Medellin 2008.04.05. 20:39

Martonvásár

Hi!

Bence éjszaka egész jól aludt, konkrétan egyszer nem kellett bemennem hozzá éjszaka. Éjfél előtt 2-szer is, úgyhogy azért nem aludta végig az éjszakát, de én tudtam aludni:)

Reggel nagyon édi volt. Hallottam, hogy fél 8 körül felkelt, de akkor még nem mentem be hozzá. Később hallottam, hogy már megnyugodott, nem hisztizik, mint ébredés után általában, hanem már elfoglalta magát az ágyában, és ott gagyog:) Úgyhogy ott is hagytam, míg elkészültem, és utána átvittem anyuékhoz.

Délelőtt jól lesérült szegény pockom. Szépen sütött a nap, úgyhogy kimentünk a kertbe kutyázni, meg sétálni. Volt a földön egy fadarab, és le akart érte hajolni. Ez úgy nézett ki, hogy lehajolt, majd letérdelt, majd letette a kezeit, majd a fejét is - orral - a földre. Egész egyszerűen orra bukott, amit nem értek, hiszen még a kezét is letette:)) Nem szokott ilyen kis béna lenni, de most van egy jó nagy piros pukli a homlokán, és 2 piros 'majdnem seb' az orrán. Sírt is persze, de nagyon hamar megnyugodott, mert ott volt Lulu is, és ő lekötötte a figyelmét:)

Délután megint Martonvásárra mentünk, de most lakásra. Szabadba mentünk volna megint, ha jó idő lett volna, de délutánra már nem volt az. Süvi egyik halas kollégájához mentünk, ő konzultálni, mi meg babázni, mert ott is van baba (2 éves), meg útban a második. Úgyhogy Bencének megint jó délutáni programja volt, új gyerek, sok új játék, csomó élmény... Úgyhogy nagyon jól érezte magát. Egy ideig persze, mert utána már fáradt volt, és kezdett nyűgös lenni, elég volt egy rossz lépés, és máris hisztizett...

2 mókás eset volt itt: egyszer Bence elszökött valamerre a lakásban, és az étkezőben találtam rá, ahol épp húzta le a zacskót az asztalról, és röptében kaptam el az almákat:) Akkor jött ki a háziasszony is, és kérdezte, hogy Bence kér-e almát, reszeljen-e egyet neki. Miközben ezt mondta az alma már kezében volt, az én fiam meg ezerrel lógott ki a kezemből az alma felé, hatalmasra tátott szájjal:))) Úgyhogy kissé egyértelmű volt a válasz:)) A másik meg akkor volt, mikor már indultunk volna. Bencét már felöltöztettem, letettem, és én láttam neki cipőt kötni, amikor szépen megindult, bement a nappaliba az asztalhoz, kivett a tálból egy sütit, majd elindult visszafelé hozzánk:))) (Jó, végül nem jött ki, megint visszafordult, de azért mókás volt, hogy bemegy, lop egy sütit, majd jön vissza:))

Szegény megint a kocsiban ájult el az álmosságtól, de most nem ültünk vele kint a kocsiban, hanem bevittük anyuékhoz, hogy mi még vásárolni megyünk. Szegénykém felkelt, mikor bevittem, és utána sem tudott már nagyon visszaaludni, szerintem max. 10 percet alhatott még. Ehhez képest fél 9 elmúlt már, mire itthon elaludt... Épp az imént mentem be hozzá, mert azt hittem, hogy már alszik, de előbb megint nekilátott hisztizni. Megyek be, és mit látok? Egy tök álmos baba ül a fenekén az ágyban cumival a szájában, az egyik kezével a szemét dörzsölgeti, a másik kezében egy üres cumisüveget szorongat:))) Úgy látszik lelopta a pelenkázólapról mikor kimentem tőle, kiitta az összes vizet belőle, majd azzal aludt el, míg fel nem riadt valamire:) Ugyanis tök meleg volt az üveg, valószínűleg jó régóta szorongatta magához:))

Ma már 2-szer is belenyilalt a fájdalom a mellembe, úgyhogy ez tuti jó jel arra, hogy babát várok:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr535518228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása