Medellin 2008.07.03. 21:52

Pazar nap

Hi!

Az éjszaka olyan volt mint az előzőek, és megint 3/49-ig aludt. Ami azért jó, mert én is:)

Már reggel nagyon elemében volt. Tízórai. 2 kenyér - egy nekem, egy neki - és egy bögre kakaó (nekem). Készítek neki kis katonákat, de nem kéri. Ez már a harmadik nap, hogy nem kér enni. Szerintem  meleg miatt. Vagy később reggelizik. Vagy a több alvás miatt kevésbé éhes. Vagy valami. Tehát tenném a szájába, de nem kéri. Kicsit később csak arra jár és felkap egy katonát. Már örülök, hogy mégis eszik, csak egyedül akarja, erre fogja magát, és belehajítja a kakaómba...:)) Egy pillanat alatt:) De utána megette a kakaós katonát! :) Odaadtam neki, hogy akkor egye is meg:) És ízlett neki szerintem:) Utána meg mókás volt, mert odajött párszor, és hirtelen olyan mozdulatot tett, mintha megint bele akarna dobni v.mit a bögrémbe:)) Pedig nem volt nála semmi:) Csak úgy tett:) Többször is:) Nyilván, hogy engem idegesítsen és ijesztgessen. Más okot nem látok rá:)

Délelőtt lent voltunk a játszótéren. Szerencsére ma nem volt lent Dávid:) Az egyik anyuka, aki tegnap hallotta, hogy babát várok, ma megkérdezte, hogy hányadik hétben járok, illetve fiú lesz-e, vagy lány:) Fogadok egy héten belül mindenki fogja tudni, hogy gyereket várok... De amúgy ez az egy lány valahogy szimpatikus nekem. Olyan kedves feje van. Meg fiatal is, meg magas is. Persze aránylag:)) Neki van a Zozi nevű fia (gondolom Zoltán), akitől ha megkérdezik, hogy mi a neve, akkor azt válaszolja, hogy Din-da. És az anyja sem tudja, hogy ez mit jelent, és miért mondja ezt, de csak ezt válaszolja erre a kérdésre:) Furcsák a gyerekek:)

A játszóról egyből anyuékhoz toltam Bencét, mert ebédre voltunk hivatalosak:) Kincsem evett jó sok levest, a felét a hasára, meg a lábára, meg az én lábamra, de már nem partedlivel nyomulunk, hanem simán pucér a gyerek:) Utána mentünk kicsit medencézni. Szegény most is kétszer belefulladt a vízbe, pedig nagyon figyeltem rá! És ijedtében mindig nagy levegőt vesz a víz alatt szerintem! Húú, micsoda sírás van mindig! És még nem is lát, azt sem tudja mi van, de egyből keresi, hol a nyakam, hogy belekapaszkodjon:))) Pici csillag:) Anya kell ilyenkor, mint biztos pont:) Olyan kis megható:) Én vagyok AZ anya:) És engem kell keresni ilyenkor:) Ez annyira.... egyedi érzés! :)) Akinek még nincs gyereke, az majd meglátja:)

Míg aludt délután, addig elmentem vásárolni neki pár dolgot. Vettem karnist a szobájába, meg falilámpát (macisat), meg csúszásgátlót a kádba, meg cumisüveget, meg cumit, meg ilyen fontos dolgokat:) Hát igen, vártam már az adójóváírást:) És az eredmény: fürdésnél ma az volt a sláger, hogy a csikóhalas, tapadókorongos csúszásgátlókat felszedte a kád aljáról, és beletömködte őket a kannájába....:) Meg aztán kidobálta őket a kádból. Úgyhogy megérte megvenni:) Szinte a céljának megfelelően volt használva:) A pár cumisüveget pedig egyből elejtette, és ripityára tört... Már fél órája hűtöttem benne a teje, végre lehűlt, fogtam az üveget, meg a gyereket, vittem be őket a szobába. Utolsó méteren kikapja a kezemből, hogy akkor ő már enne is, majd fél másodpercre rá kiesik a kezéből 2 centire a szobájától. Értsd: a szőnyegen már nem tört volna szét. Minden úszott a tejben, a szilánkban, az üveget meg ugye ma délután vettem. Bencét be kellett tennem az ágyába a szilánkok miatt, és persze egyből lázadás volt, hogy kaja nincs, de ő meg az ágyba van kényszerítve. Repültek is ki a cumik, meg a takarók...:) Utána szedegetés, porszívózás (este 8-kor), felmosás... Szerencsére a reggeli tejet is az estivel forraltam, így csak tölteni kellett, nem kellett újabb forralást és hűtést megvárnia. Pazar nap.

Meg ma mentem a körzeti dokihoz is. Bencét otthon hagytam apával. Amint kitettem a lábam az ajtón, Bence az alábbiakat csinálta: az ajtó mellé ideiglenesen felállított babakocsit magára húzta, majd az egyik sminkcuccomat jól ledobta, ami jól kinyílt, és az összes festék (por alapú) szétszóródott a szőnyegen. Az még most is ott van, azt holnap porszívózom majd fel... Tehát jó nap volt a mai.

Holnap még tervezek elmenni az Obiba mintás fóliáért, meg falióráért:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr665518310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása