Hi!

Nem is tudom megint, hogy értékeljem a mai éjszakát. Mert csak 2-3-szor kellett bemennem hozzá, és nem órákra (ami jó), viszont lényegében negyed 7-kor kelt. Ami meg nagyon nem jó. Vagyis felkelt akkor, adtam neki inni, azzal csendben is volt 3/4 7-ig, majd fél órán át nyűglődött, hogy vegyem ki (én meg nem mentem be hozzá, mondván aludjon még vissza). De végül 1/4 8-kor elő lett kapva. Ilyenkor persze az a gond, hogy teljesen felborul a napirend. Mert nem alszik eleget, nagyon korán kel, és már délelőtt nyűgös és fáradt. Úgyhogy ma fogtam magam, és 3/4 9-kor visszadobtam az ágyba:) Nem örült neki annyira, de végül elaludt. Igaz csak 3/4 10-re, de elaludt. Azért nem vettem ki ilyen hosszas nyűglődés alatt, mert feküdt. Ha totál nem álmos, akkor felpattan, és nyújtja a kezét, hogy vegyem ki, mi a fenét képzelek, hogy beteszem az ágyba:) Most viszont feküdt, fel sem kelt, tehát biztos voltam benne, hogy fáradt. Aludt is. Több, mint 2,5 órát!!! 12 után kelt fel. Ilyenkor meg ugye azon parázok, hogy nem fogja bírni estig. De mivel jó sokat aludt, bírta. Még csak le sem akart feküdni fél 8-kor, ott ácsorgott az ágyában:) De azért annyira nem lehetett fitt, mert 8 körül csak elaludt:)

Úgyhogy délelőtt itthon voltunk - mivel aludt -, délután viszont lementünk egy kicsit. Most végre rohangászott jó sokat, majdnem fél órába telt, mire eljutottunk a játszótérig:) Annyit mászkált, hogy már a focipályánál elfáradt:) Akkor kezdte a kis jelzéseit (azaz beáll a lábam elé szorosan, és néz fel rám nyüszítve), hogy vegyem fel:) A játszótéren már alig érdekelte valami, csúszott párszor a csúszdán, de ennyi. Nem is volt lent baba. Úgyhogy pont 5 perc után unta el magát:) Úgyhogy visszadobtam a kocsiba, és eltoltam anyuékig. Pont egy órát voltunk lent így:)

Aztán Bence maradt anyunál egy kicsit, én meg mentem a helyettesítő orvoshoz beutalóért:/ Holnap reggel még nem megyek csapolásra, mert holnap fogorvoshoz is megyek, és ennyi jót már nem is érdemelnék egy napra:) Szerda szünnap, úgyhogy csütörtökön megyek senyvedni. 3 kémcsőnyi vért leszednek éhgyomorra, majd megiszom a koktélomat (75 g szőlőcukor + 2 dl víz). Majd összeragadt szájjal és (éh)gyomorral ülök kint a váróban még 2 órát, hogy utána megint bemenjek egy újabb vérvételre. Jah. ez a legszarabb vizsgálat a 9 hónap alatt. De túl lehet élni. Egyszer már sikerült:)

Este volt nagy játék apával, Bence teljesen ki volt vetkőzve önmagából:)) Úgy menekült! Teljesen beleinstallálta magát belém, úgy bújt apa elől nagy kacagva:)) Ha elesett se zavarta, annyira lekötötte a játék:) Kis pocok:) 7-kor fürdeni vittem, fél 8-kor ágy, 8-kor alvás. És idáig még nem riadt fel egyszer sem!:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr265518355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása