Hi!

Akkor folytatom a tegnap estét...:) Még blogírás után is felkelt, sírt, ki kellett venni, és tudjátok, hogy aludt el?? Benyúltam a pelenkájába (bátor vagyok:), és megfogtam a kis popsiját, hogy kakis-e. És amint hozzáértem a kis fenekéhez, elhallgatott! :) Úgyhogy kicsit még fogdostam a fenekét :)))), és pár percen belül elaludt! :))) Aztán később megint felkelt, megint nyűgösködött, forgolódott, sírt, és akkor megkapta a kúpot! Ennek segítségével hajnali 5-ig megszakítás nélkül aludt! Kb. 11-től. Persze 5 és 6 között legalább 10-szer kellett bemennem hozzá. Elaludt, visszamentem az ágyamba, lefeküdtem, 2 percre rá megint felsírt... Tehát, ezt játszottuk 6-ig, és akkor adtam neki reggelit, hogy a sok sírásba és ébrenlétben biztos megéhezett. Örült is neki, és aludt még egy órát egyhuzamban:))) Majd 7-től megint ordítás... Pazar volt. Fél 8-kor kiszedtem, és onnantól mintha elfújták volna minden baját! Komolyan nem értem. Én még aludtam, míg ő játszott, mert fizikailag képtelen voltam felkelni.

Mókás volt ebéd előtt:))) Fél 12 felé járt az idő, néztem, hogy lassan ebéd. Kapott cumisüveget, majd rádobtam a kanapéra peluscsere miatt. Kicseréltem a pelenkát, majd egyből megszólalt a telefonom. Bence még mindig feküdt a hátán, ivott, de egy idő után elunta magát, és megfordult. Gondoltam lemászik az ágyról, ahhoz fordul meg. De beszélgetés közben gyanús lett, hogy még mindig az ágyon van. Odanézek, mit látok? Alszik a cumisüveggel a szájában! :) Az elmúlt egy hétben ez már a harmadik alkalom, hogy minden előzetes jel (hiszti, szemdörgölés, nyűgösködés, stb.) nélkül rajtaütésszerűen elalszik:) Annyira édes ilyenkor:) Bevittem az ágyába, de csak 50 percet aludt. Ami nem volt elég, a nap további részét nézve.

Délután nagyon sokat filóztam, hogy lemenjünk, vagy ne menjünk. Be volt borulva, fújt a szél, mondom, nem megyünk. 10 perc múlva süt a nap. Na, mégsem fog esni, megyünk. Kezdeném összekaparni magam, már be is van borulva... Fél 4-kor feladtam. Ha eddig nem esett, akkor remélem már nem is fog, de hideg nincs, úgyhogy irány a tér! És olyan szempontból mázlink is volt, hogy amikor elindultunk hazafelé, akkor kezdett el dörögni, és az út felénél kezdett el esni... De lent voltunk több, mint egy órát.

Később Bencét átvittük anyuékhoz, míg mi Süvivel kiszaladtunk a Tesco-ba. De szegény baba annyira fáradt volt már! Tegnap is már 7-kor aludt, pedig akkor 2 órát aludt dél körül. Úgyhogy elég ideges voltam, hogy mikorra fog szegény aludni. Anyu is felhívott, hogy már nagyon ásítozik, meg dörgöli a szemét, de akkor még a sorban álltunk javában. Úgyhogy anyu úgy döntött, hogy megfürdeti, megeteti, hogy mire átérünk, addigra már csak haza kelljen vinni, és ágyba kelljen dobni. Aha... Olyan álmos volt, hogy anyu megfürdette, betette az ágyba, míg lement a tejért, és mire felért 1 perc múlva, addigra Bence aludt. Vacsi nélkül. Úgyhogy hiába mentem át, kis pocok nélkül jöttem haza. Holnap aludt volna ott, de akkor helyette ma alszik ott...

Én jól vagyok, csak iszonyat kifáradtam a játszótéren már 2 perc után. Mindig kellett v.mi miatt rohangászni a fiam után (míg más gyerek egyhelyben ült, és játszott, anya meg ült mellette egy órát, és ejtőzött), de mi lefutottunk úgy 5 kilométert fel-alá. (Meg én persze súlyzózok is vele, ahogy pakolom, viszem odébb, stb.) És iszonyat ki tudok fulladni. De Bence nem kímél, ami azt illeti...:) Én nem tudom mi lesz itt később... Pl. a 40 fokban. 8-9. hónapban szerencsére nagyon már semmi, mert eső lesz, meg szél, meg hideg, és max. játszóházba megyünk majd... Épp elmélkedtem is a napokban, hogy milyen merész vagyok már, és mire fel?? :)) Jó, az a jó hír, meg a pozitív oldala a dolognak, hogy kicsi korkülönbséget akarunk, és ez meglesz, de egy ilyen élénk gyerek mellett a 9 hónapot végigcsinálni?? Mert, hogy megint szülni kell, az nem érdekes, pár óra, és megvan a baba, de a 9 hónap! Na az a kemény! Már most is, hogy még csak a negyediket taposom! Nem baj, kitartás, más is van így ezzel, sőt, valaki ikrekkel... Úgyhogy megoldom, csak lassan nagyon fel kéne vérteznem magam lelkileg! :) Az egész napos háton fekvés már jól megy, a játszótér pedig 'csak' 1-2 óra kemény edzés jelenleg. Majd lesz valahogy:))

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr635518301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása