Medellin 2008.04.06. 20:39

Új játszóterek

Hi!

Képzeljétek, ugye tegnap Bencét csak elég későn tudtam lefektetni, éjszaka sem aludt jól, többször fel kellett kelnem hozzá, reggel 6-kor is már ott tombolt, de rázártam az ajtót, hogy ne is halljam, majd elalszik (el is aludt), 3/4 7-kor én keltettem reggeli miatt, ÉÉÉS fél 9-ig aludt utána!!! Vasárnap volt, és fél 9-ig aludtam!! :)) Ilyen sem volt még az elmúlt egy évben! :) Ez már csak akkor lett volna jobb, ha át is alussza az éjszakát, és így alszik ilyen sokáig:)

Aztán anyuéknál voltunk, ahol a szokásos volt (kajálások, rendetlenkedések, etc.) Anyuéknál is csomót focizott!! Amióta Balázs focizott vele Bián, azóta mindig rohan a labda után, és rugdossa tovább! Nagyon ügyi:)

Délután elmentünk sétálni. Kiderült, hogy van játszótér Kelenvölgyben is, úgyhogy elmentünk oda. 2 ház közt egy kis telek, amin van 1-2 játék. Vagyis 2 + egy homokozó:) És tök üres volt, csak mi játszottunk ott egy kicsit. De nem sokat, mert anyu ment tovább Luluval, és leadta a drótot, hogy Rózsavölgyben is van egy játszótér, és ott gyerekek is vannak:) Úgyhogy áttoltam oda Bencét, és tényleg volt 4 gyerek, akik egy családhoz tartoztak, de ők hamarosan el is mentek. Majd jött megint egy fiatal házaspár 4 gyerekkel (legidősebb lehetett 4-5 éves, de ikerpár is volt köztük), majd nemsokára még egy házaspár jött 3 kisgyerekkel...:) Én meg csak lestem, hogy ilyet sem látok sűrűn:) Volt 3 házaspár, és összesen 11 gyerekkel... Szinte pironkodtam, hogy nekem csak 1 van, bár legalább a következő már a hasamban ül:) Csak azt ők még nem láthatták ugye:) És ez nem valami cigány környék ugye, ogy hatosával érkezzenek a gyerekek, hanem akkora kúriák, meg kastélyok állnak ott a Honfoglalás utcában, hogy csak pisloghattam...

Meg épül Kelenvölgyben egy bölcsi! Vagyis nem igazi bölcsi, hanem egy privát gyerekmegőrző, ami úgy bölcsi, hogy apróságokat is lehet vinni, rájuk is vigyáznak. Tehát nyilván nem beiraktozásos lesz, hanem akár csak pár órára is be lehet adni a gyereket, ellenszolgáltatás fejében. És az ovi mellett, az általános iskolával szemben készül! Úgyhogy tuti sikeres lesz az anyukák körében, a különböző korú csemetéiket egy helyen adhatják le, és egy helyre kell menni begyűjteni az összeset:) Ha épp úgy alakul, hogy senki nem tud vigyázni Bencusra, akkor lesz lehetőségünk hova leadni! És jó lenne, ha oda járna majd oviba is, mert kisebbségi kéttannyelvű ovi, és megtanulhatna németül. De ez még odébb van persze:) Angol nyelvű ovi van amúgy Őrmezőn, de csillagászati összegekért. A kelenvölgyi meg ingyenes szerintem. De még ráérek ezeknek utánanézni.

Délután aztán hiába volt a nagy ámosság, nem tudott elaludni, vagy nem akart. 4 után le lett téve, kb. 5 után aludt el, és 6 körül kelt fel... Mondanom sem kell, hogy most 3/4 9 körül maradt végre csendben, bár nem ültem vele addig bent...

Holnap nagy nap lesz (jó, nem annyira nagy...:), mert megyünk szülinapi ajándékot venni neki! Őt is visszük, a könnyebb választás érdekében:) (Melyik motorról ér le a lába, stb...:) És remélem addira végre megjön a Gyed-em is. Végtére csak 7-e lesz holnap...:/

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr715518229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása