Hi!

Na, hazaköltöztünk vasárnap délután. Bence még eléggé meg van zakkanva sajnos. Pl. már megint "haza" akar menni, pedig itthon vagyunk:) Hisztizik a régi bevált napirend ellen. Nem akar aludni menni, se délután, sem este. Ma nem akart ebédelni ebédkor. A tisztába tevés úgy működik, hogy felajánlok neki egy saját kezű fenékmosást, mert azt viccesnek tartja, és akkor szépen beáll a fürdőbe, hagyja, hogy levetkőztessem, és utána ugrás a kádba mosakodni:) Vihog a zuhanyzós mosáson is:) Anyu nem híve a törlőkendőknek, úgyhogy ő mindig csap alatt mosta őket, és kiderült, hogy nagyon élvezik. Csak én ugye nem emelgethetek, így nem tudom Bencét a kád szélére ültetni. Bele kell másznia a kádba. Csak utána meg nem akar kimászni. Meg öltözködni. Úgyhogy vannak konfliktusok bőven!

Arról meg nem is beszélek, hogy az amúgy sem könnyű visszaállási időszakot kicsit megtarkította egy meghűlés. Vasárnap délelőtt megfázott a Tesco-ban. Valószínűleg apával túl sok időt töltöttek a hűtőpultos sorokban. Azóta sem napközben, sem éjszaka nem tud aludni, mert nem kap levegőt. Éjszaka volt, hogy fél, meg 1 óránként járkáltam be hozzá, mert kétségbeesetten ült az ágy közepén, és sírt, és azt sem tudta hol van. Alig tudtam megnyugtatni. Most cseles voltam, mert bementem hozzá, és kivettem az alvó gyermek szájából a cumit, így a száján tud lélegezni:) Csak ugye meddig... Míg meg nem keresi a cumit félálomban... Főzöm neki a kamilla/hársfavirág teákat, akácmézzel + kapja a Corysaliat + ha szerencsém van orrspray-t is kap, de azt már nagyon nem viseli el. Orrot szívni nem tudtam még neki, de hajlandó néha zsepibe fújni az orrát egy kicsit. Mert mókásnak találja a bemutatómat, hogy hogy kell, és utána ő is kipróbálja:) De azért nem az igazi. Szerencsére más betegsége nem is szokott lenni a megfázáson kívül, de pici baba korban ez egy elég pocsék betegség. Főleg a cumis babáknak. Eleve nyűgösek ilyenkor, cumival vigasztalnák magukat, de úgy meg szájon át nem lehet lélegezni, ha már az orr be van dugulva. Úgyhogy nem túl jó:( És meleg a homloka is egész nap, de csak a homloka, más nem. Talán hőemelkedése is van. De amúgy napközben jó a kedve. Hallgatunk sok Halász Juditot, de még nem érdekli. Azért rákérdezett, hogy mi az, mondtam, hogy Halász Judit, ő meg mondta, hogy Judit:)

Állítólag Kincső sem aludt éjszaka túl fényesen. De kaptam egy jó sztorit róla:) Este fürdetéskor anyu csipkedte a kis fenekét, és ez úgy tetszett neki, hogy vihogott, majd a bolond és suta kis kezeivel nekilátott saját magát is csipkedni nagy vihogások közepette:))) A combját, a hasát, meg a mellét:)  Ugye, amit elér:) Végül anyu kiszedte a kádból, mert már pirosra csipkedte a husiját a kis bolond:) Tegnap voltak is nálunk, de különösebben nem hatottam meg Kincsőt a jelenlétemmel:)  Bence viszont keresi Kincsőt. Minden nap belefekszik Kincső ágyába pár játékkal, mutatja (és mondja) Kincső párnáját, takaróját, cumiját, stb:) Úgyhogy sokszor eszébe jut, és valami kapcsán felhozza Kincső nevét:)

Én aránylag jól vagyok. Ágynyugalom helyett házimunka, küzdés Bencével, játszótér, stb. van. De egyre jobban bírom, bár a hasamat sokszor érzem. Szóval érzem még bőven, ha jobban le vagyok terhelve a nullánál. Mert az alap leterheltségi szintemet ugye meg sem közelít(het)em jelenleg. Pár hét múlva viszont muszáj lesz, ha Kincső baba hazaköltözik.

Viszont ma mondta nekem Nimród anyukája, hogy neki is hasonló bajai voltak a 2. terhességével, bár neki nem volt burokleválás. De volt vérömlenye, meg sok kötelező pihenése (szülői segítség nélkül, kis gyerekkel), de azt mondta, hogy a 20. héttől mintha elfújták volna az egészet... Aztán később mondjuk megint problémák lettek, be is fektették a kórházba, és azt hiszem a 8-.hónap végén császározták, holott az első simán született egy problémamentes várandósság után. De lélekben én is fel vagyok ám készülve mindenre ezek után. Farfekvésre, koraszülésre, császárra.. Most semmi nem úgy megy, mint mennie kéne, de a lényeg az, hogy végül a baba egészséges legyen. Igazából a többi csak kellemetlenség, de nem számít.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr145518577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása