Medellin 2008.03.23. 21:37

Okos baba

Hi!

Ma éjszaka is rendesen aludt a kis csöppem! Felkelt egyszer fél egy körül, és utána már csak reggel. És reggeli után megint aludt 3/4 8-ig! Teljesen elégedett vagyok ezzel:) Igaz napközben csak 2 rövidet aludt utána; egy 45 perceset, meg egy 30 perceset! Akkor még vissza is akartam altatni, hogy ne szórakozzon 30 perccel, de nem ment. 15 percet ordított, visszaalvás helyett. Utána meg magára hagytam az ágyban, hogy én ki nem veszem, tessék még aludni, és elmentem hajat mosni. Azt is végigüvöltötte. Aztán anyu hazaért és kiszabadította az ágy fogságából. Szegénykém jól kétségbe volt esve, de én meg jó mérges voltam rá, hogy nem alszik! Persze csak addig voltam rá mérges, míg a kezembe nem fogtam, és rám nem nézett a nagy, kétségbeesett, könnyes szemeivel:) És csak akkor hagyta abba a sírást, mikor végre hozzám került:) Se anyu, se Süvi kezében nem nyugodott meg. Kis bolond pocok.

Húsvét alkalmából evett ma sok kalácsot, meg sárga túrót. A sonkát nem tudná elrágni, tojást meg nem akarok neki sokat adni. Látni kellett volna, hogy milyen fejet vágott, mikor tojást raktam a szájába:)) Biztos az állaga miatt:)) Meg persze evett sok mézes-krémest is! (Én is, bár nem volna szabad a fogyókúrám miatt, de anyu csak ilyenkor készít, én meg úgy imádom!) Meg kapott csokit is! Mercit:) Harapott belőle egy nagyot, utána szépen elszopogatta:) Meg persze belenyúlkált közben a szájába, és a csokis-nyálas kezét törölgette A Farmeromba:) Ma is volt még hasmenése, de legalább ma már csak 2-szer cseréltem pelenkát emiatt.

Ma integetett sokat, ha megkértük rá! Sőt! Ma már olyat is csinált, hogy amikor anyu elment, akkor nekilátott integetni! Pedig nem is mondtam neki, hogy integessen! És egyébként már le tudom ellenőrizni, hogy tényleg ért szavakat! Például kérdezem tőle, hogy hol van a tikk-takk óra, és akkor odafordul az éjjeliszekrény felé, és megnézi. Vagy megkérdezem, hogy hol a maci, és akkor körbenéz a kiságyban a lába körül, hogy tényleg hol a maci:) A "Hol a cica?" kérdést meg régóta ismeri, de a macska az amúgy is központi téma nála:) Úgyhogy, hogy most már ilyen kis okos, jobban rá fogok állni a szavak tanítására! Mondjuk szoktam, de most már célzottabban, jobban odafigyelve fogom!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr175518213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása