Hi!

Kisebb gondjaim adódtak. Kincső megveszett. Nem alszik, csak üvölt. Éjszaka 2-kor kezdte, és egész nap folytatta. Teszem azt, napközben dél körül 2-3 órát alszik normálisan, ma 2-3 órát üvöltött helyette... Este is a 6-7 óra közti alvást üvöltéssel töltötte az ágyban (én Bencét vacsiztattam és fürdettem, úgyhogy nem tudtam vele törődni igazán). És torka szakadtából! És igazából nem tudom, hogy miért, de ki kell derítenem. Tudom, esetleg több ideig kéne bent maradnom vele, míg mélyen elalszik, de egyrészt idáig nem kellett, másrészt azért nem érek én arra mindig rá Bence mellett. Mert akkor ő jön be hisztizve, hogy hol vagyok már, és arra is felkel Kincső - bár még el sem aludt. És nagyon nehezen alszik ma el! Este azért mindig sima ügy a fektetés vacsi után, ma akárhányszor Bence megmozdult, vagy megnyikkant (persze megállás nélkül mozgott az ágyban), akkor egyből felélénkült Kincső. Vért izzadtam, mire elaludt. Az is a gond, hogy megfordítja a fejét, ettől elveszti a cumit félúton, arra felébred, és üvölt. Én viszont nem állhatok egész éjszaka mellette a cumiját őrizve. Úgyhogy megőrülök jelenleg. Több órát képes kidőlés nélkül üvölteni.

Viszont van jó hír is: ma csomót mosolygott rám!! :) Igaz, miután visszabukta rám a fél uzsiját... Édi volt, csorgó, fehér bukással a szája szegletében:) Nem baj, mosolygott, és az a lényeg! :)) Jaj, de aranyos olyankor! :)

Más esemény nem volt ma. Bence angolon volt anyuval, majd sétálni. És holnap hozzák a maradék egy szekrényt a gyerekszobába! Végülis.. októberi rendelés volt. Késve sikerült 3 bútort kihozniuk, majd februárban a 4-et. És még volt pofája megkérdezni, hogy mennyit kell fizetnem, mert ő nem találja a számlámat. Amúgy profik... Nyilván... A bútor édi, de azt hiszem a büdös életben többet nem rendelek tőlük, amin baromira nem kell majd csodálkozniuk.  (Csak az a gond, hogy ez elemes bútor, és a további elemeket is csak náluk tudjuk megvenni, ha akarunk bővíteni...:/ Ja, és a redőnyös is holnap jön, mert elromlott a gyerekszobában a redőny, és 3 napja sötétség honol odabent. Mondjuk lényegében aludni járnak oda a babák, úgyhogy nem vészes:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr325518484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása