Medellin 2009.04.03. 22:15

Bibi

Hi!

Nem tudom, hogy miből gondoltam, hogy ma lesz időm írni...

Bence lába csupa kék-zöld folt, nagyon kisfiús, és ma szerzett a térdére egy horzsolást is. És otthon nézegettük, érdeklődött, hogy mi az, én meg mondtam neki, hogy bibi:)) És akkor mutogatnom kellett a lábán, hogy hol vannak a bibik, és felfedeztük a sérüléseket a lábán:)) Jó móka volt, igen érdeklődött irántuk:) 

Ma csak kicsit vérzett a szája, amikor megütötte. Bár lassan be sem számolok ezekről, elvégre megindult a szezon, ő egy mozgékony kisfiú, szerintem teli leszünk harci sérülésekkel minden nap...

Ma kimentünk a Lágymányosi öbölbe is, de nagy sírás lett a vége. Kincső fáradt volt, de nem tudott elaludni, ordított a babakocsiban (végül elaludt, de sok ordítás után), Bence meg nem akarta otthagyni a játszóteret, és kézben kellett vinni a parkolóhoz az ordító és feszengő gyereket. Bence karban, Kincső a babakocsiba ordított szinkronban. És így mentünk:) Bencének nagyon tetszett a játszótéren a csúszda! Persze az nagy gyerekeknek van, egyedül fel sem tud menni rá, de volt segítsége:) Jaj, de nagyon tetszett neki:)

Gyermekek ma anyunál alszanak, de én fürdettem, fektettem őket. Kincső egész este sikítozott valami ok folytán. Itthon sosem szokott. Persze szokott sírni, meg hisztizni, de anyuéknál konkrétan sikítozott. Na mindegy, végül elaludt, remélem aránylag jó éjszakája lesz anyunak...

Gyorsan és tömören ezek a hírek:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr85518515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása