Hi!

Végre normális éjszakánk volt! Felkelt fél 3-3 között egyszer, utána már csak reggel 6-kor enni, és még vissza is tudtam fektetni 3/4 7-ig. És délelőtt még másfél órát aludt!! Így kéne ezt minden nap:))

Kezd kisgyerekes szokásokat felvenni. Néha úgy játszik, hogy lehasal hozzá. Idáig ezt még csak idősebb gyerekeknél láttam (mármint másfél évnél idősebb), a picik mindig ülni szoktak. De ő néha lehasal már:) Nagyon aranyos ilyenkor, kész gyerek már, és nem csecsemő:)

Ma is még diétán van, mert még mindig nem jó a hasa. Ma is két kaki volt, és nem az egészségesebb állagúból. Úgyhogy kapott sok kekszet, meg babapiskótát, meg almát, és nem kapott tejes dolgokat, mint joghurt, meg túró, meg juhtúró, meg tej. Mondjuk nem tudom attól van-e, de használni tuti nem használnának a kúra során:)

Ma is rengeteget gyalogolt! A kedvencem az volt, amikor egy szemceruzával az egyik, és egy tussal a másik kezében mászkált körbe a szobában:))

Ma nem vittem le sétálni, csak áttoltam anyuékhoz, de anyu elvitte őt a kutyával délután! Mert úgy volt, hogy lehet délelőtt lemegyünk Zsuzsival és Mátéval a játszótérre, de helyette Bence átaludta a délelőttöt (ugye, negyven perc helyett másfél óra), Máté meg belázasodott... Úgyhogy vittem át nekik lázcsillapítót, mert az nem hoztak otthonról (nagyszülőknél laknak a héten, míg ők elutaztak), cserébe az orvosi rendelésre még várni kellett volna egy órát.

Ma sem volt nagy étvágya, megint nem ette meg az összes ebédet, pedig finom volt! És sokszor bukott, pedig már lassan egy éves, már nem is lenne szabad szinte! Mondjuk nem szokott, de most a napokban megint. És sokszor! Legalább 5-ször előfordult ma! Pár hét múlva úgyis megyünk dokinénihez, ha addig nem múlik el, akkor rákérdezek, hogy mi a tennivaló.

Néztem ma a Régiónak a honlapját, és nagyon jó motorok vannak rajta! http://www.regiojatek.hu/ . Van nyuszis motor is, de úgy döntöttem, hogy az mégsem illik neki! Ő nagy komoly szívtipró! Komoly motor kell neki a feneke (pelenkája) alá, nem nyuszi...:) Mert ugye azt fog kapni szülinapjára. Már kevesebb, mint egy hónap... Ennél már csak az durvább, hogy az én szülinapom (és Dórié is persze)  itt van a küszöbön, és én is öregebb leszek egy évvel...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr525518208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2008.03.19. 23:42:20

Na jah... megint egy évvel öregebbek leszünk..és mindketten páros számúak:D egyébként én a KÉK színű motorokra szavazok:) Nehogymá' egy rózsaszín nyulat vegyél ennek a banditának:DDDDDDDDDDDD

Dóri 2008.03.19. 23:44:16

és nem örülök neki, hogy valami nincs rendben, remélem hamar helyrejön, vagy hogy tud segíteni a dokinéni...! remélem ham arosan jó hírrel szolgálhatsz ezügyben!
süti beállítások módosítása