Medellin 2008.10.23. 20:05

Pazar éjszaka

Hi!

Az ilyenkor szokásos pocsék éjszakánk megvolt. Ha későn fekszik, és felborul az alvása, akkor nincs megállás... 9-szer kelt fel éjszaka, és nem a nyűgös felsírós hangján, hanem mint akit épp baleset ért. Ordítva! És negyed 8-kor ki is kellett már venni, nem akart aludni. Azaz 10 órát aludt a 12-12,5 helyett, és azt is ezer felkeléssel megtűzdelve. Pazar éjszakánk volt.

De reggel édi volt nagyon. Odatettem magam mellé az ágyba, hogy még aludjunk. Ő meg inkább lemászott, és hozott nekem szemüveget:) Utána a csukott szememet nyomkodta, hogy nyissam ki:)

Később átmentünk anyuékhoz, és nagyon nehezen húztuk ki a délelőttöt. Mert nyűgös volt, meg fáradt ugye, de ebéd előtt nem akartam letenni. És nem is aludt utána olyan irtó sokat, hanem csak másfél órát. De utána határozottan jobb lett a kedve:)

Aztán még kicsit tettünk-vettünk, majd elmentünk sétálni Luluval és anyuval. Nem volt éppen szép idő, de nem esett. És jó melegen voltunk öltözve, úgyhogy nem volt gond. Igaz Bence kicsit átáztatta a nadrágját egy szép nagy pocsolyában, de nem volt vészes. Anyuéknál kapott új nadrágot utána:)

Itthon időben letettem az ágyba, de még mindig nem alszik egy óra után, sőt, ordít! Áll és ordít, sír, és fuldoklik a sírástól. Nem is tudom mikor csinált ilyet utoljára. Mindig szépen elalszik egyedül. Nem tudom minek köszönhető a mai balhéja. Még a végén be kell hozzá mennem, és megvárnom, míg elalszik. Pedig ezer dolgom lenne:) Igaz a gyerek a legfontosabb, a többi ezer dolog várhat:)

Na még pár gondolat a baby outlet-ről. Amikor kerestem, hogy melyik bolt lehetett az, akkor csomó fórumba botlottam bele. Egy olyanba is, ahol ezt a boltot véleményezték. Amúgy nagyon lehúzták, nem tudom miért. Tehát, a lényeg, hogy ez a Brendon-nak egy lerakata, ahol kifutó modellek, meg értékcsökkent termékek vannak. Na, ezen vagyok kiakadva!:) Kifutó modellek! :)) Tehát 7000 forintér hozzájutottunk egy szuper gyereküléshez, mert 2008-ban már nem menő a 2007-es, vagy 2006-os modell?? :))) Könyörgöm, babacuccok:)) Jó, engem nem zavar, adják olcsóbban a kifutó modellt, de ez komolyan szempont valakinél? Jó, tudom, igen. Valakinek csak a legújabb, 200ezres modellbe ülhet a gyereke, minden extrával felszerelve, de az pszichiátriai eset:) És az értékcsökkent termékek is tudnak mókásak lenni. Sokkal olcsóbban megvehető v.mi, mert pl. színhibás. Gondolom ez sokat számít egy cumisüvegnél például:) Úgyhogy nekem továbbra is szimpatikus a bolt:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr175518418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása