Medellin 2008.07.15. 21:01

Fogzik a baba

Hi!

Kis angyalkám állítólag nagyon jól viselkedett Líviáéknál, és éjszaka is csak egyszer kellett felkelni hozzá! Ezt prezentálhatná nekem is itthon! Minden nap akár! :) Viszont a reggel 7 órás reggelije után nem aludt tovább valami ok folytán...

Utána mentünk anyuékhoz állatkákat etetni, meg nagyit várni, de aztán Bence mégsem várta meg dédit, mert lefektettem aludni. Már fél 12 körül. Elég korán kelt ugye... Aludt másfél órát, evett egy kis paprikás krumplit, és rendetlenkedett. Én nem tudom mi volt ma vele, de a mai délutánból csak annyira emlékszem, hogy megállás nélkül veszekedtem vele, és mindenért rászóltam. Valahogy ma olyanja volt, hogy csak olyat csinált, amiről tudta, hogy nem szabad. És hiába szólok rá, nem nagyon érdekli. Ha elviszem a tett helyszínéről, akkor meg hisztizik, és fél perc múlva már megint ott van. Úgyhogy nem volt ma egy egyszerű eset.

Viszont láttam, hogy 2 foga is kibukkant, nem csak egy! Nem tudom írtam-e... Tehát nem a soron következő fogak bújtak ki, hanem egy kihagyással a következők. Tehát, ha jól számolom, akkor a szemfog még nem jött ki, hanem az utána következő. Az rágófog lesz, ha minden igaz, de most még csak egy pici sor rece:))) Ezen kívül lent az ínyén akkor hólyag van, hogy frászt kaptam! Vagyis tuti nem hólyag, de minimum aftának néz ki. Nem mintha tudnám, hogy egy afta hogy néz ki, mert nekem még nem volt, de így nézhet ki:))) Az volt az első gondolatom, hogy na jó, mehetünk megint a dokihoz. Aztán úgy felrémlett a lelki szemeim előtt, ahogy szánakozva ránéz, és azt mondja: "Anyuka, hát csak a foga nő a gyereknek! De van duzzadva és kicsit gyulladva az ínye!" Úgyhogy úgy döntöttem, hogy lent is nő a gyerek foga, és mivel itt is kihagy egyet, valószínűleg rágófog jön, azért ez a nagy fehéres dudor. Főleg, hogy a másik oldalon is van egy ilyen, csak kisebb. Gondolom nem párhuzamosan szoktak nőni a hólyagok, meg afták, meg ilyenek...:) Úgyhogy csomó kis foga lesz:)) Persze idáig is tisztában voltam vele, hogy nagy fogzás előtt állunk, mert jó ideje a gyerek keze kb. csuklóig van a szájában. A nap nagy részében. Estére néha piros a bőre egy részen, mert gondolom szétrágja... De úgy nem fáj neki, vagyis nem nyűgös miatta, meg nem sír, vagy valami. Tegnap este tettem a cumijára ilyen Dentinox-ot, ami helyileg érzéstelenít egy kicsit növő fognál, de most nem tetszett neki. Pedig 'picinek' imádta:)

Aztán, ma nem voltunk sehol. Bár nem esett délután, meg még sütött is nap, de tuti csupa víz volt a játszótér. Abban meg nincs semmi pláne, ha tolom egy kört. Ahhoz már nagy. Levegőzött anyuéknál a teraszon eleget...:) És annak ellenére, hogy fél 1-kor kelt fel délután (normálisan még le sem fekszik akkor...), nem óhajtott este elaludni. Kb. fél 9 volt, mire elaludt! Pedig korábban is fürdettem, meg fektettem, hogy tuti jó fáradt már...

És akkor még pár szó a lányomról. Szerintem ma átköltözhetett valami iszonyat jó pózba, mert egész nap rohangálok pisilni. Kb. óránként. Max. Van úgy, hogy 20 percen belül olyan inger tör rám, hogy csak lesek:) Úgyhogy remélem holnapra lemázik a hólyagomról, mert wc papírra fog menni a havi Gyed-em:))) Pedig még milyen kicsi! Mi lesz akkor, amikor már több kilóval ül majd rajta, és odébb se tud már mászni?? :)) Azt hiszem, hogy ma éreztem egyszer ficánkolni. Mert a mozgását amúgy még nem érzem, bár ez ilyen furcsa. Mert amikor front volt pl., akkor határozottan biztos vagyok benne, hogy tudtam, mikor van ébren (és élénken) a hasamban. De ilyen konkrét mozgásokról nem tudnék beszámolni:) Sőt. Úgy sokszor tudom, hogy most épp nagyon élénk, és tuti ébren van, pedig nem érzek még rugdosást. Nem is tudom hogy érezhetnék ekkora lábaktól...:))) De ma, amikor előre voltam hajolva, és a farmer is bevágott a hasamba, akkor szerintem őt éreztem ficánkolni/rugdosni!  Biztos kényelmetlen volt neki:)) Pedig még pici ahhoz, hogy ilyeneket érezzen. Szerintem. Úgyhogy ezerrel növekszik a hasam, talán már érzem, hogy mozog, egyre nehezebben cipelem Bencét, és sűrűn látogatom a wc-t. Kezdődik a hátralévő időszak! :)) Éljen!:) Igyekszem nem sokat panaszkodni a hátralevő 5 hónapban...:))) Főleg, hogy én aztán tényleg problémamentes vagyok!:))

Erről jut eszembe. Ma felhívtam a kórházat a genetikusok miatt, és egyik sem volt bent. Próbáljam később délután... Jó lehet ezeknek is a beosztásuk. Egy genetikust se lehet elérni...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr845518320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása