Medellin 2009.11.30. 22:09

Tropicarium és UH

Hi!

Megvolt a nagy nap:) Végül úgy alakítottuk Renivel a programot, hogy délelőtt még itthon voltunk, Kincső aludt egyet, mire felkelt, addigra jött át Reni. Utána átvitt minket magához ebédelni, és onnan mentünk a Tropicariumba. Bencének addigra már mindent ötször elsoroltunk, hogy hova megyünk, mit fogunk látni - ugyanis vígan hancúrozott, és nem akart sehová menni:) Na mindegy, ennek a sok rábeszélésnek végül nagyon mókás vége lett:))) Megérkeztünk a Camponába, leparkoltunk. Bence kiszáll, körülnéz: "Hahóóó! Majom!" :))) Konkrétan már a garázsban a majmot kereste, hiszen azt ígértük neki, hogy megyünk, és ott majmot is fog látni:))) Egyébként nagyon élvezték. Aránylag hamar átszaladtunk rajta (mi Süvivel kb. 2-szer ennyi időt szoktunk eltölteni ott), de pont jól jött ki, mert így is 3/4 3-ra értünk haza! De kényelmesen voltunk, jól éreztük magunkat, nem siettünk semmivel, hogy haza kell érni:) A legtöbb időt a rájás medencénél töltöttük persze:) Reni Bencével foglalkozott, én Kincsővel, úgyhogy inkább Kincső élményeiről tudok beszámolni. A fenti "bogaras, hüllős" részen az elkerített kis kifutón most tengerimalacok voltak (régen teknősök). Kincső majd kiugrott a bőréből, úgy odáig volt:) Ki kellett szednem a babakocsiból, és odaállt a "kerítéshez", ami alacsony farönkökből áll lényegében, úgyhogy simán tudott rá támaszkodni, meg mutogatni befelé. Ott magyarázott, meg böködött a kis ujjával az állatkák felé:) Teljesen odáig volt, és persze ment volna oda ezerrel megbundázni őket:) Aztán legközelebb a teknősöket elkerítő rácsba kapaszkodott bele, hogy nem tudtam tovább tolni:) Mert ment épp a teknős is, meg a lámpa alatt egy pici, kerek madár is ült:) Na de mikor innen áttoltam a halak birodalmába! Amint meglátta a "függönyön" túl a nagy akváriumokat szemben, akkora boldog visongásba, meg mutogatásba kezdett, hogy nem győztem vele igyekezni a piranhákhoz:) A cápás medence alulról... Kincső a karomban, csodálkozó "ó" száj, kis feje meg forgott minden irányba, de arccal felfelé volt végig:))) És mutogatott, és olyan elragadtatás volt az arcán, a szemében! Totál el volt varázsolva! Amikor Bencét vittük először (Süvi szerint másfél évesen), akkor nem emlékszem ilyen reakciókra...) Na meg a végén a rájás medence. Először ült a babkocsiban, és nézett be az üvegen keresztül. Utána ugyanezt csinálta, csak az üveg mellett állva. Végül meg hasalt keresztül a medence peremén, és vihogva-visongva csapkodta a vizet:) Bence legnagyobb örömére, aki jókat kacagott ezen és néha beszállt a rosszalkodásba. (Reni legnagyobb örömére, mert neki kellett Bence kilóit megtartani:) Kifelé vettem nekik 1-1 lufit is, ami azóta a világ legjobb játéka:) Lehet vele gond nélkül püfölni. Meg kardozni. Meg anyu arcokat is rajzolt rá, fiút, meg kislányt, és rá lett írva a lufikra a tulajdonos neve is:) Mondjuk ezt anélkül is tudta Bence, hogy a piros az övé, a sárga meg a Kincsőé:) Bence imádja a piros színt továbbra is:)

Aztán Kincsőt 3 után lefektettem, 4 után pedig már rohantam is el megint, mert mentem nőgyógyászhoz. Kiderült pl, hogy a 27 hétben vagyok, bár erről fogalmam sem volt. Én csak azt számolom, hogy most töltöttem be a 6. hónapot és kezdem a 7-et... Ultrahangon minden a legnagyobb rendben, a bébi továbbra is fiú. Ja, persze megint szomorú lettem (de utána meg is nyugodtam). Amikor lefeküdtem a vizsgálatra és kérdezte a nő, hogy hányadik hétben vagyok, akkor eléggé meglepődött, hogy 6. hónap vége, mert azt hitte előrébb vagyok, mert nagy a hasam! Védekeztem is egyből, hogy hát igen, nem volt időm lefogyni az előző baba után, aki épp tegnap volt egy éves, kicsi a korkülönbség, etc. Ja, mondja, ha második gyerek, akkor érthető. Mondom harmadik. Ja, akkor teljesen normális méretű a hasam:))) Állítólag egyre nagyobb lesz a mamák hasa a többedik gyerek után. Gondolom már nem olyan feszesek a szalagok, izmok, akármik. Sokkal könnyebben tágul biztos. Főleg, ha a korkülönbség is kicsi, és nem több éves hasizomgyakorlatos kockás hasról kezdem a köv. gyerekvárást... Úgyhogy végül megnyugodtam, hogy bár egy tehénnek nézek ki, de legalább ez tök normális:) Az vigasztal, hogy jövőre, jövő utánra (meg az elkövetkezendő években) nem tervezek szülni, így éveim lesznek lefogyni és visszafeszesedni (a helyesírás ellenőrző program szerint ennek nincs értelme, írjam azt, hogy visszameszesedni...:) Visszatérve, 2011 nyarára nyugodt lélekkel kimegyek majd bikiniben a strandra, a legnagyobb tömegbe is:) Jelenleg felöltözve sem voltam hajlandó Süviék koncertjére lemenni  csinos fiatal lányok közé:)))

A thrombocyta (ha jól írtam) szintem volt az egyik kicsit alacsonyabb (150 helyett 149), úgyhogy emiatt nyertem egy újabb vérvételt. Jelenleg nem tesz semmit, de januárban megnézeti az orvos még egyszer, hogy van-e változás feljebb-lejjebb. Mert nagyon az alsó határon vagyok. Hogy ez mit jelent, ennek majd utánanézek neten. Jelenleg persze semmit, de amúgy mi a pontos funkciója ennek a "trombocitának", és mit jelez, ha alacsony, vagy magas.

Ennyi esemény volt ma.

Ja, még egy. Az egyik babás ismerősöm (most nem vár gyereket, csak van egy közel 2 éves lánya) beoltatta magát H1N1 ellen. Pár napra rá belázasodott, de úgy, hogy bölcsibe nem tudott menni a gyerekért, majd lett egy garatgyulladása, fulladt, nem tudott beszélni, a gyulladás lehúzódott a tüdeje felé, a gyógyszerek semmi nem használtak, lórúgásnyi antibiotikumot kapott, szombat óta tud már beszélni is, cserébe az antibiotikum mellékhatásaival küzd még nagyon. Ha belegondolok, hogy a vírus durva, de gyors (mondjuk 3-4 nap) lefolyású... Helyette lett ugyanúgy láz, haldoklás, ezer szövődmény, erős antibiotikumok, fulladás, stb, és vagy egy hete tart... Mert nem elkapott valamit, a család többi tagja egészséges, Norcsi sem hozott haza semmit a bölcsiből. Ez konkrétan csak és kizárólag az oltás számlájára írható valószínűleg. Megérte tényleg.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr85518634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agic 2009.12.01. 23:29:42

Az alacsony thrombocyta szintje miatt volt a gyerek kórházban 5 napig, tegnap engedték haza (neki durván alacsony volt). Szerencsére nem kapott semmit, mert Narosan áfonyát adtam neki naponta 2 teáskanállal. Ennek magas a vastartalma, és elindult neki felfelé a Thr. érték. Ajánlom Neked is, tök természetes anyag, terhesség alatt is szedhető. Boldog szülinapot Kincsőnek így utólag is :)

8249 2009.12.02. 20:25:23

Úúú, nagyon jó, köszönöm! Ezt hol lehet beszerezni? Gyógyszertár, közért? Januárra feltornázom akkor a thrombocyta szintemet! Szegény ti amúgy:( El sem tudom képzelni, hogy bármelyik babám kórházban legyen, főleg ilyen picin és kiszolgáltatottan:( Örülök, hogy túl vagytok rajta! Vigyázzatok magatokra! Puszi!

Agic 2009.12.02. 22:27:38

Pesten fogalmam sincs, hol kapható, max. Herbáriát, vagy valami gyógynövényes boltot tudok elképzelni. Azt elfelejtettem mondani,h húzós ára van.. Viszont neten rendelhető több helyről, pl: http://egeszsegbolt.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=5588&cikk=unas_979225 http://www.runa.hu/component/page,shop.product_details/category_id,113/flypage,shop.flypage/product_id,19/option,com_virtuemart/Itemid,34/vmcchk,1/

Agic 2009.12.02. 22:28:25

Pesten fogalmam sincs, hol kapható, max. Herbáriát, vagy valami gyógynövényes boltot tudok elképzelni. Azt elfelejtettem mondani,h húzós ára van.. Viszont neten rendelhető több helyről, pl: http://egeszsegbolt.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=5588&cikk=unas_979225 http://www.runa.hu/component/page,shop.product_details/category_id,113/flypage,shop.flypage/product_id,19/option,com_virtuemart/Itemid,34/vmcchk,1/

Livia 2009.12.02. 22:46:39

Megkérdem Hédit, vagy te is megkérdezheted, talán tudja, hol lehet ezt az áfonyát beszerezni, vagy biztosan tud olyasmit, aminek magas a magnézium tartalma

Agic 2009.12.03. 15:55:31

Tegnap nem ment át, amit írtam, ma próbálom újra: Pesten fogalmam sincs, hol kapható, max. Herbáriát, vagy valami gyógynövényes boltot tudok elképzelni. Azt elfelejtettem mondani,h húzós ára van.. viszont használ! Amúgy neten rendelhető több helyről, pl: http://egeszsegbolt.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=5588&cikk=unas_979225 http://www.runa.hu/component/page,shop.product_details/category_id,113/flypage,shop.flypage/product_id,19/option,com_virtuemart/Itemid,34/vmcchk,1/

Agic 2009.12.03. 15:56:36

Tegnap nem ment át, amit írtam, ma próbálom újra: Pesten fogalmam sincs, hol kapható, max. Herbáriát, vagy valami gyógynövényes boltot tudok elképzelni. Azt elfelejtettem mondani,h húzós ára van.. viszont használ! Amúgy neten rendelhető több helyről, pl: egeszsegbolt.unas.hu runa.hu

8249 2009.12.04. 09:42:30

Köszi, utánanézek!
süti beállítások módosítása