Hi!

Képzeljétek, ma csodás éjszakánk volt! 9-kor lefektettem, egy hang nélkül elaludt, utána fél 2-kor megnyekkent egyszer, de többször nem, hiába füleltem, úgyhogy nem mentem be hozzá, reggeli 7 után(!!!), apa ébredésére sem kelt fel, majd aludt negyed 10-ig!!! Én 9-kor keltem egy telefonra... Nagyon élvezem ezt az időjárást, Bence álomkóros tőle:)

Délelőtt felhívott Zsuzsi, és elmentünk gyermekestül a játszóházba. Ma jött meg a Gyed-em, úgyhogy...:) Hónapok óta nem voltunk amúgy, úgyhogy úgy döntöttem bele kell férnie ennek az egy alkalomnak a büdzsébe:) Bence nagyon élvezte, csomót játszott, meg volt egy aranyos Eszter baba is:) Méretre sokkal kisebb volt Bencénél, de idősebb volt nála mint kiderült:)

Utána átmentünk anyuékhoz, mert meg voltunk hívva megint ebédre. Jó étvágyú kisfiam most már evett rendesen (reggel is!!), levest, főzeléket és tojást is:)) Utána el is pilledt, úgyhogy még anyuéknál lefektettem. Egy hang nélkül aludt el megint, és másfél órát szunyált szépen. Utána hazatoltam. Kis szünet után megint nekiindultunk a terepnek, és elsétáltunk a postára. Megjött az útlevele!!! Van útlevele!!:))) De ez már nem kék, és az is rá van írva, hogy uniós útlevél.

Utána még átmentünk a játszótérre, meg találkoztunk Merciékkel is, és adtam neki 2 jegyet a Baba-Mama expóra. Elméletileg együtt megyünk, de ha mégis másképp alakulna, vagy alvások miatt nem tudunk együtt indulni, akkor inkább legyen náluk a jegy. Norina szépen nő, de szegény Merci is be lett paráztatva a konduktor által. Az ő gyereke is féloldalas:))) Talán még emlékeztek, mikor Bencének is tornát írt elő, hogy féloldalas, meg visszarendelt minket. Azóta sem tornáztunk, és azóta sem jártunk felé... De Merci paramami kicsit, úgyhogy jól megbeszéltük a dolgokat:)

Este utolsó cseppig megette a vacsiját (már éhes is volt ám!!), de vagy 3/4 órába telt mire elaludt, sok hiszti után.

Na, most elég rövid voltam, meg lényegre törő, de nincs több időm itt ülni a gépnél:) Pedig ma tényleg sok esemény történt, mindegyikről hosszan lehetne írni:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr515518285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apuka 2008.06.06. 11:57:52

Én annyira szeretem ezt a kis nyulat:)))) Remélem, a második is ilyen imádnivaló lesz:))
süti beállítások módosítása