Medellin 2008.07.13. 22:11

Kánikula

Hi!

Képzeljétek, ma éjszaka aludt! :) Egyszer nem kellett felkelni hozzá, én keltem fél 8-kor. Akkor kapott reggelit, majd úgy aludt 9-ig, hogy megint magamtól keltem, aztán hallottam, hogy ott gagyog az ágyában! Az ilyen reggelek is olyan ritkák, mint a fehér holló...

Késő délelőtt átmentünk anyuékhoz, játszottunk sokat (aminek az volt a lényege, hogy én feküdtem a hátamon, ő meg garázdálkodhatott rajtam/körülöttem), utána aránylag korán lefektettem. Persze előbb ebédelt egy nagyot. 3/4 1-től 1/4 3-ig aludt, aminek nagyon örültem, főleg, hogy addig megnéztem egy filmet:)

Amikor felkelt, akkor apának is vittünk enni, majd kimentünk a Tesco-ba. Sajnos Bence szokás szerint nem bírt ki 5 percnél többet a kocsiban, és ölemben a gyerekkel vásároltunk. Bár jó erőben vagyok, de mire hazaértünk nagyon éreztem, hogy ki vagyok merülve fizikailag. Persze a hasam miatt. És utána még a játszótérre is levittem fél 7-kor, de ott már alig tudtam rohangálni utána. Nem is maradtunk sokat, csak fél órát kb. De tuti az időjárás is ludas volt az állapotomban, mert Süvi is szédelgett itthon. 40 fok, nagy páratartalom, valamilyen vihar előtti légnyomás, nulla légmozgás... Szerintem mindenki ki volt nyúlva, nem csak én léteztem kifulladva. Ha nagyobb lenne a hasam, akkor tuti be lett volna keményedve egész délután! Amúgy már nagyobb a hasam, már tényleg lehet látni, hogy gyereket várok. Jóval nagyobb, mint a nyaralásos képeken!

Bence este nem akart elaludni, nagyon visított, úgyhogy bent kellett maradnom vele, míg el nem alszik. Az elején persze örült, azaz le nem feküdt volna, vihogott, játszott, dobált, de egy idő után elunta, és elaludtunk....:)) Én fél 10-kor keltem.. Tök jó, hogy egész nap babázok, még el is alszok, és nem marad semmi szabadidőm este... Fél 11 lesz, és még semmit nem csináltam. Már szabadidőset:) Szörnyű:) De holnap Líviánál alszik Bence, úgyhogy még az is lehet, hogy holnap elmegyünk apával moziba!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr135518318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása