Medellin 2009.08.04. 13:30

Strandolás

Hi!

Most éppen tajtékzok. Bence reggel óta pelenka nélkül van, mert bilizünk, és ma délelőtt szépen bele is pisilt. De most fél órája az történt, hogy Kincsőt bevittem aludni, és mire 2 perc múlva visszaértem a szobába, addigra hatalmas pisifolt virított a szőnyegen. Pedig tudja jól, hogy nem szabad rápisilni. Ezerszer elmondtam neki. És épp a bili mellett pisilt, még a bili oldala is pisis lett. Ott ordibáltam neki, ő meg vígan röhögött rajtam, hogy azt mondtam, hogy fúj. Ettől meg még jobban ideges lettem persze... Miért pont abban a 2 percben pisilt? Ott figyelek rá egész nap, pont azért, mert pucér fenékkel van, de csak kivárta, míg nincs szem előtt. Szörnyen idegesítő helyzet.

Tegnap nagy strandolás volt. Merciék és Zsuzsiék is átjöttek velünk anyuékhoz, úgyhogy 3 anyuka és 5 baba lebzselt a kertben. A babák iszonyúan élvezték a programot - nem kevésbé, mint az anyukák. Ment egész nap a fürdés, homokozás, meg evés. Bence és Kincső aludt, de Máté és Norina ma kihagyták a délutáni alvást, inkább strandoltak:) Volt mindenféle finomság, ebédeltünk is kint a kertben, és már 4 óra bőven elmúlt, mire mindenki elment:) Többek közt azért, mert Virág akkorát aludt a kertben, mint amekkorát nem szokott, és az indulás az ő ébredéséhez volt kötve többek közt:) Úgyhogy tegnap még jól kihasználtuk a hőséget.

Kincső kezd jobb kislány lenni, mint az elmúlt időben. Remélem nem átmeneti javulás. Jobban alszik éjszaka (ma pl. csak 10 körül és hajnali fél 5-kor kelt fel; tegnap is csak 3-szor), napközben kevesebbet ragad rám és sokat játszik, kevesebbet hisztizik és többet mosolyog, ezen kívül rendesen alszik napi 2-szer. Este meg egyből elalszik fektetéskor. Viszont, mivel jobban alszik éjszaka, ezért korábban kel. A 7 órás reggeli után alig fél órát van még ágyban. Cserébe most Bence alszik tovább. Tegnap 3/4 9-kor vertem ki az ágyból, hogy megyünk strandolni, ma meg fél 9-kor kelt magától. Igaz tegnap este rosszul aludt, arra keltem éjszaka, hogy Bence köztünk fekszik az ágyban, meg hajlani 3/4 6-kor is arra keltem, hogy ül a nappaliban a földön, de szerintem a melegtől volt. Vagyis nyitva hagytam az ablakukat éjszakára (nem szoktam), lehet, hogy a beszűrődő zaj (vonatok) zavarta. De mi sem aludtunk jól Süvivel, mi sem bírjuk ezt a hőséget.

Én még mindig szarul vagyok a nap nagy részében. Pocsék a gyomrom, émelygek, ha felállok, akkor szédülök, 2-t lépek és kifulladok, de továbbra is tartom, hogy ez a meleg miatt is van. Szakad rólam  a víz, holott nem vagyok izzadós. Hiába van ma hűvösebb, párás a levegő az esőtől, és azt sem bírom:) Azt hiszem ma már felhívom a nőgyógyászt, és kérek időpontot.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr625518566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása