Medellin 2008.10.19. 20:06

Vasárnap

Hi!

Reggel felkeltem, és rohantam át anyuékhoz, hogy átérjek Bence ébredése előtt:) Ébren volt már, de szerencsére még nem jöttek le, úgyhogy már a cipőt is levettem, mikor épp jöttek le a lépcsőn, úgyhogy ott voltam neki reggel!:)

Délelőtt nagyon kis rendesen viselkedett, játszott evett, tündérke volt. Ebéd után elvittem aludni, és egy hang nélkül elaludt másfél órára.

Délután megint mászott a hátamar, csimpaszkodott rám ezerrel:) És akkor lovacskáztunk... Annyira édes, ahogy ráépül a hátamra! Kicsit fárasztó, de én is nagyon élvezem! Annyira kis cukor!

Délután anyuval kimentek kicsit a kertbe szaladgálni, meg meglocsolták a virágokat is. De 3/4 6 körül már nagyon hisztis kezdett lenni! Egészen indulásig sírt, meg hisztizett, meg nem hagyott élni. Ráadásul véletlenül belekönyökölt a hasamba, ami vagy fél óráig fájt még utána:( És a hasam alatt a hugi hátát kell érteni. Bár állítólag jó biztonságos helyen van, és ilyentől nem lehet baja. Épp múltkor olvastam a Porontyon ilyen témában beszélgetést. Az egyik nő be volt szarva, hogy beütötte a hasát, és mi lesz a gyerekkel. A másik megnyugtatta, hogy ő 8-9 hónapos terhesen is esett hasra, meg ütötte be úgy, hogy véraláfutásos (!!!) volt a hasa, de mindez a gyereknek meg sem kottyant:) Egészségesen született. És bizony olyan is van, hogy a férj veri a feleséget terhesen is, a hasát is, és a gyereknek nem lesz baja. Úgyhogy, bár az én hasam fájt, a kis mazsolának valószínűleg nem.

Hazatoltam 6-kor, itthon szépen megfürdött, megvacsizott, gagyogott bő fél órát az ágyban, lámpaoltás, és 8-ra aludt. Holnap megyünk angolra, mert 90%-os gyógyultnak nyilvánítom magunkat! Bence orrát délután még kellett törölgetni (délelőtt nem), én sem használok már el napi 1-2 zsepinél többet, úgyhogy így már merünk közösségbe menni. Holnap veszünk bérletet is szerintem.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr95518414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása