Medellin 2008.11.27. 21:38

Huncut rosszaság

Hi!

 

Ma jobban vagyok, de ez csak annak köszönhető, hogy ma nem értem rá terhesnek lenniJ Szépen levizsgáztam ma négyesre pszichológiából, van kontaktlencsém fél áron (mert bár nincs diákom még, megadta a kedvezményt, ami az én lencsémre 50% jelenleg…). Bence könyvecskéjét becseréltem (a 3. működött a boltban is, a többi nem…), úgyhogy csomó dolog megvan. Kivéve a matrac. Ma ment a pasi a matracért, és mondták neki, hogy sorry… Úgyhogy holnap hozza. Ez van.

 

Bence ma éjjel is jól aludt, éjszaka csak egyszer keltem hozzá, másodszorra már hajnali 6 volt, úgyhogy az szinte reggeli kelésJ Végül apa ébresztőjére kelt, úgyhogy ma sem aludtunk sokat.

 

Délelőtt nagy takarításban voltunk. Porszívóztunk, portöröltünk, mostunk, teregettünk… De Bence volt a legjobbJ Miután ő is kiporszívózott, azután elcsaklizta a tollseprűmetJ És ment körbe a lakásban, és takarítottJ Végigdöngölte a szőnyeget, megtöfködte az előszobai járólapot, megtakarította a cica wc-jét (belül is akarta, de azt nem engedélyeztem), és baromira élvezte a dolgotJ

 

Aztán anyu jött délre, én meg leléptem, és intéztem a fent említett dolgokat. Kb. 4-re értem vissza. Nem tudom, talán írtam mostanában, hogy Bence mennyire huncut kezd lenni! Hogy elbújik a hátam mögött, aztán röhög, ha észreveszem, elragadja a ruhát, amit rá akarok húzni, ugrál fel-le az ágyon alvás helyett, stb. De ma már külön tette is fejét, mikor anyu megjött! Direkt nekilátott rosszalkodni, és hajigálta a cumisüvegjét! És iszonyúan röhögött mellé! Egyre édesebbJ Mert már van esze a rosszalkodáshoz, amit mókából csinál ámJ És annyira vidáman nevet mindig! Tök cukiJ

 

Anyu ma délután belédiktált valami túrós finomságot, de az a helyzet, hogy még mindig nem eszik normálisan. Vagyis miket beszélekJ Mi  normális?:) Tehát, nem úgy eszik, mint régen. Tejet nem kér, csak teát. Kenyérfélét pár falatot szívesen eszik, de inkább csak úgy kóstolóba. Nem jellemző, hogy egy szelettel elfogyasszon. Viszont helyette gyümölcs gyümölccsel délelőtt, délután. Próbálom joghurtba is tenni a gyümit, de úgy sem kéri általában. Semmi tejeset nem óhajt enni. Egyedül az ebédet várja mindig! Gyorsan bekanalaz csomó kaját (na jó, nem csomót, mert a fele a partedlire megy), közben megpróbálok a nagy főzelékezés közben pár falat húst/krumplit, egyebet rakni a szájába. Kb. 5 perc után leteszi a kanalat, eltolja a tálcát, kéri az innivalót, és megy a dolgára. Hát, régen nem ilyen volt, de ennyi kajával is bírjaJ

 

Este nagyot fürdött, minimum fél órát, bár annál többet nem is szoktam engedélyezni nagyonJ Fürdés fél 7 és 7 között vanJ Ha előbb ki akar jönni, az más, de nem fog nekem fél éjszaka pancsolniJ Meg fél óra alatt azért már el is kezd hűlni a víz. Nem mintha ez bármikor zavarta volna.

 

Aztán jött egy idegőrlő maratoni altatás (1/4 8-kor mentem be vele, és ¾ 9 után aludt el), de most már végre nyugi van. Csak net nincs. Épp Word-ben írom a blogot, aztán majd bemásolomJ

Holnap délután Bencécske megy Líviáékhoz, ott is alszik, meg szombaton is náluk lesz, míg én suliban vagyok. Meg ugye holnap jön a matrac is.

 

Ja, és ma már pár dolgot bedobáltam egy tegnap előszedett bőröndbe!!! J Kb. pizsit, meg törülközőt, meg Tena betétet. Meg pár textilpelust szoptatáshoz. EnnyiJ

 

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr805518456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása