Medellin 2008.07.14. 23:42

Kis nyálas:)

Hi!

Megint pocsék éjszakánk volt, és nem tudom miért. Vagyis a frontra tippelek. Pedig esős időben sokkal aluszékonyabb az ember, nem?

Délelőtt elmentünk nagyiért, utána anyuéknál voltunk. Bence elég suta volt, csetlett-botlott, mindent kiejtett a kezéből, meg hisztizett, úgyhogy úgy döntöttem, hogy nem aludt eleget és megy vissza az ágyba. 2 órát aludt, úgyhogy csak fáradt volt...

Míg aludt, addig nagyinak segítettem a befőzésben (baracklekvár:), utána viszont teljesen le voltam foglalva Bence által:) A mai fő programja az volt, hogy tátott szájjal rácuppant a fejemre (úgy lényegében minden pontjára), és én meg úsztam a nyálban. :))) Remélem ezt puszi címen rakta rám:) Nagyon édes volt:) Mint egy kis pióca, le se lehetett hámozni:)))

Aztán később nagyi (dédi) nyitott esernyőjével játszott:) Fogta, elbújt mögötte, majd gyorsan leengedte, és akkor volt kukucs:) Aztán megint felemelte, és elbújt mögé:)) Édi volt:) Rengeteget huncutkodik, meg mosolyog, meg nevet. Egyre többet. Bár ezt mindig írom:) De tényleg!

Viszont ma olvastam Gubás Gabival egy kis cikket, és írják, hogy a fia 15 hónapos. Pont, mint Bence. És mondja a csaj - mármint a Gabi -, hogy már 4-5 szót tud a fia! Mint baba, mama, papa, nem, meg még v.mi azt hiszem. Bence nem mond semmit:( (És Gubás Gabi is kos, mint én; mik vannak...:)

Fél 6 körül vittük Bencust Líviáékhoz, mert ma ott alszik. Megint szerelt magnót, meg kapott a vacsinkból is, meg hatalmasat kergetőzött apával a kanapé körül:) Megint szakadt a röhögéstől, ahogy iszonyúan menekült:) Nem lehet fülig érő mosoly nélkül kibírni a közelében:) Szép mosolyráncaim lesznek:) Aztán titokban elhúztuk a csíkot, és elmentünk moziba apával.

Holnap reggel megyek érte, aztán megint nagyi és lekvárfőzés a program.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr435518319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása