjszaka nem fájt semmim! Úgy mozogtam, ahogy akartam! Vagy a kemény szivacs a kiságy mellett volt ilyen csodás hatással rám, vagy kezd hatni a töménytelen magnézium és kalcium:) Bár talán nem azok, mert előző este viszont meg az első alkalom volt, hogy éjszaka konkrétan nem tudtam kiszállni az ágyból. Aztán meg egyszer visszafeküdni nem tudtam. Ott térdeltem, majd percekkel később féloldalasan támaszkodtam az ágyban, és nem tudtam lefeküdni! Egyszerűen nem mozdult semmim, de még az is fájt. Gondolkoztam is, hogy sírjak, vagy nevessek, vagy csak várakozzak:) Onnantól úgy keltem Kincsőhöz, hogy gyors dörgölés, masszázs a kritikus helyeken, hogy bemelegedjek. De most éjszaka semmi bajom nem volt, pedig nem kevésszer kellett megmozdulnom.

Bence tegnapi highlight:

A konyhaasztal alá bújt be, még a székeket is magára húzta. Majd később előmászott, és közölte, hogy talált barátot (is, mert banánt is, bár egyik sem volt az asztal alatt). Megkérdeztem tőle, hogy kislányt vagy kisfiút? Azt mondta, hogy egy kislányt. Megkérdeztem, hogy hívják. A válasz kézenfekvő volt: Süveges Kislány:))) (Utána persze folytatta a sorolást: Süveges Kislányok, Süveges Néni, Süveges Bácsi). Talán egyszer a közeljövőben már el tudom neki magyarázni, hogy a Süveges az csak  a család vezetékneve:) De van, amit elsőre felfog, ha akar. Pl. kinézett magának 2 játékot  legós szórólapról, és kijelentette, hogy az neki kell, azaz akarja!, és szóljak apának. Mert ugye apa az, aki a meglepikkel be szokott állítani. Még sosem akart/követelt semmit, meg is lepődtem:) Édes volt:) Megmondtam, neki, hogy majd beszélek apával, hogy szülinapjára kaphat-e olyat. Azóta minden nap megmutatja a legó krokodilt és malacot+bocit, hogy beszéljek apával, hogy ő szülinapjára kapjon olyat. Én meg csak ámulok és bámulok, hogy milyen újdonságok történnek megint:) Akar valamit? Ezért én folytassak tárgyalásokat? Szülinap? Honnan és mikor szedett össze ilyen dolgokat? :)

Ja, jut eszembe, visszatérve az a kórházra. Az a doktornő mondta, hogy, ha a leleteim is jók, akkor tuti nincs semmi, mert nincs 10 mm a tágulat, és igazából csak 10 mm felett veszik figyelembe, hogy gondot okozhat a dolog. De mivel egyoldali és "csak" 8,2 mm, és a leletek is jók, tuti nincs semmi. Egyszerűen legyintett rá kb, hogy kár is ezzel foglalkozni. Jó, én is csak annyit foglalkoztam vele, amennyit kellett, azaz elmentem vérvételre, meg bementem a kórházba, mert ezekre lettem megkérve:) De izgulni nem izgultam. A 6 hét fekvésem, kórházi tartózkodásom, vérzésem, vérömlenyem, majdnem vetélésem, burok felszakadásom után azt hiszem ilyen apróságok már nem tudnak leverni, hogy "van valami, ami esetleg hátha, de azért biztos nem, de azért nézzük meg, hogy..." Miután a 18. hétre úgy tűnt, hogy tuti megmarad a gyerek, nagy megrázkódtatások már nem tudnak érni.

Bence ma nem mehetett bölcsibe, mert náthás, de viszont Lívia magához vette, és ott is alszik a kis pocok. Süvi ma is túlórázott (két munkatárs is szabin van a 4 fős csapatból), úgyhogy egyből munkából ment próbára. Úgyhogy teljesen csajos esténk volt Kincsővel. Még az sem zavarta, hogy míg játszott, addig gyorsan megnéztem a Heroes legújabb részét, mert amúgy sosem lenne rá időm a szakdolgozat mellett:)) És 7-kor már aludt! Nekem meg volt időm blogot írni, míg ő az elalvással volt elfoglalva:))

Na, még egy dolgot megírok. Hétfőn meglátott a védőnő, "hú, jó nagy a hasam!" "Ja, tudom." Kedden Zsuzsi ugrott be, meglátott: "Azta'! Mekkora már a hasad!" "Ja, és mekkora lesz egy hónap múlva:( " Ma a kórház előtt összefutottam Zsófival (Zsömi anyukája, ha még emlékeztek rá). Először is meglepődött, hogy gyereket várok:) Amikor mondtam, hogy kb. 5 hét múlva szülök, akkor le volt döbbenve, hogy "csak ekkora a hasad??" :))) Úgyhogy kicsit felderült a fejem, hogy végre valaki!:) Mert persze ő nem látott az előző két hasammal.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr385518679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lívia 2010.01.27. 20:30:35

A kemény szivacs szerintem csodákra képes. Terhességeim végén én a kemény padlón éreztem magam a legjobban, úgyhogy ha birod, akkor néha aludj rajta
süti beállítások módosítása