Medellin 2008.04.12. 19:25

Egy borzalmas nap

Hi!

Kis gyöngyöm csak bepótolta a múltkori egy alvásával járó 'mellékhatásokat'... Most este iszonyat rosszul aludt, lényegében 5-től 3/4 7-ig megállás nélkül hisztizett az ágyában. Csomószor bementem hozzá, kapott tiszta pelust, vizet, cumit, takargattam, de amint kijöttem, lefeküdtem, aludtam volna el, megint rázendített. Néha csendben volt 10 percig... 3/4 7-kor kapott reggelit, de utána sem aludt tovább. Mondjuk nem vettem ki, csak a szokott időben, de azért aránylag elvolt a helyén. Cserébe egész nap iszonyat hisztis volt! Nem aludt ugye jól, és ez kihatott az egész napjára. Ha tehette volna, akkor egész nap a nyakamban lógott volna, de azt is hisztivel töltve. Nem lehetett levakarni. Ma több volt a sírás, mint a mosoly. Semmi nem tetszett neki. Még az is hosszas sírással járt, ha nem sikerült elsőre felállnia, és lehuppant a popsijára. Pedig akkor mindig felpattan megint, és megy tovább. Most meg magába roskadva zokogott, hogy nem sikerült ez sem. Szóval egy jó pocsék nap volt. Most is 30-40 perce nyűglődik az ágyában, még mindig nem alszik, pedig nyűgös és fáradt volt nagyon.

Volt ma a kertben is sokat. Velem csak sétálni, anyuval meg gyomlálni. Mondtam anyunak, vigye már ki magával gazt szedni, addig is lesz egy kis nyugalmam:)) Úgyhogy Bence ült a földön, és nézte anyut, ahogy gazol. Legalábbis egyszer ezt láttam, amikor kinéztem:) Amúgy az idő is jól elromlott...

Remélem a holnapi napunk jobb lesz a szülinapozással...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr485518235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása