Medellin 2009.01.23. 21:55

Új esemény

Hi!

Na, ma kivételes éjszakánk volt, olyan történt, mint még soha! Bence megint meg van fázva kicsit (megint? azért nem szokott sűrűn megfázni:), és elég nyűgös. És nem tud jól aludni. Bár szerintem nem vészes a náháa, volt már ennél lényegesen rosszabb is. Levegővétel, meg alvás szempontjából is. Tehát, tegnap is sokat nyüszített az ágyban, nehezen aludt el, sokszor felkelt az este folyamán is. De csak úgy félálomban sírt az ágyában, és szenvedett, hogy nem kap rendesen levegőt, és nem tud aludni. De nagyon nem lehetett vele mit csinálni, az orrát se tudtam jobban kiszívni. És kicsit azért szelelt is neki, de azért zavaró volt számára. Na mindegy, nem is ez a lényeg, hanem az, hogy éjszaka arra keltem Süvivel, hogy Bence sugárzó arccal mászik fel rám, és bújik oda hozzám!:) És jött, és bújt, és odafeküdt, meg még bújt, meg átölelt... És úgy ölelkezve kb. el is aludtam. Aztán arra keltem, hogy Bence is ott alszik közöttünk:) Nálunk nem volt bedugulva az orra, szépen csendben aludt, tök nyugodtan. Egyébként már régóta tudjuk, hogy rossz a gyerekszoba. Csak ott betegszik meg, csak ott nem tud jól aludni. Anyuéknál v. Líviáéknál jól alszik, meg ha otthon megbetegedett, akkor anyuéknál pl. egy este alatt meggyógyul... Strange. szóval, ott aludt köztünk, vagyis felettünk, mert a párna jött be neki, azon feküdt végig. A nagypárnán. Egyszer le is fejelte az asztalt az ágy fejénél, volt is sírás:) Csoda, hogy nem esett le:) Amikor hajnalban megetettem Kincsőt, akkor Bencét visszavittem az ágyába, mert azért mégis. Édes, meg annyira jó, hogy velünk aludt, de nem szabad megszoknia. Átvittem, kb. pár perccel később felriadt, nem kapott levegőt, sírt... De mivel nem tudok ezzel mit kezdeni, ezért be se mentem hozzá, hogy majd elalszik, ő sem tud mást csinálni. Cserébe még el sem aludtam kb, arra keltem, hogy Bence mászik át rajtam, és fekszik be közénk:)) Reggel 7-kor etettem Kincsőt, fél 8-kor egy álmos Bence kóválygott be a gyerekszobába, engem keresett:) Idáig azt hittem, hogy a nappali a cél reggelente, de ezek szerint én:) Úgyhogy nagyon édi, de nem szabad elkapatni. Most beteg, úgyhogy kivételes esetnek tekintem, de nem tesszük szokássá. Mert amúgy hányszor próbáltam reggel behúzni az ágyba!! Hogy jöjjön, feküdjön be mellém még egy kicsit aludni! Vagy csak úgy. Feküdni velem. Hogy ne kelljen még felkelnem:)) De nem. Soha. És azt sem engedi, hogy betakarjam a takarómmal. Azt most éjszaka sem engedte. Ez mondjuk furcsa, hogy ennyire nem szeret függni, vagy bekorlátozva lenni... Ja, és csináltam éjszaka fotót is! Belebújt apa nyakába egyszer, úgy aludtak! Lassan teszek már fotókat is valamikor:))

Kincső. Kincső baba holnap 8 hetes, és már nagyon erős! Ha a mellkasomra teszem (hátra vagyok dőlve, úgy ülök), akkor lazán támasztja magát az alkarján, és felemelt fejjel nézelődik! Ha sír és hisztizik az ágyában, akkor el tud mászni már a helyéről 10-20 centit is, mire bemegyek érte! És néha már félig elmosolyodik:))) Még nem tudja "megtartani", de néha sikerül elhúznia  száját mosolyra:) Olyan édes:)) És már minden nap fürdünk, felhoztam a pincéből is a kádat. Még nem adott hangot a nemtetszésének, úgyhogy lehet, hogy élvezi:) Azt írtam már, hogy tök kék a szeme?

Én meg nekiláttam fogyózni, és tornázni. De ez nem jó torna, mert izmosít majd, nekem meg kardióznom kéne, fogyni... Hiányzik már a konditerem:(

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr455518478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása